Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Leon Cupra המבחן ב-YNET


איביטורבו
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנשים ! רבע מליון ש"ח !

 

תהפוך את זה לין יפני, בכלל תתפחלץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמו שכבר נאמר פה,הדשבורד ניראה ממש זוועה.

ברכב שאמור להיות ספורטיבי ועולה 240 אלף,הייתי מצפה למשהו יותר יוקרתי/ספורטיבי.

פורסם
אנשים ! רבע מליון ש"ח !

 

מישהו מבין את המשמעות של הסכום הזה ?

 

הרכב הזה אמור לעלות 30 אלף דולר ( בהגזמה ).

 

אבל כמו שכולם יודעים פרייארים לא מתים...

 

הרכב לא נמכר בדולרים, הוא נמכר ביורו כיוון שמיוצר במדינות גוש היורו ולא בארה"ב (או שאר מדינות צפון/מרכז/דרום אמריקה שמשתמשות גם הן בדולרים לסחר-חוץ).

היורו היום יחסית גבוה כ5.8 שקל ליורו.

בארץ יש מס קנייה של 82% על רכב חדש.

בארץ יש מס ערך מוסף של 15.5 אחוז על מחיר הרכב החדש + מס הקנייה המוטל עליו.

לקניית רכב בארץ מתווספות עלויות נוספות פרט למיסים אשר אינן נוספות במדינות אירופה.

מכך אפשר להסיק (מהמילה מסקנה), שככל הנראה, רכב כזה בארץ יהיה יקר יותר מאשר במדינות אירופה.

 

כיוון שהרכב הזה, בגרסאתו הפשוטה והכי פחות מאובזרת (שזו אינה הגרסא שאתה מקבל בארץ) עולה בגרמניה 27,290 יורו (שהם, נכון להיום, כ155 אלף ש"ח),

מחיר של 240 אלף ש"ח הינו יותר בהחלט סביר בהתחשב בכל הדברים אשר שצויינו למעלה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

זה אולי נכון, אבל זה לא מסביר למה באנגליה הרכב הזה זול מה- GTI וכאן יקר יותר (לא שמישהו מלבד היבואן יכול להסביר זאת).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יש סיבה מסויימת, אתה לא חושב?!

 

נראה לך שסתם ככה בכל הקונצרן הזה יקבלו אישורים שסיאט תהיה יקרה מ-VW.

 

 

 

חוץ מהדשבורד, כמו שהוזכר- היא שווה כל שקל לטעמי.

עניין של טעם וריח.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

דבר ראשון - לצערינו, אנגליה אינה מדינת ברת השוואה.

בשל הצורך הייחודי שלהם ברכבים בעלי הגה ימני, צורת התמחור של הרכבים שלהם שונה לגמרי.

 

דבר שני - הגולף GTI היא מכונית יותר "המונית" ולכן, ככל הנראה, ניתנת ליבואן המקומי בהנחה גדולה יותר מאשר הסיאט לאון קופרה שנחשבת לפיסגת ההיצע של סיאט ומיוצרת בכמויות הרבה יותר מוגבלות.

ואז כשהיצרן אומר לעצמו "יש לי 1600 מכוניות כאלה בשנה, את כולן אני אצליח למכור.." למה שהוא יתן ליבואן הישראלי 5000 יורו הנחה במחיר המכונית ?

בגולף (הרגילה) הם נותנים הנחה כי זה רכב שמייצרים בכמויות גדולות (מאוד) אבל לא נמכר כמו שציפו והם רוצים למכור כמה שיותר..

בגולף GTI, הם נותנים הנחה כי זה רכב שמייצרים גם בכמות יחסית גדולה והם גם ממנו רוצים למכור כמה שיותר כי הם לא עומדים בתחזיות..

בלאון הרגילה, הם נותנים הנחה כי זה רכב שמיוצר בכמות יחסית גדולה אבל לא מצליח יותר מידי.

בלאון קופרה, הם מחליטים לא לתת הנחה בכלל או הנחה יותר קטנה כיוון שזה רכב שמיוצר בכמות קטנה (יחסית) ונמכר בצורה מצויינת.

FOR GOD'S SAKE, יש מדינות שבשביל הלאון קופרה צריך להכנס לרשימת המתנה של כמה חודשים.. אז למה שיתנו הנחה?

