Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Leon Cupra המבחן ב-YNET


איביטורבו
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בלי בקרת יציבות הקופרה מסוגלת להרבה יותר מפסיעה קלה, הבעיה היא שלא תמיד אתה מרגיש שאתה

זה שיזמת, שלטת, או טיפלת בפסיעה הזו...

 

זה נכון לגבי כל מכונית, לא?!

 

אני סתם משמיץ את הקופרה. יש מכוניות ספורטיביות שנתפרו יותר לנהיגה נקייה ומהירה, סטייל מסלול. האקורד Type R עולה לי כדוגמא מייצגת.

אין שום דבר ממש בעייתי ביותר מדי כוח לקדמיים. פשוט נותנים פחות גז, זה הכל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תקשיב, גם אני מצאתי שיש ב1.8 אינטר, אבל לא כתוב בשום מקום שיש גם ל2.0 ל' TFSI אינטר!

ושוב, אם התמורה כל כך קרובה בשתיהן, והקופרה יותר חזרה ויותר זולה, its a no brianer!!!!!

ומחר אני אגיד לכם בדיוק עם אילו צמיגים שתיהן מגיעות..

 

RB

פורסם
מבחינת המנוע, אם תחשבו על זה 240 כ"ס על המשקל שלה זה כמו 200 כ"ס על איביזה טורבו (ויש המון כאלו מסתובבות).

לגבי הבדלי כוח מהגולף mk5 GTI, אני מניח שבסופו של דבר, כל המכוניות האלו (מנוע TFSI) ישופרו לאותה רמת הספק בערך, כי מי שקונה אוטו ברבע מיליון שקל, יכול בקלות לשים 10,000 שקל על טורבו גדול+צ'יפ.

 

ואולי היבואן החליט שהמעמד של סיאט (אחי, סיאט היום זה פולקסווגן) כבר מספיק נחשב בעיני העם ואפשר לדרוש כזה מחיר.

 

לא הייתי משווה את ה-240 כ"ס האלו ל-200 כ"ס על איביזה. יש המון פרמטרים באמצע שעשויים להטות את הכף לטובת הליאון במקרה הזה. מה שכן נכון הוא - שהמחיר מטורף וכפי שכתוב בכתבה יגרום למעט מאוד מכוניות כאלו להסתובב על הכבישים (אפילו שלטעמי היא יפיפיה, והרבה יותר נאה מהגולף).

 

בכלל - תג המחיר של כל הלאונים בארץ מופרך ומוזר במיוחד בהשוואה לתג המחיר הנוח של האיביזות (קופרה במיוחד). האם האחת מסבסדת את השנייה?

 

בבריטניה, למשל, הקופרה עולה 19600 ליש"ט. ה-FR עולה 17000. TDI עם 140 כ"ס עולה כ-16600 ו-TDI עם 170 כ"ס עולה 17500 (אלו מחירי יצרן, בפועל המחירים נמוכים בכ-1000 פאונד).

בארץ - קופרה 240000, FR עולה 215000, TDI עם 140 כ"ס עולה 186000 ו-TDI עם 170 כ"ס עולה 220000.

 

ועכשיו שימו לב - פורד מונדיאו 2.3 אוטומטית בגרסת טיטניום המאובזרת ביותר, עולה שם 22000 פאונד (ו-20000 בפועל) - עדיין גבוה מכל לאון. בארץ? קצת יותר מ-180000 שקלים.

גולף, כאמור, עולה שם כ-20000 פאונד בגרסת ה-GTI עם 3 דלתות וגיר ידני - יותר יקר מכל לאון. בארץ היא עולה 218000 וזול יותר משמעותית מהקופרה.

 

מכיוון שאני יודע שצוקרמן קורא את זה - בכתבה לא הודגש מספיק (ואני אשמח לדעת) - אם ה-ESP מתנתק לחלוטין ואיך, בהרחבה, ההתנהגות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, השאלה היא איפה מיוצרת הפורד ואיפה מיוצרת הסיאט.

הסיאט מיוצרת באירופה. איפה הפורד?

אם היא בתוך אירופה, אז אין מה להגיד חוץ מ"כל הכבוד" לדלק מוטורס, ו"חבל מאוד" לצ'מפיון.

אם היא מיוצרת מחוץ לאירופה, אז אין מה להשוות את שני הרכבים הספציפיים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לא הייתי משווה את ה-240 כ"ס האלו ל-200 כ"ס על איביזה. יש המון פרמטרים באמצע שעשויים להטות את הכף לטובת הליאון במקרה הזה. מה שכן נכון הוא - שהמחיר מטורף וכפי שכתוב בכתבה יגרום למעט מאוד מכוניות כאלו להסתובב על הכבישים (אפילו שלטעמי היא יפיפיה, והרבה יותר נאה מהגולף).

