Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

החלטנו לרכוש משפחתית מרווחת שתשרת את אישתי ברוב ימי השנה (אני נשאר עם ה9000 :-P) בנסיעות עירוניות ופעם/פעמיים בחודש נסיעה מחוץ לעיר עם לא מעט ציוד ועגלת תינוק ענקית ("מוצי"-למי שמכיר)

סדרי העדיפויות והדרישות (בחשיבות פוחתת):

 

1. בטיחות-4/5 כוכבים + ESP

2. ביטול כרית אוויר לנוסע (חסר מאוד ב9000....)

3. מרווחת מאחור-נוח ל 2 כיסאות ילדים ומבוגר

4. תא מטען גדול

5. אמינות

7. צריכת דלק

6. סחירות

 

מספר מושבים גדול מ5 כרגע לא חשוב, אך רכבים עם 7 מקומות מבחינתי מקבילים לרכב עם תא מטען גדול.

הרכבים הרלוונטים והחסרונות/יתרונות ע"פ דעתי:

 

1. הונדה FRV (רק חדשה) - המובילה והיקרה

2. מאזדה 5 - קצת צפופה מאחור

3. רנו סניק - אמינות צרפתית...

4. סקודה רומסטר (רק חדשה) קטנה משחשבתי

5. פיזו 307SW -אמינות צרפתית...ומוחלפת בקרוב

6. מאזדה פרמסי (2.0) - זולה אבל לא ממש בטוחה

7. סיטרואן C4פיקאסו (רק חדשה) - אמינות צרפתית...

 

א. איזה רכב הכי מתאים לי ע"פ סדרי העדיפויות?

ב. בתפיסתי, אם אקנה רכב חדש אנצל אותו כמה שיותר שנים בעיקר בשל ירידת הערך הדרסטית (שמתמתנת ככל שעוברות השנים).

מצד שני אולי כדאי לקנות רכב יד שניה, בן שנתיים/שלוש, מעט ק"מ ולהנות ממחיר זול בהרבה.

בקיצור, אודה לכם אם תוכלו לסייע לי ואולי לשתף אותי בצדדים ותובנות שלא עלו בראשי.

תודה מראש

מוטי

פורסם

שלום

בשיקול כלכלי, פשוט לא כדאי לקנות רכב חדש. אתה משלם הרבה מאוד כסף על כמה ניילונים. (טוב, גם על התחושה וכו', אבל אני מדברים כלכלית.) הרבה יותר כדאי לחכות בסבלנות ולמצוא מי שקנה עכשיו רכב שמתאים לך ונאלץ למכור אותו מסיבותיו שלו. הוא יספוג את כל הירידה המשמעותית. זה כמובן בהנחה שאתה קונה רכב לכמה שנים טובות ולא תתקע עוד חצי שנה עם רכב 2007 וכבר יד שניה.

פעם ציטטתי פה מכתב מהרבי מלובאוויטש בנושא, אם זה מעניין אותך.

נראה לי שהייתי הולך על מאזדה 5, ענין של טעם.

בכל אופן בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...