Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין בזה ואני רוצה לדעת מה הבדיקה אומרת ומה כדאי לי לעשות ברכב הספציפי הזה:

 

1.מנוע,מערכת קירור,מערכת דלק,מערכת הצתה:

לא תקין.אבחנה:רעש מערכת תזמון ושסתומים,נזילות שמן,תושבות מנוע פגומות,להחליף רצועה/שרשרת תזמון לפי הוראת יצרן,מנוע שורף שמן,ניקוי ותיקון מערכת הקירור,קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים,כונס אוויר פגום.

 

2.מערכת פליטה:

תקין.

 

3.סרן קדמי ומערכת היגוי:

לא תקין.לתקן זוויות היגוי,שחיקת צמיגים קדמיים,רעידות בגלגלים,נזילת שמת במערכת ההגה.

 

4.קפיצים:

לא תקין.בולמי זעזועים קדמיים חלשים.

 

5.שילדת מרכב,ליקויים בעלי משמעות נמוכה:

לא תקין.מעיכות בקורות תחתית,לחיצות פח,מעיכות ותיקונים בסף,תיקוני פח וצבע מסביב,הוחלפו חלקי מרכב,הוחלף מכסי מנוע,פגמים בצבע/חלודות,מנגנוני שמשות אינם תקינים,פגושים פגומים.

 

6.מערכת בלמים(ללא פירוק גלגלים):

לא תקין.לפרק גלגלים לבדיקה.

 

7.צמיגים:

לא תקין.צמיגים אחוריים פגומים.

 

8.מערכת תאורה כולל מצבר:

לא תקין.תאריך מצבר 09/06.

 

9.העברת כוח:

לא תקין.חופש ונקישות בציריות,נזילות שמן בתיבת הילוכים,שמן כהה דיסיקיות הילוכים שחוקות,תושבת תיבת הילוכים פגומה,רעש וחופש במערכת הנעה.

 

10.מחוונים:

תקין.

 

11.הערות כלליות:

אין אחריות למערכת חשמל ומחשב,אין אחריות למנוע במקרה של אחריות של מים/שמן עקב קורוזיה,לבדוק אמיתות הק"מ ע"י רציפות הטיפולים ברכב,לבדוק מקוריות הרכב במשרד הרישוי.

 

 

זוהי הבדיקה ,הרכב הוא שנת 95' ויש להתחשב בכך,הרכב נבדק בקומפיוטסט בראשלצ'.

 

זה מאוד חשוב לי אשמח מאוד שתענו לי על כך .

 

תודה מראש.

מחפש מאזדה לאנטיס 99'-00' 1600.

פורסם

מדהים. קיבלת את כ-ל הכסת"חים הרגילים של מכון הבדיקה. בזבזת 400 ש"ח וקיבלת נייר שלא שווה כלום.

כנס עם האוטו למוסך המתמחה בסובארו וקבל חוות דעת עניינית.

פורסם

אז אל תעשו בדיקה. תקנו רכב "מהלב" ועם "תחושת הבטן".

 

ההבדל של בדיקה, לרוטב, על פני מוסך, זה שכותבים כל דבר קטן במקום מוסך שיגיד לכם רק מה חייבים לסדר

 

(זאת בהנחה והוא לא ממציא עוד כמה דבקרים על הדרך, בכל זאת... יש לו אינטרס).

 

על פניו, אין ליקוי מסויים שנראה מהותי בבדיקה.

 

צריך לבדוק שעשו לרכב טיימינג בזמן, תמיד רושמים את זה. ויש להחליף תושבות מנוע. זה עניין של בלאי.

 

צריך לבדוק את מע' ההגה, ולעשות איזון גלגלים / כיוון פרונט.

 

הבולמים הקדמיים כנראה באמצע או לקראת סוף חייהם.

 

הרכב עלה קצת על מדרכות, מכאן הפגיעה (לרוב) בקורות תחתית.

 

כמו כן הוא עבר איזושהי תאונה ברמת חומרה כזו או אחרת (אך השלדה נקייה).

 

צמיגים לקראת אמצע או סוף חייהם.

 

מצבר - לא הבנתי מה לא תקין. הרבה פעמים כותבים את זה סתם בגלל שהוא עבר את האחריות שלו.

 

לי כתבו פעם כסעיף ליקוי "מצבר מקורי" (על רכב בן שנתיים). דהההה !

 

יש לבדוק מאין מגיעות הנקישות ולהחליף דיסקיות ושמן גיר (לפי מה שאני מבין מהכתוב), ולהחליף תושבת מסויימת.

 

זה מה שאני מצליח, לפי מיטב הבנתי, "לפענח" מהבדיקה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

חברים,אתם אולי צודקים שהבדיקה היא כיסוי תחת,אבל אני לא הייתי קונה רכב בלי בדיקה,איך אומרים להיות "רגוע",

 

satira-סע למוסך סובארו קבל הצעת מחיר של התיקונים ותדע איפה אתה עומד.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

זה מאוד מרתיע אבל מה אתם אומרים?

אני צעיר שעומד להחזיק תרכב לא בא לי לראות מוסכים.

מחפש מאזדה לאנטיס 99'-00' 1600.

פורסם

[quote=Kundason;

 

יש לבדוק מאין מגיעות הנקישות ולהחליף דיסקיות ושמן גיר (לפי מה שאני מבין מהכתוב), ולהחליף תושבת מסויימת.

 

זה מה שאני מצליח, לפי מיטב הבנתי, "לפענח" מהבדיקה.

 

החלפת דיסקיות משמעותה שיפוץ גיר לרכב,שיכול לעלות מס' אלפים לא מבוטל של שקלים.

אני לא הייתי נחפז למסקנה של שיפוץ גיר,זה כסת"ח ידוע בהחלט של מכון בדיקה (אני נוסע עם רכבי מעל 3 שנים ובבדיקה נכתב בלאי דיסקיות בגיר.

אני לא פתחתי את הגיר לשיפוץ,רק החלפתי אלקרו פיילוטים והגיר מתפקד היטב.(עלות של 10% משיפוץ גיר ואולי פחות).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
זה מאוד מרתיע אבל מה אתם אומרים?

אני צעיר שעומד להחזיק תרכב לא בא לי לראות מוסכים.

 

אני חושב שכדאי מאוד שתפנים שרכב בגיל כזה יכנס למוסכים- אפילו רכב חדש נכנס למוסך לביקורת אחרי הרצה מסויימת ולעיתים מחליפים גם שמן ומסנן.(לפחות אצלי בדייהטסו בספר הרכב הבעלים הראשונים עשה זאת אחרי 1000 ק"מ ואני יודע ששכנה שלי עשתה זאת גם בטויוטה קורולה 2006.

לגבי מספר הפעמים ומהות התקלות אין תעודת ביטוח.

ספציפית אליך- יש מספר לא מבוטל של תיקונים לעשות לרכב- כדאי לקבל הצעות מחיר לתיקונים ולמשמעותם.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...