אולי עוד כמה שנים.. כשהביקוש בעולם יירד קצת..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בתור התחלה, המקבילה הישירה של הגולף GTI היא הלאון FR המגיעה עם אותה שלדה, אותו מנוע, אותו גיר DSG וכיול הרבה יותר נעים, ולדעתי העיצוב מדהים (אני מת על הדלתות ה"נסתרות"). מחיר הלאון 217000 ש"ח. מחיר הגולף הזהה 250000 עם אותו איבזור. הפרש של 33000 ש"ח רבותי!!!!!

נכון להיום אין לך אף מתחרה ישירה ללאון קופרה. האיבזור ואיכות הבניה שלה הרבה יותר טוב משל WRX (מדם שלא משווקים אותה יותר, וככל הנראה לא נראה ספורטיבית מבית סובארו לפחות עד פברואר 08, וגם אז- רק STI במחיר של למעלה מ300 אלף).

היחידה שמתקרבת היא הS3 של אאודי, עם 260 כ"ס מאותו מנוע, אך במחיר של למעלה מ-300 אלף.

הקופרה יפיפיה, מכויילת הרבה יותר נכון מהגולף, מיוצרת על ידי סדנת "סיאט-ספןרט", המושבים שלה מעולים ברמות!!!

הפאק היחידי שאני רואה בה הוא אכן הדש בורד והפלסטיקה שלו. אך מבחינת איבזור, והתנהגות ספוטיבית, היא במחיר היכרות!

נכון שעדיין יש את הסטיגמה של סיאט כאוטו אערסים, או לא הכי אמין, אבל זה היה נכון לפני עשרים שנה בערך! היום היא לא נופלת מאף VW (אך ההפרש במחיר נובע מפלסטיקה זולה יותר) אך ההנדסה היא גרמנית והעיצוב ספרדי! (בעיקרון איטלקי- מעצב של אלפא), והייתי מצפה לפחות מכם להסתכל על הדברים אחרת. אם מעניין אותך מכונית ספורט- סבבה! אם מעניין אותך מה השכנים יגידו- מה אתה עושה פה?! חחח להסביר לסביבה למה שילמתי 240 אלף על סיאט?? את מי זה מעניין?!

לדעת שאתה מקבל VW עם עיצוב אחר ובלי הסמל שמוסיף לה בערך 15000 ש"ח למחיר- זה בסדר גמור לפי הספר שלי..

ושאלה יהיו הצרות שלנו!!!! סוף סוף מביאים מגוון קצת יותר גדול של ספורטיביות ויש לכם טענות? מה עם רנו שמבטיחים את הקליאו והמגאן ספורט כבר שנתיים ואין כלוום!!!!!!! לפחות סיאט מייבאים לנו לא פחות מ-5 דגמים ספורטביים! לכל כיס...

יום טוב וחג שמח לכולם!

 

RB

פורסם

לגבי היורו - אז כמו חברת איירבאס גם הקונצרן וחברות אירופאיות יכולים להיות בצרות בקרוב וגם בבעיה להתרחב מעבר לאירופה.

 

ואני לא רואה איך הם הופכים ליצרן מס' 1 בעולם (היו"ר שלהם הצהיר זאת בתערוכת פרנקפורט נדמה לי).

 

מקווה שהיפנים לא יעלו מחירים באותו הקצב, אחרת לא נראה כאן בכלל מכוניות ספורטיביות.

 

ולגבי האמריקאים, אולי יבוא היום והם ייצרו משהו לייצוא ששווה לנהוג עליו ולא רק לנסוע בו.

 

ושוב אני אומר אמן ליבואן סובארו.

 

כמו שאמר כאן ידידי, B4 3.0R אחת בשבילי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הרמן, הם מתכננים להפוך ליצרן מס' 1 בעולם ע"י הקמת מפעלים ביבשת אמריקה (שיקולים שונים יקבעו אם בדרום אמריקה או בארה"ב עצמה) וע"י הגדלת נפח הייצור במפעלים שלהם בדרום אסיה ללמעלה מפי 3 מנפח הייצור היום.

זה חלק ממה שהוא אמר בתערוכת פרנקפורט האחרונה..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בארץ יש מס קנייה של 82% על רכב חדש.