 

בכלל - תג המחיר של כל הלאונים בארץ מופרך ומוזר במיוחד בהשוואה לתג המחיר הנוח של האיביזות (קופרה במיוחד). האם האחת מסבסדת את השנייה?

 

בבריטניה, למשל, הקופרה עולה 19600 ליש"ט. ה-FR עולה 17000. TDI עם 140 כ"ס עולה כ-16600 ו-TDI עם 170 כ"ס עולה 17500 (אלו מחירי יצרן, בפועל המחירים נמוכים בכ-1000 פאונד).

בארץ - קופרה 240000, FR עולה 215000, TDI עם 140 כ"ס עולה 186000 ו-TDI עם 170 כ"ס עולה 220000.

 

ועכשיו שימו לב - פורד מונדיאו 2.3 אוטומטית בגרסת טיטניום המאובזרת ביותר, עולה שם 22000 פאונד (ו-20000 בפועל) - עדיין גבוה מכל לאון. בארץ? קצת יותר מ-180000 שקלים.

גולף, כאמור, עולה שם כ-20000 פאונד בגרסת ה-GTI עם 3 דלתות וגיר ידני - יותר יקר מכל לאון. בארץ היא עולה 218000 וזול יותר משמעותית מהקופרה.

 

מכיוון שאני יודע שצוקרמן קורא את זה - בכתבה לא הודגש מספיק (ואני אשמח לדעת) - אם ה-ESP מתנתק לחלוטין ואיך, בהרחבה, ההתנהגות.

 

רוני

 

רוני

כבר סיכמנו שהמחיר הנכון ללאון קופרה הוא 200K ש"ח

יואיל היבואן לתמחרו כך - ימכור כמה עשרות

ישאיר את המחיר - יישאר עם ה"סחורה" (טובה ומעולה ככל שתהיה)

 

ליאור (שמוכן היום לשלם 200 על הקופרה)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

ליאור, לך לסוכנות סיאט, תגיד להם יש לי 200 אלף אני רוצה את הלאון קופרה, רוצים -רוצים, לא אז אני הולך. תראה איך אתה מוציא אותה מהם ב-200 וקצת אלף. :-) תנסה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
רוני

כבר סיכמנו שהמחיר הנכון ללאון קופרה הוא 200K ש"ח

יואיל היבואן לתמחרו כך - ימכור כמה עשרות

ישאיר את המחיר - יישאר עם ה"סחורה" (טובה ומעולה ככל שתהיה)

 

ליאור (שמוכן היום לשלם 200 על הקופרה)

 

תן להם זמן,

 

עד סוף השנתון הבא היא שלך ב200K

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

ב200 לא תוציא אותה.. אבל עם קצת התווכחות, אפשרי להוריד 10% ככה..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

למה דיבורים, מי שרוצה שינסה את כוחו. אני אומר על 200+ עד 210 למי שיתווכח קשות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
רוני

כבר סיכמנו שהמחיר הנכון ללאון קופרה הוא 200K ש"ח

יואיל היבואן לתמחרו כך - ימכור כמה עשרות

ישאיר את המחיר - יישאר עם ה"סחורה" (טובה ומעולה ככל שתהיה)

 

ליאור (שמוכן היום לשלם 200 על הקופרה)

 

 

ליאוראני חושב שגם 220 יהיה מחיר ראוי אבל אני מסכים איתך כל עוד זה יוביל אותך למכור את הלאון שלך לי:wink:

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
ליאור אני חושב שגם 220 יהיה מחיר ראוי אבל אני מסכים איתך כל עוד זה יוביל אותך למכור את הלאון שלך לי:wink:

 

benj, יש רשימת המתנה, איפה לשבץ אותך :-)

 

בקשר למחיר, מכיוון שאני לא איש עסקים, אני מוכן לשלם 200,000.00 , לא נכנס למשא ומתן על 200+ או 210 או 220 או 10% הנחה.

וגם ... לא רץ לסוכנות "עם הכסף ביד" (כי חלקו "שוכב" בלאון הפרטית הבונבוניירה שלי)

במקרה הכי גרוע, אני אקנה קופרה משומשת עוד שנה שנתיים במחיר מצחיק באדיבות לוי יצחק :shock:

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
benj, יש רשימת המתנה, איפה לשבץ אותך :-)

 

במקרה הכי גרוע, אני אקנה קופרה משומשת עוד שנה שנתיים במחיר מצחיק באדיבות לוי יצחק :shock:

 

ליאור

 

אני לא בטוח שיהיה לך מבחר..

 

אולי לוי יצחק יחליט למכור לך את שלו :hihi:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...