Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דניאל, יש בירושלים אחת שנראית כמו הכחולה בתמונה האמצעית שצירפת רק שיש לה צורה יותר ספורטיבית.

היא שייכת לעובד בטלווזיה בערוץ הראשון. היא בצבע לבן שמורה מאד ונדמה לי שהיא יד ראשונה אצלו האם אתה מכיר אותה?

אני יודע שהסתובבה פה בארץ לפחות פולקסווגן SP אחת.

ה-SP הוא דגם שיוצר בברזיל בלבד, והיה, לדעתי, בעל העיצוב היפה ביותר של הקונצרן אי פעם...

sp21.jpg

 

יש עוד פה:

http://www.vwsp2.com.br/

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ה-SP הוא דגם שיוצר בברזיל בלבד, והיה, לדעתי, בעל העיצוב היפה ביותר של הקונצרן אי פעם...

 

אני מסכים. מה שמצחיק זה שהיה לו מנוע רגיל של Type 3, כמו האוטו שלי. זאת אומרת שזה נראה כמו מזראטי, אבל נשמע (ונוסע) כמו חיפושית. :roflmao:

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם

אם מישהו מחפש וריאנט סטיישן לפרוק במצב טוב מאוד שישלח לי הודעה פרטית

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

דיברנו על 411 והנה העלו תמונה של אחת כזאת בשרשור אחר:

 

download.php?id=7069

 

הוא נמצא כנראה בפתח-תקווה, ולפי הפנסים אפשר כנראה לראות שזה דגם 68-69.

 

מצד אחד זהו דגם באמת נדיר. מצד שני זהו דגם שכמעט אף אחד לא מתעניין בו. הוא גם מסובך יחסית לVW ויש לו נטייה להחליד.

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם

דניאל!!

בדיוק רציתי לשאול אותך איזה דגם זה :)

אני לא יודע אם יש לו מנוע כי לא הצלחתי לדבר עם ה"בעלים" היא שוכבת ליד מוסך

שווה לקחת??

פורסם
דניאל!!

בדיוק רציתי לשאול אותך איזה דגם זה :)

אני לא יודע אם יש לו מנוע כי לא הצלחתי לדבר עם ה"בעלים" היא שוכבת ליד מוסך

שווה לקחת??

 

המנוע הוא כמו זה של הטרספורטר משנת 1972. אותו מנוע הופיע גם בפורשה 914.

 

לדגם הזה יש בעיקר ערך של קוריוז. יהיה לך קשה מאוד למצוא חלקים פנימיים וכו' וגם את החלונות שאני רואה שחסרות. מצד שני לי יש אוטו שעוד יותר קשה למצוא לו חלקים, כך שאני לא אגיד שזה בלתי אפשרי. . . . :wink:

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם
דיברנו על 411 והנה העלו תמונה של אחת כזאת בשרשור אחר:

 

download.php?id=7069

 

הוא נמצא כנראה בפתח-תקווה, ולפי הפנסים אפשר כנראה לראות שזה דגם 68-69.

 

מצד אחד זהו דגם באמת נדיר. מצד שני זהו דגם שכמעט אף אחד לא מתעניין בו. הוא גם מסובך יחסית לVW ויש לו נטייה להחליד.

 

 

זה וריאנט, זאת 411

411_1970.jpg

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

כן, אני מתנצל. זהו Type 3 Fastback.

 

הרבה יותר נחמד מה-411. גם הרבה יותר קל למצוא חלקים, והרבה יותר קל לטיפול.

 

לך על זה 8)

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם

הסיבה לטעות שלי היתה, דרך אגב, שהיה נראה לי מהתמונה שיש לה 4 דלתות. רק ל-411 יש 4 דלתות, או ל-Type 3 הברזילאי. ולמכוניות הברזילאיות יש פנסים שונים מהאוטו שבתמונה. . .

 

שוב סליחה על הטעות.

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם

ה 411 וה 412 היו מכוניות כמעט מודרניות. הן נוצרו על מנת להיות רכב מנהלים וככאלו הן היו מרופדות בשטיחים מקיר לקיר, מושבים גדולים ונוחים, לוחות שעונים יפים, מערכת דוושות שלא עולה מהרצפה כמו בחיפושית... תא מטען ענקי מקדימה, ומנוע בנפח 1679 סמ"ק בשתי גרסאות. האחת עם שני קרבורטורים כמובן והשניה בהזרקת דלק, שהעלתה את ההספק והביאה את הרכב להיות מהיר וזריז. המנוע פותח בשיתוף פורשה והניע גם את הפורשה 914. היתה לי כזאת. בהזרקת דלק. היא עדיין רשומה על שמי אבל אינני יודע היכן נמצא הפגר שלה. זה רכב שמגיע למהירויות גבוהות של 160-170 קמ"ש, יחסית לחיפושית או לוריאנט על דגמיו השונים הוא הרבה יותר יציב והוא בפרוש רכב מקסים. הבעיה היא שייצרו בסך הכל 184 אלף רכבים כאלה, ויחסית היה קשה לתחזק אותם. כמו כן פולקסווגן כבר היתה בתהליך הפיתוח של הגולף והפאסאט, כך שהרכב נתפס קצת כמיושן כאשר יצא וזאת למרות שהיה הרבה יותר מתקדם מכל הפולקסווגנים האחרים של תקופתו.

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

כמובן שלא נהגתי ב-411. עד כמה שידוע לי אני גם לא ראיתי אוטו כזה אף פעם.

 

האוטו לא היה הצלחה מסחרית, ולמרות ההתקדמות שלו מעבר לחיפושית ול-Type 3, שאי אפשר להכחיש אותו, ביקרו אותו בזמנו דווקא בגלל שהוא לא היה מספיק מודרני; ז"א הוא היה יותר מדי דומה לקודמיו.

 

אני דיברתי מקודם מהפרספקטיבה של מי שמתעניין במכוניות האלה היום. בניגוד לדגמים הקודמים, השרידות של ה-411 נמוכה. כמעט ולא נשארו מכוניות כאלה, וגם הקושי באחזקתו היום גדול מאוד.

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info


×
×
  • תוכן חדש...