בארץ יש מס ערך מוסף של 15.5 אחוז על מחיר הרכב החדש + מס הקנייה המוטל עליו..

 

זה רק מחזק את השורה האחרונה שכתבתי.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
בתור התחלה, המקבילה הישירה של הגולף GTI היא הלאון FR המגיעה עם אותה שלדה, אותו מנוע, אותו גיר DSG וכיול הרבה יותר נעים, ולדעתי העיצוב מדהים (אני מת על הדלתות ה"נסתרות"). מחיר הלאון 217000 ש"ח. מחיר הגולף הזהה 250000 עם אותו איבזור. הפרש של 33000 ש"ח רבותי!!!!!

נכון להיום אין לך אף מתחרה ישירה ללאון קופרה. האיבזור ואיכות הבניה שלה הרבה יותר טוב משל WRX (מדם שלא משווקים אותה יותר, וככל הנראה לא נראה ספורטיבית מבית סובארו לפחות עד פברואר 08, וגם אז- רק STI במחיר של למעלה מ300 אלף).

היחידה שמתקרבת היא הS3 של אאודי, עם 260 כ"ס מאותו מנוע, אך במחיר של למעלה מ-300 אלף.

הקופרה יפיפיה, מכויילת הרבה יותר נכון מהגולף, מיוצרת על ידי סדנת "סיאט-ספןרט", המושבים שלה מעולים ברמות!!!

הפאק היחידי שאני רואה בה הוא אכן הדש בורד והפלסטיקה שלו. אך מבחינת איבזור, והתנהגות ספוטיבית, היא במחיר היכרות!

נכון שעדיין יש את הסטיגמה של סיאט כאוטו אערסים, או לא הכי אמין, אבל זה היה נכון לפני עשרים שנה בערך! היום היא לא נופלת מאף VW (אך ההפרש במחיר נובע מפלסטיקה זולה יותר) אך ההנדסה היא גרמנית והעיצוב ספרדי! (בעיקרון איטלקי- מעצב של אלפא), והייתי מצפה לפחות מכם להסתכל על הדברים אחרת. אם מעניין אותך מכונית ספורט- סבבה! אם מעניין אותך מה השכנים יגידו- מה אתה עושה פה?! חחח להסביר לסביבה למה שילמתי 240 אלף על סיאט?? את מי זה מעניין?!

לדעת שאתה מקבל VW עם עיצוב אחר ובלי הסמל שמוסיף לה בערך 15000 ש"ח למחיר- זה בסדר גמור לפי הספר שלי..

ושאלה יהיו הצרות שלנו!!!! סוף סוף מביאים מגוון קצת יותר גדול של ספורטיביות ויש לכם טענות? מה עם רנו שמבטיחים את הקליאו והמגאן ספורט כבר שנתיים ואין כלוום!!!!!!! לפחות סיאט מייבאים לנו לא פחות מ-5 דגמים ספורטביים! לכל כיס...

יום טוב וחג שמח לכולם!

 

RB

 

וכל חצי מילה, מיותרת.

 

ח"ח ענקי.

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

שני דברים:

ראשית, גם לפי אתרי VW ו- SEAT בגרמניה הליאון שם זולה מה- GTI, כך שאני לא מבין את הטיעון ביחס לזה; או את הצורך להגן על היבואן בהסברים כגון למה שווה ביותר לרכוש את הליאון משום שהיבואן המסכן לא מקבל הנחות, בעוד אני די בטוח שאתה בעצמך לא היית רוכש אותה במקום איזו אאודי A3 נחמדה TFSI (עולה לכאורה 10K יותר, אבל זה בר גישור לפחות בשתי דרכים שונות)-> ואני בספק רב אם מישהו כאן כן היה עושה זאת...

שנית, מי שטוען שהוא מתעלם לחלוטין מההיבט הנפשי/חברתי הקשור ברכישת רכב ספורטיבי משקר לי או לעצמו. נכון, לא אכפת לי שאנשים לא יודעים מה זה TSI, העיקר שאני יודע מה ההנאה הגלומה בכך ורואה מידי פעם את ההפתעה שלהם מה"גולף" הזו. אבל אם נודה באמת, חלק ניכר מרוכשי רכבי הספורט מחפשים גת אם אפקט ה"שופוני" ואת ההנאה בנסיעה ברכב מיוחד ותגובות הסובבים. נכון, זה וודאי לא אף אחד ממשתתפי הפורום (אירוניה דקה?), אבל בינתיים, אני לא רואה הרבה משתתפים כאן שמחזיקים אוקטביה (רגילה או RS - אפילו שזה רכב מוצלח מאוד לפי הביקורות).

