Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Leon Cupra המבחן ב-YNET


איביטורבו
שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קראתי את הכתבה , התלהבתי למדי מהרכב חשבתי שהמחיר גם הוא יהיה מפתה משהו באיזור ה-160-170 אלף .

שהגתי למחיר פשוט חטפתי שוק :shock: רבע מיליון שקל ! לרכב כזה? (240 אלף לרכב ויש עוד אגרות שצריך לשלם וביטוח אפילו יוצא קצת יותר מזה) . במחיר הזה אפשר להביא משהו הרבה הרבה אבל הרבה יותר טוב אולי לא חדש מהחברה אבל משהו שיושב שנה שנתיים על הכביש שיתן תמורה יפה בהרבה לכסף , בכל אופן גולף GTI עולה פחות (אומנם חזקה פחות לא משהו שצי'פ חדש לא יסדר בקלות) ומשדרת הרבה יותר יוקרה וסטייל , לטעמי גם מעוצבת יפה הרבה יותר סולידית ויפה הסיאט מזכירה לי מיניוואן קצת משום מה :roll: . לא רק זה כמו שזה ניראה עכשיו בעוד כמה שנים המחיר של הרכב הזה פשוט יעשה צניחה חופשית (אמממ יצחק לוי ) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל יש לה עיצוב מוחצן אבל במידה, יפה מאוד סיאט.

המנוע נשמע חזק מאוד וגמיש מאוד, החבילה כולה נשמעת איכותית ומהנה ולא רק חזקה.

מבחינת המנוע, אם תחשבו על זה 240 כ"ס על המשקל שלה זה כמו 200 כ"ס על איביזה טורבו (ויש המון כאלו מסתובבות).

לגבי הבדלי כוח מהגולף mk5 GTI, אני מניח שבסופו של דבר, כל המכוניות האלו (מנוע TFSI) ישופרו לאותה רמת הספק בערך, כי מי שקונה אוטו ברבע מיליון שקל, יכול בקלות לשים 10,000 שקל על טורבו גדול+צ'יפ.

 

ואולי היבואן החליט שהמעמד של סיאט (אחי, סיאט היום זה פולקסווגן) כבר מספיק נחשב בעיני העם ואפשר לדרוש כזה מחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את הכתבה , התלהבתי למדי מהרכב חשבתי שהמחיר גם הוא יהיה מפתה משהו באיזור ה-160-170 אלף .

שהגתי למחיר פשוט חטפתי שוק :shock: רבע מיליון שקל ! לרכב כזה? (240 אלף לרכב ויש עוד אגרות שצריך לשלם וביטוח אפילו יוצא קצת יותר מזה) . במחיר הזה אפשר להביא משהו הרבה הרבה אבל הרבה יותר טוב אולי לא חדש מהחברה אבל משהו שיושב שנה שנתיים על הכביש שיתן תמורה יפה בהרבה לכסף , בכל אופן גולף GTI עולה פחות (אומנם חזקה פחות לא משהו שצי'פ חדש לא יסדר בקלות) ומשדרת הרבה יותר יוקרה וסטייל , לטעמי גם מעוצבת יפה הרבה יותר סולידית ויפה הסיאט מזכירה לי מיניוואן קצת משום מה :roll: . לא רק זה כמו שזה ניראה עכשיו בעוד כמה שנים המחיר של הרכב הזה פשוט יעשה צניחה חופשית (אמממ יצחק לוי ) .

