Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השתדרגתי וקניתי אופל אסטרה 1600 אוטומטית 2001.

 

שאלה קצרה:

 

בזמן נסיעה, חום המנוע עומד על 90 מעלות או פחות.

בעמידה ברמזור הטמפ, עולה ל 92, ולאחר דקה יורדת ל 88 או ל 90.

 

האם זהו מצב תקין? האם הטרמוסטט עושה את העבודה? האם יש סוגים שונים של טרמוסטט שמפעילים את הסירקולציה בטמפ' שונה?

 

חשוב לציין שהנסיעה היא רק עם מזגן מופעל, כך שהונטה מסתובבת כל הזמן.

 

(האוטו במצב חדש, נקנה מאנשים מבוגרים, במצב מושלם. 47,000 ק"מ בסה"כ. בקבוק המים מבריק כחדש ואין נזילות או כיוצ"ב.)

 

תודה

 

אופיר

פורסם

כמה מילים על טמוסטט

לטרמוסטט יש תפקיד חשוב מואד ככול שהאקלים קר יותר ותפקידו לשמור על המנוע .

ואני אסביר .

כאשר מניעים מנוע קר מטמפרטורה עבודה (התנעה בוקר )(יכול גם להיות באמצע היום )

את המנוע שוטף כמות גדולה של בנזין , שוטף וגם מוריד שימון

1 בגלל כמות דלק שנכנסת למנוע (צ'וק )

2 אטימה פחות חזקה

זה מצב שהמנוע יכול לעבוד אבל לא ממש טוב לו.

כאן נכנס הטרמוסטט זה מעים ברז אטומטי שמונע מעבר נוזל קירור למצנן (רדיאטור )

מכיוון שהנוזל לא עובר למצנן זה גורם להיתחממות מהירה יותר של איזור המנוע .

וכאשר הנוזל מתחיל להיתחמם הטרמוסטט מתחיל ליהפתח חלקית ומעביר חלק המנוזל קירור

כלומר מוריד רק מעט את טמפרטוה של המנוע .

התהליך הזה נמשך עד שהמנוע הספיק לחמם את כול נוזל הקירור לטמפרטורה עבודה .

וזה המצב שבו הטמוסטט פתוח עד הסוף כלומר מעבר חופשי .

במהלך הנסיע יורדת טמפרטורה של נוזל הקירור במצנן ולכן הטמוסטט נסגר מעט , ובמצב עצירה

לוקח לטרמוסטט זמן להיפתח מלא ולכן יש את העליה בחום המנוע שעוצרים .

בטרמוסס חדש התופע חלשה יותר וכמעת לא מורגשת .

אבל עם הגיל זה מתחיל להיות איתי יותר זה אומר שצריך לשים לב להיתכונן להחלפה של הטרמוסטט

אל ללא פניקה יש לא מעט זמן שאפשר להמישך לנסוע

 

בהצלחה

 

אורי

פורסם

את הוונטה פותח היונית שיושב בעיקרון בתוך הרדיאטור אשר נותן פקודה לוונטה להתחיל לעבוד כאשר טמפ' המיים מגיעה בסביבות ל - 90 - 95 מעלות.

 

בברכה.

 

ארתור

Seat Leon ST 1.2 Tsi

×
×
  • תוכן חדש...