Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב חבר'ה,

אני וחבר החלטנו להתקין לבד את המגבר והקומפוננט...

מה שאני רוצה לשאול זה ככה:

הרמקולים במאזדה מקדימה הם 5X7...איך אני גורם לזה להתאים?

האם זה אפשרי בכלל? יש לה רדיו דיסק מובנה, ורציתי לשאול מה עושים.

תודה רבה על העזרה!

x

פורסם
ממה שאמרו לי(גם אני כמוך) צריך לעשות התאמה עם MDF(סוג עץ).

כשMAZDA 3 MAN יחזיר לי תשובה אני ישלח לך איך הוא עשה את זה...

 

תודה על העזרה :)

אני רואה 30 צפיות ותגובה אחת, תעזרו קצת לא יהרוג אתכם.

הרי בשביל זה הפורום הזה קיים לא?

x

פורסם

ידידי אם אתה לא יודע לפרק את הרדיו המקורי גש למתקין אם ניסיון כי משיכה לא במקום של הקונסולה המרקזית או דחיפה לא נכונה והופ סדק בפרינט ואז המזגן לא מקרר או לא מחמם והרדיו לא מגיב ללחיצות אם אין לך ניסיון בפרוק שקזה עדיף לך לעזוב את זה ועוד משהוא קטן לידע כללי פרינט קזה עולה 1250 ש"ח לא כולל התקנה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם
ידידי אם אתה לא יודע לפרק את הרדיו המקורי גש למתקין אם ניסיון כי משיכה לא במקום של הקונסולה המרקזית או דחיפה לא נכונה והופ סדק בפרינט ואז המזגן לא מקרר או לא מחמם והרדיו לא מגיב ללחיצות אם אין לך ניסיון בפרוק שקזה עדיף לך לעזוב את זה ועוד משהוא קטן לידע כללי פרינט קזה עולה 1250 ש"ח לא כולל התקנה.

 

אממ...צודק 100%

לא ידעתי שאפשר לעשות כל כך הרבה נזק ותכלס זה הגיוני זו הקונסולה המרכזית.

אלך להתייעץ עם המתקין שלי בנושא.אך אתה יודע להגיד לי אם לרדיו עצמו יש כניסה למגבר? אם זה אפשרי בכלל?

(בעזרת מתאם אולי?)

x

פורסם
אממ...צודק 100%

לא ידעתי שאפשר לעשות כל כך הרבה נזק ותכלס זה הגיוני זו הקונסולה המרכזית.

אלך להתייעץ עם המתקין שלי בנושא.אך אתה יודע להגיד לי אם לרדיו עצמו יש כניסה למגבר? אם זה אפשרי בכלל?

(בעזרת מתאם אולי?)

רק על ידי מנחט RCA .

או להחליף את הקונסולה המרקזית ואז סים איזה רדיו שאתה רוצה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
×
×
  • תוכן חדש...