כנראה שהמצוטט ההלום לא ראה זמן רב מחירוני רכב חדש. אם תציץ במחירים של הסיוויק 5 דלתותׁ ומיני ONE, לראשונה 140 כ"ס לשנייה 90, תגלה לפתע שהקופרה בהשוואה כמעט מציאה. אם אני חושב על זה, לא תמצא מכונית שיוצאת מהמפעל עם 240 כ"ס ורשימת האבזור של הקופרה, לא רק במחיר שלה, אלא גם במאה אלף שקלים יותר. יכול להיות שההלם מובן בשל המותג, אלא שאם היית מצמיד לו, נניח סמל של ב.מ.וו. או אודי, נראה לי שהיית רואה תג מחיר של ארבע מאות אלף ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי , אתה יודע למה זה לא משתלם? כי ב-100 אלף שקל פחות יש לך איביזה קופרה נכון יש לה "רק" 180 כ"ס אבל אתה נשאר עם 100 אלף שקל ביד לעומת הלאון מי שמחפש ביצועים הקופרה לדעתי נותנת הרבה יותר תמורה לשקל בהפרש של 100 אלף אתה יכול לעשות מהקופרה מפלצת :twisted: גם בהתנגות וגם בכוח .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני חושב על זה, לא תמצא מכונית שיוצאת מהמפעל עם 240 כ"ס ורשימת האבזור של הקופרה, לא רק במחיר שלה, אלא גם במאה אלף שקלים יותר.

 

תחשוב שוב: Subaru B4 3.0R Spec B

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שנסע/נהג בעיקר בשתי איביזות (פשוטות אומנם) אני יכול לומר שכשרצינו לקנות איביזה שלישית,

המחיר שלה היה בשמיים!

 

הטעות של סיאט, לדעתי, היא התמחור הגבוה (או של היבואן בעצם). הניסיון למצב את סיאט כפולקסווגן, בינתיים לא נוחל הצלחה. בב"ש למשל, אין יותר סוכנות של סיאט (בזמנו היתה להם ממש סוכנות יפה, עם מכוניות אדומות וצהובות... :-D). היום.. אין.

 

מה לעשות, הלחם והחמאה של יצרני הרכב, אלו לא גירסאות הספורט הלוהטות. ההפרש בין הפולו שלנו לבין האיביזה "הכי פשוטה" שיכולנו לקנות (לפני חודשיים ככה) היה בערך 22 אלף ש"ח. זה סכום די גדול, כשבסה"כ, מדובר באוטו בעל פחות או יותר אותם נתונים.

 

חבל מאוד :-(

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי , אתה יודע למה זה לא משתלם? כי ב-100 אלף שקל פחות יש לך איביזה קופרה נכון יש לה "רק" 180 כ"ס אבל אתה נשאר עם 100 אלף שקל ביד לעומת הלאון מי שמחפש ביצועים הקופרה לדעתי נותנת הרבה יותר תמורה לשקל בהפרש של 100 אלף אתה יכול לעשות מהקופרה מפלצת :twisted: גם בהתנגות וגם בכוח .
להשוות בין האיביזה ללאון זה בדיוק כמו להשוות בין הפולו והגולף. אם אתה סבור שהפולו GTI מספיקה והגולף GTI מיותרת, אז אתה צודק.

בכלל, לפי ההגיון שלך עדיף לקחת גולף דור 4 בת שלוש לפמפם אותה בצ'יפ פסיכי, לסדר לה אולי איזה טורבו גדול יותר, צמיגים חתך 18, אולי אפילו 19 והנה הפלא ופלא יש לך ב130-140 אלף ש"ח. חיה מטורפת עם 250 כ"ס. אם זה ה"ראש" שלך יבושם לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אני חושב שה-CUPRA שווה כל שקל.

תכנס לחברת סיאט ותשמע את שלל האיבזור שאתה מקבל עם הרכב- וזה יהיה הרבה. אין פרט איבזורי שאתה לא מקבל שם.

מה גם ששוכן שם מנוע שמגיע כבר עם 240 כ"ס ופוטנציאל ענק לשיפור בעתיד.

בנודע למראה- פעם ראשונה שאני יכול להגיד על הלאון החדשה שהיא נראית טוב בתמונות.

ואם התלבהתי מהלאון TFSI במציאות (כי בתמונות היא הייתה נראית לי מכוערת), אני בטוח שה-CUPRA במציאות- מדהימה!

 

מצד שני, בטווח מחיר כזה אפשר לשקול לקנות באמת GOLF GTI MK5 עם 5 דלתות ו-DSG באותו המחיר, וזאת VW.

גם הונדה סיויק TYPE-R החדשה נכנסת באותו התקציב.

ומי שעדיין יש לו את הכסף ומעוניין להשאיר עודף - מיני COOPER S חדשה או מאזדה MX5 חדשות- יסדרו אותו יופי.

