Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולםםם חדש בפורום הזה...

עוד כ13 יום נגמר לי המלווה וקיבלתי אישור מההורים לשים מערכת באוטו....

המערכת לא תכלול סאב בתור שלב ראשון ...

מדובר בפאסאט 01 מקום ל 4 רמקולים 6.5 אינצ'..

 

יש לי פאנל מסויים של בלאופונקט שישתדרג בהמשך...

נכון לעכשיו אני סגור על קומפוננט.

MOREL PULSE 6

ואולי על מגבר JBL GTO 75.4

צריך הצעה לרמקולים אחוריים עד 6.5 אינצ' עד 500 שקל...

 

תודה רבה לעונים..

אני ממעלה אדומים אם מישהו מכיר מתקין טוב בירושלים גם זה יתקבל בברכה....

תודה רבה ניר.

פורסם

מחזק את התגובה הקודמתי. אצלי התקנתי 4 רמקולים של 6.5 אינצ' האיכות שלהם טובה מאוד אך חסר באס ולפעמים זה די מפריע. הייתי במקומך קונה איזה 6X9 נחמדים.

השאלה היא האם ההורים שלך יסכימו שתגדיל את התושבת של הרמקולים האחוריים - צריך לנסר פח ויש קצת עבודה.

NASCAR = Non Athletic Sport Created Around Rednecks

פורסם

אז זהו מכיוון שאין מקום במגש האחורי ברכב והמקומות היחידים לרמקולים שנקבעו על ידי היצרן הם בדלתות אז רק שם מתאפשר לי לשים את הרמקולים...

אין סיכוי לחתוך חלקים ברכב...

לכן אני בבעיה כל כך קשה....

אני פשוט לא מצליח לחשוב על זוג רמקולים אחוריים נורמליים..

 

אם הייתה את אפשרות ה6X9 אז הבעיה נפתרת יש רמקולים כאלה פשוט מטורפים מבחינת באסים..אבל לצערי אין אפשרות...

בכל מקרה....

יש רמקולים שכן הייתם ממליצים לי עליהם????

הרי בכל מקרה בהמשך אני אוסיף סאב למערכת הזאת ואין לי בכלל ספק על זה..

תודה רבה לכם!!!!!!!!!!!!

מחכה לתשובות נוספות

פורסם

אני דווקא הייתי חושב אחרת קצת.

אם אתה מתכוון לשים סאב בשלב מסויים, לפי דעתי חבל על ה 500 ש"ח של האחוריים. עדיף להשקיע אותם על הקדמיים ולשדרג לסט כדוגמת הדוטק.

תשאיר בינתיים את הרמקולים המקוריים מאחורה. אם אני לא טועה אלה רמקולים מקוריים של פיליפס שעושים עבודה לא רעה בכלל בהגברת רדיו דיסק.

 

תשאיר אותם מחוברים איך שהם, תוסיף 500 ש"ח לקדמיים ותמתין בסבלנות להוספת הסאב.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

תודה על התשובה אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית*** אבללל..

 

אין לי רמקולים מאחורה לא הגיעו עם האוטו זה דבר ראשון.

דבר שני... אני הבדל בין הדוט קלפולס.. זה טריק של מורל... אין הבדל ביניהם..

וגם אין לי רמקולים מאחורה אז אני חייב...

בכל זאת למישהו הצעה??

פורסם
תודה על התשובה אחי אבללל..

 

אין לי רמקולים מאחורה לא הגיעו עם האוטו זה דבר ראשון.

דבר שני... אני הבדל בין הדוט קלפולס.. זה טריק של מורל... אין הבדל ביניהם.. - נו באמת..

וגם אין לי רמקולים מאחורה אז אני חייב...

בכל זאת למישהו הצעה??

 

לגבי רמקולים , לא הייתי פוזל אפילו לכיוון של 6X9 .. שים קומפוננטים 6.5.. מה יותר טוב מזה ?

במיוחד כאשר אתה מתכנן בעתיד להוסיף סאב שישלים את הצליל החסר..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם

אבל כבר אמרתי מראש שאין סיכוי שאני שם 6X9 כי אני לא קודח בדש האחורי אז מה הוויכוח בכלל...

אבל אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית*** כרגע אני יהיה תקופה ארוכה ללא סאב אז אני מעדיף לשים קומפוננט קדימה ורמקולים מאחורה עם באסים...

פשוט אני לא יודע איזה..

פורסם

קשה לי להבין מה גרם לך לחשוב שהמלצתי לך להתקין 6X9 .. אם היית קורא / מבין היית רואה שאמרתי בדיוק ההפך.

ואני אפשט - אני ממליץ לך לא להתקין 6X9 וכן להתקין 6.5 ..

קומפוננט 6.5 איכותיים עם אקוסטיקה טובה ברכב ובדלתות ייתנו לך באס נחמד מאד + .

ובעתיד תשלים את הצליל עם סאב..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם
תודה על התשובה אחי אבללל..

 

אין לי רמקולים מאחורה לא הגיעו עם האוטו זה דבר ראשון.

דבר שני... אני הבדל בין הדוט קלפולס.. זה טריק של מורל... אין הבדל ביניהם.. גם אין הבדל בין ההיבריד לאילייט ולסופרימו, הכל מסחטת כסף של מורל.. Get real 8)

וגם אין לי רמקולים מאחורה אז אני חייב...

בכל זאת למישהו הצעה??

 

בכל אופן, חבל על הכסף לטעמי על רמקולים אחוריים.. אם אתה מתעקש ואולי תרצה, יש לי את הרמקולים המקוריים שבאו עם הגולף שלי. רמקולים של פיליפס שנשמעו טוב מאוד על הגברה של רדיו דיסק.

אם תרצה, אני מוכן להפרד מהם תמורת סכום סמלי - הם בגודל 6.5.

 

אם תרצה אפילו תוכל לנסות ואז להחליט.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

×
×
  • תוכן חדש...