Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בקניית אוטו עד 50000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אודה לכם אם תעזרו לי בהצעות למכונית קומפקטית ואמינה וחסכונית עד 50000

אני צריך את הרכב לנסיעות בין עירוניות וגם כן לנסיעות עירוניות לכן חשוב שיהיה נוח.

 

יש למישהו הצעות מיוחדות?

 

מה שהציעו לי עד עכשיו: אופל אסטרא 2001, מאזדה לנטיס 2001, שברולט אוואו 2004, גולף 1998.

 

תודה על העזרה מראש.

פורסם

הי,

תריץ חיפוש, אני בטוח שתמצא עוד כמה אופציות מעניינות ותגובות על הרכבים אותם רשמתה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

דייהטסו שרייד 2004 אחלה אוטו למי שמחפש קומפקטי חסכוני אמין וזול ולא מושך את העין במיוחד :-P

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם

חבל שהדגם הזה לא קיים, אולי התכוונת לסיריון?

 

בכל אופן, אסטרה ולנטיס הן משפחתיות, האיוואו גרועה מבחינה בטיחותית (תריץ חיפוש).

 

האמת שהכיוון של השרייד 1.3 הוא לא רע בכלל.

פורסם

אולי למישהו יש עוד דיעה

 

הרבה לא המליצו לי את השברולט .... האם באמת האוטו הזה הוא גרוע כל כך למרות ששנת ייצור שלו 2004??

פורסם

היי!

 

קודם כל ברוך הבא לפורום!

 

ועכשיו לעניינו:

כמו שנאמר לפני זה הלאנטיס והאסטרה הן מכוניות משפחתיות ולא קומפקטיות כמו שציינת שאתה מחפש.

 

השברולט או יותר נכון לדעתי להגיד הדיהו לשעבר היא מכונית לא מומלצת בכלל. מבלי לפרט (אם תרצה אני אשמח לפרט לך) אני חושב שאתה יכול להבין את זה לבד מעצם העובדה שנכנסת לך 2004 בתקציב, כאשר כל השאר שנכנסות לך הן שנת 2001.

 

תפרט מה יותר חשוב לך:

אוטומטי\ידני.

רכב בגודל משפחתי\מיני\מנהלים.

צריכת דלק\ביצועים\אמינות וכו'..

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

קודם כל תודה לכולם על העזרה ובמיוחד ל - LeonHavkin.

 

בקשר למה שרצית לדעת חשוב לי שהרכב יהיה:

1. אוטומטי

2. משפחתי (עדיף)

3. אני צריך שיהיה בטיחותי ואמין.

4. חסכון בדלק גם כן חשוב (כי אני צריך אותו לנסיעות עירוניות וגם בין-עירוניות כמו שציינתי)

 

אודה לכם אם אקבל תשובה.

×
×
  • תוכן חדש...