Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור כח ל206 XS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור שכל העסק יתן שיפור יפה מאוד לרכב, השאלה רק כמה זה יעלה, כולל משלוח ומכס.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב שיש תקווה למצערת מכאנית.

 

כשמסמנים את מצערת היניקה מופיע הקוד : TU5JP4 (שזה אני:-D)

ויש שם כבל שאני מניח שהוא כבל גז.

הדבקתי את שתי התמונות (בצייר, כמו שגלעד אוהב)

ואשמח אם מישהו יוכל להסביר את פשר השרטוט.

 

האם יש סיכוי למצערת מכאנית?

ומה הם רוצים בעצם?

WTF.JPG

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

כבל גז הוא לא הבעיה - בדגמים הראשונים (ולדעתי שלך בינהם) יש כבל גז שרץ לפוטנציומטר בתא מנוע (שנמצא בפינה הימנית למעלה)

הבעיה היא במחשב שלא ידע לעבוד עם מצערת מכנית

פורסם

זה מה שאני שואל,

מה השרטוט הזה מציין?

 

ואני בטוח במליון אחוז שאין אצלי כבל גז.

המצערת נפתח תחת פקודה חשמלית בודאות.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

זה שהמצערת חשמלית אני יודע, כנ"ל אצלי... אבל יש כבל גז מהדוושה לתוך התא מנוע שמזיז פוטנציומטר שמורה למחשב כמה לפתוח את המצערת (והמחשב כמובן מתעלם ועושה מה שבא לו :) )

בדגמים החדשים יותר הפוטנציומטר יושב על הדוושה עצמה ולכן אין כבר גז בכלל

 

השרטוט הזה מראה מערכת יניקה אלטרנטיבית שעושה שימוש במצערת מכנית (וסעפת יניקה מגרה http://www.specialtuninguk.co.uk/acatalog/Inet_Manifold.html )

המיכל בפינה הוא מיכל איסוף שמן (oil catch tank) - כמובן שיש צורך במחשב אחר כדי שהעסק יעבוד (כזה: http://www.specialtuninguk.co.uk/acatalog/Engine_Computer_-_Remapped_with_7600_Rev_Limit.html )

פורסם

האתר שנתת נראה שימושי.

המחשב לבד יוצא 1600 ש"ח בערך.

כשהמנתק ב7600 אני לא אצא עם רווח?

תוספת של יותר מ1000 סל"ד נשמע לי יעיל

(אבל המד טורים מראה עד 7K:?)

 

אמשיך לפשפש שמה ואולי היא בכל זאת תתחיל לזוז.

תודה.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

מה בעניין מצערות ? זה מחליף לך לגמרי את כל ענייני הסעפת, מגיע עם מחשב עצמאי

 

ייתן לך את התמורה הטובה ביותר שאפשר להוציא מאטמוספריות, מגיב עוד יותר טוב אם מחליפים קאמשפט , ומלוווה ברעש של אופנוע בנפח 1600 :evil:

 

רק צריך לימצא אחד שלא עולה כמו קיט טורבו, לא יודע איך זה בפיזו, אבל צריך לחפש

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

האמת היא שבמצערות אין לי מושג.

אבל הבנתי שהבעיה העיקרית היא לכוון אותן למצב אופטימלי.

זה לא מאוד מאוד מסובך?

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

עם הקאמשאפטים המקוריים אתה לא תגיע ל7600 (וגם אחרי החלפה יכול מאוד להיות שצריך להחליף גם מרימי וקפיצי שסתומים)

והמחשב הזה כבר מזמן היה מורכב אצלי לולא העובדה שהוא יבטל את המזגן :(

 

דרך אגב, כמה אתה רוצה להשקיע (+-)?

פורסם

אבל הבנתי שהבעיה העיקרית היא לכוון אותן למצב אופטימלי.

זה לא מאוד מאוד מסובך?

שזה מגיע עם המחשב המקורי, זה מגיע דיי מכוון למרות שגם לכיוונים האלו צריך לשרוף קצת דלק

אבל זה יקרה בכל סטאפ שתשים.

 

כיוון זה דבר יחסי, לכוון מצערות שיסיעו את הרכב עם תוספת כח רבה זה אפשרי, אבל באופן אופטימלי זה כמו שאף אחד בארץ לא נוסע עם רכבים מוגדשים באופן אופטימלי.

 

כיוון אופטימלי זה להוציא 500 כוח סוס ו 65 קג'מ ממנוע 2.0 ליטר וטורבו בגודל T3 על 1.7 באר.

כמה כאלו יש בארץ ?

אין, הם פשוט שמים טורבו גדול יותר.

 

עם מצערות והחלקים הנכונים במנוע אפשר בעיקרון להוציא מ 1.6 230~ כוחות סוס אטמוספריים על דלק רגיל,

אבל זה רק בתנאי שיש לך סדנאת מירוצי ראלי שתכוון לך אותו

עם אותם חלקים וכיוון יותר חובבני או בא נגיד לא הכי מיקצועי בעולם תוכל לימצא את עצמך עם פחות 60-70 כוחות סוס

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מה מחיר התענוג?

וכמה מסובכת ההתקנה?

 

התקציב שלי הוא מה שאצבור עד הגיוס

(אני משער שזה יהיה סביב ה5K +-)

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

ירין,

נתת לי תקווה לכמה שניות

אבל הסעפת שמרכיבה את הצנרת ששלחת

היא For racing use only

חייך, אכלתי אותה.:|

"I teach the fools some basic rules"


×
×
  • תוכן חדש...