Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב עד 30K, כשהפרמטרים החשובים הם אמינות וחסכון בדלק. הבנתי שהבלנו נכנסת לקטגוריה, וקראתי כאן הרבה עליה...עכשיו השאלות: הבנתי שבבלנו נפוצה יחסית בעיה של סדקים בראש מנוע עקב שימוש במים רגילים לקירור.

 

1. איך אני יכול לזהות את הבעיה הזו במבט ראשוני על הרכב? קראתי משהו על נוזל קירור בצבע ירוק או אדום...לא הבנתי בדיוק, אשמח אם מישהו יפרט...

2. במידה ואי אפשר לזהות את זה ויזואלית, האם במכון הבדיקה מזהים את זה בקלות?

3. כמה עולה לתקן כזה דבר?

4. האם יש סיכוי שתקרה הבעיה הזו גם אם השתמשו רק בנוזל קירור יעודי ?

5. עד כמה הסיכון הזה צריך להשפיע בשיקול הבחירה בבלנו...אולי עדיף פשוט לחפש רכב אחר? כי מבחינתי זה הרכב המושלם (בהתחשב באילוצים), ורק הנושא הזה מטריד אותי, אחרי כל מה שקראתי פה בפורום.

 

ומנושא לנושא באותו נושא - במידה ולא בלנו, איזה עוד אפשרויות יש? חשבתי על 306. בבקשה תציינו עוד כמה דגמים שאני אוכל לבדוק.

 

תודה מראש!

×
×
  • תוכן חדש...