Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחסום לחניה


quantum
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לא טועה ולא מטעה, אמרתי שבמקרה של חסימה הם יתנו דוח. אבל לא במקרה של "גניבת חנייה"(וזה מניסיון שלי מול שוכר חדש בבניין שאני גר בו)

אתה יכול להגיש תלונה על פלישה - השאלה כמה טרחה ומה ייצא מזה בסופו של דבר.

השוטרים בראש ובראשונה מעוניינים ב"שלום בית". יתקשרו לבנאדם, יגידו לו תזיז את הרכב ובערך בזה ייגמר העניין

ככה זה לפחות בראשון לציון, אולי בתחנות משטרה אחרות הם יותר אסרטיביים

 

תשיג את מסמכי הטאבו ואם יש לך כמה דקות, כתוב מכתב ותלה על דלת השכן ותתעד.

 

אתה מודע לכך שהסגת גבול זוהי עבירה פלילית? הגשת תלונה במשטרה תחזיר מהר מאוד את אותו אדם לישר והוא עוד יתחנן אלייך למשוך את התלונה.

כך שלהגיד שכלום לא ייצא מזה זה ממש לא נכון, לא מכיר הרבה אנשים נורמטיביים יחסית (שמשחקים אותה עבריינים) שלאחר הגשת תלונה על עבירה פלילית, ימשכו במה שהם עושים.

 

הבהר את זה לשכן שלך, אני מניח שהוא יבין מהר מאוד את הרמז.

 

אני במקרה גם משמש וועד במגדל מגורים בן 100 משפחות, סתם לידע כללי.

אם תפעל כמו שצריך בדרכים הנכונות והפשוטות, רוב הבעיות שלך ייפתרו.

פורסם
זה שכונה שנבנתה כולה בשנת 1998.

הסיבה לחוסר רישום היה האדמה,נלקחה מערבים שגורשו עקב פעילות פח"ע

 

יפה, אם כך אתה צריך את פרוטוקול האסיפה עם מירב הקולות על פי הנדרש והשרטוטים החדשים שהוחלטו וחתימות כל הדיירים.

עשה לך עותקים מזה וכרגע, זה הכי טוב שיכול להיות וההחלטה באסיפה עם פרוטוקול וחתימת כל הדיירים על חלוקת החניות הוא מסמך חוקי לכל דבר, כל עוד מדובר בשטח המוצמד אל הבניין שלכם כמובן.

פורסם
תשיג את מסמכי הטאבו ואם יש לך כמה דקות, כתוב מכתב ותלה על דלת השכן ותתעד.

 

אתה מודע לכך שהסגת גבול זוהי עבירה פלילית? הגשת תלונה במשטרה תחזיר מהר מאוד את אותו אדם לישר והוא עוד יתחנן אלייך למשוך את התלונה.

כך שלהגיד שכלום לא ייצא מזה זה ממש לא נכון, לא מכיר הרבה אנשים נורמטיביים יחסית (שמשחקים אותה עבריינים) שלאחר הגשת תלונה על עבירה פלילית, ימשכו במה שהם עושים.

 

הבהר את זה לשכן שלך, אני מניח שהוא יבין מהר מאוד את הרמז.

 

אני במקרה גם משמש וועד במגדל מגורים בן 100 משפחות, סתם לידע כללי.

אם תפעל כמו שצריך בדרכים הנכונות והפשוטות, רוב הבעיות שלך ייפתרו.

 

הבעיה שלי נפתרה בסופו של דבר ע"י הסכמה משותפת(הבחור היה מסוג האנשים שבא כדי להראות שהוא שולט בעניינים)

אחרי כמה פעמים שהזמנו משטרה אחד לשני עשינו הפרדה מוסכמת וחיים בשלום

פורסם

קיבלתי מתנה לחג. רכב (ישן) חונה לי בחניה מאז ליל אמש. לא יודע מי האיש, כנראה אורח של אחד הדיירים. שמתי לו שלט על הרכב, אך הוא עדיין לא הזיז את הרכב. נמאס לי שכל פעם שאני נוסע ערב חג לקרובי משפחה מישהו חושב שמותר לו לחנות בחניה שלי. אני שוקל להגיש נגדו תביעה קטנה. שילמד לקח.

פורסם

אם זה קורה לך בכל חג או סוף שבוע, אין ברירה אלה להתקין מחסום באמת.

 

עוד דבר, יש לך שילוט ברור על המדרכה או על החניה שזוהי חניה פרטית? שלט מתכתי או פלטי עם סיליקון בבירור שאומר מספר חניה או מספר דירה ולמי שייכת החניה? זה מקובל מאוד.

 

אם אין לך את הדבר הזה על החניה, אתה "טיפה" בבעיה כי אז אמור להיות שילוט כולל בכניסה למתחם מגורים שלכם למשל וכן הלאה.