באפשרות היד שניה, תמיד אפשר למצוא STI או EVO ממודלים 2005-2006.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את הכתבה , התלהבתי למדי מהרכב חשבתי שהמחיר גם הוא יהיה מפתה משהו באיזור ה-160-170 אלף . .

 

לא הגזמתה בכלל- ב160-170 אתה בקושי מוצי גולף 2.0 או ג'טה.

ראיתה את רשימת האבזור שהרכב כולל??

גם אני חושב שתג מחיר של 210K היה הולם אותה הרבה יותר- מתחרה ישירה בWRX אבל 160K- זה צחוק מהחלטורה...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דובר כבר בפורום שמי שקונה איביזה/קופרה/אלפא קונה אוטו לא רק בגלל הביצועים אלא בגלל האופי של האוטו.

אני בספק אם מישהו יקנה את הלאון הנוכחית בגלל אופי שלכאורה אין במכוניות אחרות. אבל הזמן יעשה את שלו, ואולי בשוק המשומשים, בעוד כמה שנים, יהיה מדובר בלהיט :)

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב פשוט מכוער. גם בתמונות וגם במציאות.

ובלי קשר, מה לעשות שעדיין לשם המותג ולמוניטין שלו יש משמעות, ולהשוות בין קופר (גם אם חלשה) לאיביזה, זה ממש לא במקום, שלא לומר מטופש. האיביזה אולי תגרור מבט או שנים מאיזה ערס או סמי-ערס בטיילת (OK ועוד חצי מבט ממי שמבין), אבל הקופר היא להיט בכל מקום, ולאו דווקא מאופיינת בבעלים צעירים מתלהבים (שאני יודע שלא כולם כאלה, אבל בוודאי שהרוב המכריע. אל תיעלבו זה לא אישי, זה רק בא להראות שלמותג יש משמעות רבה בתמחור - וכאן זה כישלון).

עדיין, גם אם ה- GTI "פחות" טובה (ועדיין לא שוכנעתי כך מהכתבה), אני ספק כמה מכם במבחן המציאות היו קונים את הסיאט... לך תסביר לסביבה (ולעצמך כמובן) שהדבר המכוער סמי-MPV הזה הוא בעצם רכב שאמור היה להיות מגניב. קודר מבפנים ומבחוץ. ממש סתם. העובדה שקונצרן VW "אישרו" לסיאט לסחוט יותר סוסים מהמנוע כנראה מצביעה על העובדה שזו לדעתם הדרך היחידה למכור את הרכב...

אגב, באנגליה היא זולה מה- GTI, כך שיירגע היבואן בבקשה - אתם לא צריכים למצוא לו תירוצים למחיר המופרז הזה (שכנראה כפוף תמיד להנחות בסוכנות, מה שמעצבן עוד יותר)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה לך תסביר לסביבה (ולעצמך כמובן) שהדבר המכוער סמי-MPV הזה הוא בעצם רכב שאמור היה להיות מגניב. קודר מבפנים ומבחוץ.

 

אחד התענוגות בלהיות אדם מבוגר ועצמאי זה שאתה לא ממש צריך להסביר לסביבה למה אתה עושה את מה שאתה עושה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני אישית צריך להכנס היום לסוכנות של סיאט ולשים 240 אלף שקל על הרכב הזה, הדבר היחיד שיעצור אותי הוא הדשבורד שלו.

כבר הייתי במצב הזה בעבר, הרכב יפה מבחוץ, ביצועים טובים - נכנסים פנימה והחיוך שהיה נמחק. הדשבורד ובכלל החלק הפנימי של הרכב נראה פשוט מאכזב.

ממש לא ראוי לרכב של רבע מליון שקל.

 

חבל שהם לא המשיכו לקחת את הדשבורד של הA3, כמו שעשו בדור הקודם..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים ! רבע מליון ש"ח !

 

מישהו מבין את המשמעות של הסכום הזה ?

 

הרכב הזה אמור לעלות 30 אלף דולר ( בהגזמה ).

 

אבל כמו שכולם יודעים פרייארים לא מתים...

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...