 

אני לא בא להמעיט במאמצי היבואן להביא לנו רכבי ספורט. להיפך - אני מברך על כך. ולדעתי האיביזה הספורטיבית היא מציאה בשוק הרכב הישראלי. אבל מכאן ועד להגן על רכב כעור מבפנים ובמחוץ (לפחות על המבפנים כולם מסכימים; ואני מקווה שגם על העובדה שהקודמת היה פשוט יפיפיה, אולי כי היא דומה לרובר :-) ) ב- 240K כאשר יש חלופות אחרות נאות יותר ואיכותיות יותר (ע"ע A3) הדרך עוד ארוכה. אבל הנה לכם אתגר: בפעם הבאה שתיוולדו למשפחה ברת יכולת ו/או תחסכו מספיק ו/או תזכו בפיס: ריכשו לכם ליאון. או כמאמר דורי בן-זאב (למי שעוד זוכר את הפרסומת): רוצו וקנו, נראה לי שהתורים לא גדולים כ"כ...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

האמת שכולכם צודקים: אני יכול להגיד לכם כמי שהלאון TFSI חונה בביתו מזה שבועיים שהאוטו מאוד מרשים ומיוחד ברמה האסתטית (הרבה יותר מגולף GTI שנראית בדיוק כמו גולף רגילה) ושאין אחד שלא מסובב את הראש כשאני עובר לידו, שלא לדבר על זה שלא רואים כאלו כמעט.

 

נכון שהעיצוב שלה שנוי במחלוקת ועל טעם וריח אין מה להתווכח- לדעתי היא פשוט יפה.

 

לגבי המחיר אני מסכים עם הצד השני- זהו מחיר ללא ספק גבוה מידי אבל להגיד 160K- זה באמת צחוק- מי שרוצה אוטו של 160 K שילך לקנות אוטו כזה, הקופרה שווה יותר מ160 אבל בטוח לא 240 -זה באמת יקר.

 

מה שכן למיש מחפש מכונית ספורט אבל שתהיה יעילה גם כרכב משפחתי זהו הרכב המושלם, חבל שהוא כל כך יקר....

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

bar72,

א' כל- אתה כנראה לא הבנת שהדגם המקביל לגולף GTI הוא ה-FR.

ה-CUPRA היא רמה או שתיים או אפילו 10 מעליהן בנוגע לאיבזור וכח.

כל עוד לא מדובר ב-S3, אני הייתי מעדיף את ה-CUPRA על A3 TFSI. אבל זה אני.

 

ב'- הרכב לא מכוער לא מבפנים ולא מבחוץ. טענו שיש אכזבה מבחינת הדשבורד הפנימי.

כל הסובב, החל מכסאות הספורט, לוח השעונים, ידית ההילוכים וכיוצא בזה נראים נהדר.

אל תשכח שאנחנו נותנים חוות דוות על סמך תמונות. תשב ברכב במציאות ואז תוכל לכתוב ביקורת עניינית.

 

ג'- רובר אוטו מכוער.

ולא מספיק, גם אין לו שוק בארץ עקב חלקיו יקר והעדר מוסכים,

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לאחר מבט שני ברכב, לדעתי הוא מהמם..

 

גם מבחוץ וגם מבפנים.

 

לגבי המחיר אני לא אתייחס כי אני לא ממש בעניינים של מחירי המכוניות החדשות.

 

הפינוקים שגרסת הCUPRA מציאה אכן נדיבים אבל מאז ומתמיד לכל בן אדם היה את הסגנון שלו.

 

אחד נוסע בגולף, השני סיאט ולשלישי בכלל יש WRX.

 

מקווה שהרכב יקרוץ להרבה סלבס בגלל האיבזור בכדי שלאחר ספיגת ירידת הערך נהנה ממנו גם אנו.

 

אני חושב שמי שאוהב מותגים לא ילך על הסיאט במיוחד שיש בסביבה אלטרנטיבות לייצג את המעמד.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...