 

אתה צריך להבין, אמור להיות שילוט ברור בכל מקרה בכניסה לחניה, על החניה, בכניסה למתחם וכן הלאה בכדי להודיע לאנשים שאלו הן חניות פרטיות.

 

ברור לי ולך שכולם מבינים שבניינים כאלו ואחרים כיום אלו חניות פרטיות לכל דבר... מן הסתם אבל עדיין, זה קאצ'.

 

בנוגע למה שרשמת, יש לך זכות לתבוע אותו על גזילת השימוש ממך ברכוש הפרטי שלך וכן הלאה.

לא יודע עד כמה כרגע, שווה לך לעשות את זה עבור אדם אקראי, מילא שןכ שעושה זאת קבוע ויש לך תיעוד פעם אחר פעם.

פורסם
אם זה קורה לך בכל חג או סוף שבוע, אין ברירה אלה להתקין מחסום באמת.

 

עוד דבר, יש לך שילוט ברור על המדרכה או על החניה שזוהי חניה פרטית? שלט מתכתי או פלטי עם סיליקון בבירור שאומר מספר חניה או מספר דירה ולמי שייכת החניה? זה מקובל מאוד.

 

אם אין לך את הדבר הזה על החניה, אתה "טיפה" בבעיה כי אז אמור להיות שילוט כולל בכניסה למתחם מגורים שלכם למשל וכן הלאה.

 

אתה צריך להבין, אמור להיות שילוט ברור בכל מקרה בכניסה לחניה, על החניה, בכניסה למתחם וכן הלאה בכדי להודיע לאנשים שאלו הן חניות פרטיות.

 

ברור לי ולך שכולם מבינים שבניינים כאלו ואחרים כיום אלו חניות פרטיות לכל דבר... מן הסתם אבל עדיין, זה קאצ'.

 

בנוגע למה שרשמת, יש לך זכות לתבוע אותו על גזילת השימוש ממך ברכוש הפרטי שלך וכן הלאה.

לא יודע עד כמה כרגע, שווה לך לעשות את זה עבור אדם אקראי, מילא שןכ שעושה זאת קבוע ויש לך תיעוד פעם אחר פעם.

כשכתבתי כל פעם - זה היה רק צורת ביטוי, אבל זה קורה מספיק פעמים כך שזה ממש מעצבן. וכן, מדובר בחניה פרטית, עם מחסום שער שנפתח רק ע"י שלט שיש רק לדיירי הבניין, כל חניה מסומנת ע"י לוחית עם מספר הדירה וכולם יודעים שמדובר בחניה פרטית, גם זה שחנה וגם דייר הבניין שהכניס אותו ואמר לו לחנות בחניה שלי שהיתה פנויה באותו רגע. במדינה שלנו ישנם אנשים שאין להם כבוד לרכוש של אנשים אחרים. אני יודע שתביעה קצת בעייתית (כנראה שלא אעשה זאת) כי קשה להשיג את פרטי הנהג. המשטרה לא מוסרת פרטים. התקשרתי למשטרה והם אמרו שינסו ליצור קשר עם בעל הרכב. לא הצליחו. שלחו ניידת וניסו להתקשר אליו ואל אשתו ואין תשובה. אמרו לי שאני יכול להגיע לתחנה ולהגיש תלונה. וויתרתי. אין לי כוח וזמן לעשות זאת. אם היום בלילה כשאחזור שוב הרכב עדיין יהיה בחניה שלי, אולי בכל זאת אגש להגיש תלונה.

פורסם

בכדי לקבל פרטים כלשהם, עלייך להגיש תלונה בתחנת המשטרה (או שיש לך חבר במשטרה עם גישה למסוף), זה לא נעשה דרך הטלפון אחרת איפה הפרטיות וחיסיון מידע אם כל אחד מתקשר ומקבל פרטים עליי?

לאחר שיהיו בידייך את פרטי הנהג, אתה צריך צילומים וגם להבין שתביעה למשל או בתביעה, תידרש להוכיח נזקים וכו'.

כך או כך, אתה זכאי וראשי להגיש תלונה בתחנת המשטרה על הסגת גבול, זה פלילי.

 

אם זה קורה לעיתים קרובות, במקום שתתאמץ עם תביעות וימי חופש, תרכוש מחסום - זה יפתור לך את כל הבעיות.

 

יש מחסומים נוחים וקלים עם שלטים וסוללות וכו' אבל המחיר בהתאם (כפול).

פורסם
בכדי לקבל פרטים כלשהם, עלייך להגיש תלונה בתחנת המשטרה (או שיש לך חבר במשטרה עם גישה למסוף), זה לא נעשה דרך הטלפון אחרת איפה הפרטיות וחיסיון מידע אם כל אחד מתקשר ומקבל פרטים עליי?

