Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני עומד לקחת מכונית מסויימת (סיאט איביזה) לבדיקה במכון תקנים, אך לפני זה אני מעוניין לדעת על בעיה שישנה בגג הרכב.

מדובר בקילופים שנוצרו עקב צביעה מחדש של הגג (כך אומר לפחות הבנאדם שהרכב שייך לו), מדובר בקילופים יבשים שניתן להוריד, אבל הצבע שיש בגג ממש לא נשאר באותו צבע של שאר הרכב.

 

הצבע של הרכב ירוק בהיר, רציתי לדעת כמה עולה לתקן את כל הקילופים האלה ולצבוע מחדש אפילו, או שאין צורך לצבוע וברגע שמתקנים את עיניין הקילופים הצבע חוזר לקדמותו.

 

לפי הבנתי מדובר "בלייסטים של הפלסטיק על הגג - מחלה באיביזות" - ואני מצטט משתמש מהפורום שלפי הבנתו זאת הבעיה.

 

עוד משהו קטן, ברכב הנ"ל יש כמה שריטות שיטחיות, ואיבוד צבע של מס' מקומות בצידי הדלתות.. כמה עולה בערך תיקוני צבע מהסוג הזה? והאם אפשר לתקן לבד, למרות שאני מעדיף לתת למישהו מוסמך לעשות את העבודה.

 

מצטער על כל השאלות, אני פשוט עומד לפני קניית רכב.

תודה מראש,

רוי.

פורסם

את הגג יש לצבוע מחדש וזאת בעלות של כ 700-800 ש"ח + מע"מ.

לגבי יצר השריטות והפגיעות לא ניתן לדעת מבלי לראות בפועל את הנזקים.

שריטות עמוקות לא ניתן לטשטש או להעלים אלא רק לצבוע את כל החלק (דלת וכו') או אם יש בחלק קו מפריד אז, רק את מחצית החלק.

הדבר הטוב ביותר הוא לגשת עם המכונית אל פחח/צבע רכב ולקבל חוות דעת על התיקונים הנדרשים עם הצעת מחיר.

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

פורסם
את הגג יש לצבוע מחדש וזאת בעלות של כ 700-800 ש"ח + מע"מ.

לגבי יצר השריטות והפגיעות לא ניתן לדעת מבלי לראות בפועל את הנזקים.

שריטות עמוקות לא ניתן לטשטש או להעלים אלא רק לצבוע את כל החלק (דלת וכו') או אם יש בחלק קו מפריד אז, רק את מחצית החלק.

הדבר הטוב ביותר הוא לגשת עם המכונית אל פחח/צבע רכב ולקבל חוות דעת על התיקונים הנדרשים עם הצעת מחיר.

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

תודה רבה! עזרת לי מאוד.

פורסם

מצטער על ההקפצה, אבל אתה יכול להמליץ לי אולי על פחח/צבע טוב באזור השרון/מרכז..?!

 

ועוד משהו,מישהו מכיר את המקרה שאני מתאר (גג מתקלף), וטיפל בבעיה אצל פחח/צבע? ואם כן.. האם הצבע חזר לקדמותו, ונשאר לצמיתות?

 

תודה מראש.

×
×
  • תוכן חדש...