Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשביל ילד,אני מוכן להסתכן בפגיעת "שוט" מאחורה. בשביל חתול לא.

אחרי שני כלבים שתדרוס, יבוא בן אדם.

פתגם רוסי עתיק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני נורא מצטער,ההשוואה בין ילד לחתול ממש לא מתקבלת בעייני.

 

בשביל ילד,אני מוכן להסתכן בפגיעת "שוט" מאחורה.

בשביל חתול לא.

 

 

אותי מטרידה העובדה שאתה לא מבין את מה שהבין m3x7r3m3 וגם Fat Bastard.

 

אם תנהג נכון, ותתכנן ותחשוב על תהלכי הנהיגה שלך ועל ההפתעות שיכולות להיות בדרך, יש סיכוי סביר שכשיקפוץ לך חתול או כלבלב, אתה תתרגל מצב חרום בתנאים טובים יותר מאשר אילו זה ילד.

אם תצליח בתרגולת הזאת, יש סבירות שבמצב שזה יהיה ילד, אתה כבר תהיה יותר מיומן.

 

ואגב - תקרא טוב מה כתב אחמדינג'אד - זה מה שקובע ולא מה עשית או מה אמרת.

 

ולגבי הערתך על המהירות שלי. צר לי לאכזב אותך, אם כתוב בכביש שמותר 100, אני מכוונן את עצמי למהירות 90 או 80. היות ולא כל הזמן אנחנו מדייקים במהירות ויש לנו נטיה לעלות בלי להרגיש, אצלי המצב יהיה שאם אני אעלה, אני אמצא את עצמי ב-100, ואם אני אראה שבטעות הגעתי ל-110, הבלמים אצלי יכנסו לפעולה.

אני להבדיל מאחרים, נוהג לתת לכולם לעקוף אותי, ומי שנוסע איתי, יכול להשתגע מהסבלנות שיש לי לפתוח כל פעם מרחק מהרכב שלפני, ואז נהיה מספיק מקום לעוד מישהו להיכנס לפני וחוזר חלילה.

 

ובכל זאת - אני לא נהג מושלם, אבל מנסה לצמצם אפשרויות.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני מבין הכל,

מה שאתם לא מבינים שכל המשפטים האלה בכלל לא בתוקף,לא אמרתי שאני לא אספק להגיב.

 

אמרתי שאני לא ארצה לסכן את חיי בשביל חתול,בשביל ילד אני אבלום.

 

מצטער פגוש חדש בחינם לא ישנה את הדיעה שלי.

 

אפילו אם זה באשמת זה שנכנס בי מאחורה אין לי מספיק זמן חופשי בשביל להתעסק בשטויות.

 

כשזה יהיה ילד אני אבלום.

כל עוד זה חתול.

מצטער על החתול.

×
×
  • תוכן חדש...