Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Leon Cupra המבחן ב-YNET


איביטורבו
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

4runner- צודק בהכל חוץ משלמנועי TFSI אין אינטרקולר. אבל תוסיף לרשימה בלוק מנוע מעובה, ראש מנוע שעמיד בטמפרטורות סופר-גבוהות, רינגים, מזרקים ומתלה אחורי. הכל תוכנן במיוחד עבור הקופרה.

 

RB

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כשאתה אומר "השליך" אתה מתכוון שלא נעשו שיפורים ברכב לפני שהוא הוכנס להתמודדות באליפות העולם למכוניות סלון?

(הליגה הגרמנית זה DTM, איך נקראת העולמית?)

 

WTCC - World Touring Car Championship

http://www.fiawtcc.com/

380346--320-240.jpg

 

380765--320-240.jpg

 

ול"ריצרד בארנס 555" RB555 (אחלה ניק יש לך)

גם אצלך הכל נכון, פרט לזה שיש שם אינטרקולר, בדוק טוב, הוא ממוקם בחזית :-)

ד"א, הרבה רכבי מסלול עם מנוע ה 1.8T 20VT (כמו שיש אצלי) שנחשב אחד החזקים והאמינים שיוצר אי פעם בעולם, מוסבות למנוע ה TFSI, למרות שיש בו פחות שסתומים, העמידות של הTFSI להתעללויות כנראה טובה אפילו יותר !!!

 

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

ליאור אתה חייב לעזור ליאיפה האינטרקולר בTFSI או שאין אינטרקולר ,

הפכתי את כל המנוע ולא מצעתי

תודה

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
חחח בחיי שבדקתי 4 ראנר... אין!!! מנועי TFSI לא זקוקים לאינטר...

ואם מישהו מבין קצת גרמנית, אחת ולתמיד:

http://youtube.com/watch?v=VLKC_shCTq4&mode=related&search=

 

RB

 

לא מדוייק.

 

http://www.worldcarfans.com/9071002.002/page8/audi-a4-in-depth

 

"In the air intake system of the 1.8 TFSI, a new design of charge-movement flap valve generates the turbulence needed to create a high-quality, homogeneous fuel-air mixture. The charge-air intercooler is also a new development and is notable for its high efficiency at low weight and for its compact dimensions. All the turbocharged engines for the new Audi A4 have the intercooler mounted below the front bumper cross-member and ahead of the radiator, a position which locates it in the airflow from the cooling fan."

 

יכול להיות שזאת התשובה. כמו שטענתי בהתחלה.

בן - לפי התיאור הזה כדי לראות את האינטרקולר תצטרך לפרק במפר קידמי \ פלסטיקים למטה ולכן כנראה זאת הסיבה שאתה לא מוצא אותו.

פורסם
יכול להיות שזאת התשובה. כמו שטענתי בהתחלה.

בן - לפי התיאור הזה כדי לראות את האינטרקולר תצטרך לפרק במפר קידמי \ פלסטיקים למטה ולכן כנראה זאת הסיבה שאתה לא מוצא אותו.

 

בן- אם תפרק את הטומבון ואת הפלסטיקים אבא יפרק לך את הרגליים והידיים...

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כן, אני חושב שאני אסמוך עליכם ,אין לי מזל עם פלסטיקים

DSC01027.jpg

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
יש מבחן גם בוואלה.

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1177053

שורה תחתונה לדעת הכותב: יותר מהנה מה-GTI וה-S3.

 

בשורות העליונות אני קורא על מכונית שקשה לה לרסן את הכוח לקדמיים ועם הגה לא מתקשר. וכשמכבים את הבקרות מקבלים את חוות הדעת הבאה:

"כאשר משכיבים את בקרת היציבות לישון, הלאון הופכת לרגישה יותר להעברות משקל והתוצאה היא פסיעה קלה של הזנב בכניסה אל הפניה ומעט תת-היגוי ביציאה"

 

זהו?!

"פסיעה קלה?"

מה שקלארקסון קרה לפני שנים רבות "היגוי יתר ציני"

בשביל פסיעה קלה אני לא קם בשבת מוקדם בבוקר.

 

נקסט!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה הקשר ל WTCC?

 

שם הלאון במפרט הבא:

4-cylinder in line, transversally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves; displacement: 2000 cc; bore x stroke: 85 x 88 mm; compression ratio: 11:1; maximum output: 260 bhp @ 8500 rpm; maximum torque: 250 nm @ 7000 rpm; engine management: Magneti Marelli; lubrication: wet sump.

 

זה בכלל אטמוספרי...

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם
ואם מישהו מבין קצת גרמנית, אחת ולתמיד:

http://youtube.com/watch?v=VLKC_shCTq4&mode=related&search=

 

RB

 

לגבי המבחן בגרמנית של הלאון קופרה נגד גולף GTI , מישהו כתב שם:

Translation:



The Seat is cheaper, is better equipped, and has bigger brakes, but the VW has better tyres with better feedback. The two are too close to seperate. So in the end it comes down to personal taste.

פורסם

צריך לבדוק עם איזה צמיגים הGTI והקופרה מגיעות בארץ.. ומקסימום צמיגים אפשר להחליף.

בארץ, המחיר של ה2 זהה. הסיאט מאובזרת הרבה הרבה הרבה יותר. יש לה ברקסים גדולים יותר והיא חזקה יותר.

לעומת זאת הGTI מספקת פידבק עדיף.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...