לאחר שיהיו בידייך את פרטי הנהג, אתה צריך צילומים וגם להבין שתביעה למשל או בתביעה, תידרש להוכיח נזקים וכו'.

כך או כך, אתה זכאי וראשי להגיש תלונה בתחנת המשטרה על הסגת גבול, זה פלילי.

 

אם זה קורה לעיתים קרובות, במקום שתתאמץ עם תביעות וימי חופש, תרכוש מחסום - זה יפתור לך את כל הבעיות.

 

יש מחסומים נוחים וקלים עם שלטים וסוללות וכו' אבל המחיר בהתאם (כפול).

איזה נזקים צריך להוכיח?! הבנאדם תפס לי את החניה ואילץ אותי להתחיל לחפש חניה בלילה בשכונה בה החניה היא מצרך נדיר. יש כאן אי נוחות ותחושה של חדירה לפרטיות שלך ולרכוש שלך. לא נראה לי שארכוש מחסום. אני לא בעד מחסומים שגם עולים כסף רב, דורשים תחזוקה וגם עלולים לגרום נזק לרכב (כולל שלי) כשנכנסים בהם בטעות. אני אעדיף להגיש תלונה ולא להתקין מחסום. עד היום פשוט ויתרתי ואפילו לא התקשרתי למשטרה. מהיום אני אשמור צילומים של רכבים שחונים לי בחניה ואפעל לפי כמות הפעמים שאותו רכב יתפוס לי את החניה.

פורסם

אסביר שוב, כנראה שזה לא היה מובן.

אנחנו במדינה שבה אם אתה תובע, אתה צריך להוכיח נזקים כגון כך שזה פגע בך ב XYZ, עד כאן זה ברור?

כי על מה אתה תובע למשל? מקווה שזה ברור יותר...

לאחר מכן, להוכיח דברים כאלו ואחרים ובנוסף, הסגת גבול, זה הכל.

 

הגשת תלונה על הסגת גבול פלילית, ניתן לעשות תמיד ובכל פעם, אין בעיה - תרגיש בנוח להגיש כנגד כל רכב.

פורסם

מניסיון המחסומים החשמליים זה בזבוז כסף. הם חיים בממוצע חודש.

או שתקנה אחד ידני ותנעל אותו כל פעם שאתה יוצא מהחנייה שלך או שאל תשים בכלל.

פורסם
אסביר שוב, כנראה שזה לא היה מובן.

אנחנו במדינה שבה אם אתה תובע, אתה צריך להוכיח נזקים כגון כך שזה פגע בך ב XYZ, עד כאן זה ברור?

כי על מה אתה תובע למשל? מקווה שזה ברור יותר...

לאחר מכן, להוכיח דברים כאלו ואחרים ובנוסף, הסגת גבול, זה הכל.

 

הגשת תלונה על הסגת גבול פלילית, ניתן לעשות תמיד ובכל פעם, אין בעיה - תרגיש בנוח להגיש כנגד כל רכב.

עניין הנזק כאן הוא מובן מאליו ואינו מצריך הוכחה. כשמישהו תופס לך את החניה הנזק הוא בכך שנמנעה ממך הזכות להשתמש בחניה שלך. זה טריוויאלי. כל מה שצריך זה צילום או מספר צילומים. אם היה מדובר על נזקים נוספים (למשל, בעקבות כך שהחניתי את הרכב ברחוב, מישהו פגע לי ברכב, או שהרכב נגנב) אז זה סיפור אחר ומצריך הוכחה.

אני לא מסוג האנשים שממהרים להגיש תלונה במשטרה או תביעה. עניינים אלו מצריכים זמן ומאמץ ובדרך כלל לא משתלמים כשמדובר בסכומים קטנים כמו במקרה זה. אני גם לא אוהב לריב עם אנשים, אבל לפעמים החוצפה של אנשים פשוט בלתי נסבלת.

פורסם

עניין הנזק כאן הוא מובן מאליו ואינו מצריך הוכחה. כשמישהו תופס לך את החניה הנזק הוא בכך שנמנעה ממך הזכות להשתמש בחניה שלך. זה טריוויאלי. כל מה שצריך זה צילום או מספר צילומים.

אני חושב שהשאלה היא איך אתה מעריך בכסף את הנזק שנגרם לך.

האם יש עונש כספי קבוע בחוק להשגת גבול?

פורסם
אני חושב שהשאלה היא איך אתה מעריך בכסף את הנזק שנגרם לך.

האם יש עונש כספי קבוע בחוק להשגת גבול?

הערכת הנזק היא עניין סוביקטיבי. שאל את עצמך את השאלה: האים היית מוכן לרכוש דירה בלי חניה צמודה? נדמה לי שהיום כמעט אף אחד לא מוכן לכך. מכאן אתה לומד את הערך של חניה צמודה. לגבי עונש כספי הרבוע בחוק - אין דבר כזה.


×
×
  • תוכן חדש...