Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן להגשים חלום ולקנות רכב כזה שנת 2003

 

שאלתי היא לנהגם שנהגו לאורך זמן ברכב

האם יש לכם מרווח ישיבה נוח ברכב?

 

להשוואה , כיום אני נוהג ב306 סדאן ותנוחת הנהיגה והמרחב מספיקים לי בהחלט

 

הגובה שלי הוא בערך 2 מטר, ואני לא בן אדם צנום 8)

 

אני יודע שהדרך הכי חכמה היא פשוט להכנס לרכב ולבדוק

אבל אני יודע שעם כמה כיונונים אפשר להגיע לתנוחה נוחה אך סיבוב קצר לא יתן לי את התשובה

ולכן אני פונה למישהו עם ניסיון ברכב

 

כמו כן אם יש מישהו שיתנדב לבוא איתי לבדוק את הרכב (אדם עם רכב דומה שיוכל לחוות דעה לא מחייבת על מצבו) אני אשמח

 

תודה, העניין מעט דחוק (אני בטוח שאתם מבינים למה כשמדובר בדגם הספציפי)

פורסם

גיא אכן יוכל לענות לך על זה בצורה הטובה ביותר.

 

אבל מה שכן, אתה תצטרך להתרגל לתנוחת הנהיגה המכופפת. :lol:

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

מתקרב ל-2 מטר??? יא אלוהים איזה Taweel!!! :roll:

(סתם סטיה אישית שלי לשחק אותה מופתע מאנשים גבוהים)

 

לגופו של עניין, אני 202 ס"מ ביום קר בלי נעליים ואני חי בשלום עם מרחב המחיה בספורט. למען האמת, אני אפילו לא לקוח את המושב עד סוף המסילה.

 

יחד עם זאת, חשוב לי לציין שלמרות תמירותי אני די "מודולרי" בכל מה שקשור לנהיגה ברכבים קטנים. היו לי שתי 205 ועכשיו אני נוהג גם בפיז'ו 106 ואני מסתדר, לא נהנה אבל בהחלט מסתדר.

 

אם תרצה לשבת באוטו שלי, תגיע ל-MDC ביום שבת ותקבל סיבוב על המושב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

תנוחת הנהיגה בקליאו ספורט לא באמת מתאימה לאף נהג (חוץ ממזוכיסטים). המושב לא מאפשר הגעה לזווית נורמלית, ההגה "שוכב" ורחוק מדי ואם רוצים לשבת "ספורטיבי" אז כל הזמן מרגישים כאילו יושבים שפוף מדי. קצת קשה להסביר אבל אם זה לא יפריע לך - יש לך מזל. לי זה מפריע עד היום לפעמים, אבל בגדול התרגלתי (מחיר קטן לשלם).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שרשור שני באופ טופיק בנושא קליאו ספורט שמתאים יותר לייעוץ ברכישת רכב, ואחר כך מתפלאים שהמחירון צונח, ללוי יצחק אין גישה לאופ טופיק :-o

פורסם
שרשור שני באופ טופיק בנושא קליאו ספורט שמתאים יותר לייעוץ ברכישת רכב, ואחר כך מתפלאים שהמחירון צונח, ללוי יצחק אין גישה לאופ טופיק :-o

 

חזקקק... צודק מאה אחוז, אם יגיש בקשה לגישה לאוף-טופיק, לדעתי האישית יש לשקול זאת לחיוב (בתמורה להעלה קטנה במחירון של כמה דגמים שהוזכרו פה לרב..)

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
חזקקק... צודק מאה אחוז, אם יגיש בקשה לגישה לאוף-טופיק, לדעתי האישית יש לשקול זאת לחיוב (בתמורה להעלה קטנה במחירון של כמה דגמים שהוזכרו פה לרב..) באמת ? אתה לא מתבייש ? להציע שוחד ועוד בפורום ציבורי ?!!!!

אין לך מה לעשות?:-D

בברכה יהודה

פורסם

האמת עד כמה שזה יהיה קשה

ברכב ספורט אני לא מאמין שאני אחזיק מערכת שמע כזאת

 

הכל תלוי בטרוף באותו רגע

 

מישהו מכיר את הקליאו מליסינג ביד 2?

פורסם

פגיעת שלדה מאחור. המוכר טוען שהיא "בעלת משמעות נמוכה". YEAH, RIGHT.

המחיר- מפתה, אין ספק.

ד"א, גם האדומה עם 115K ק"מ פצועה קצת, התוספות שרשומות עדיין לא מורכבות על הרכב. כנראה שהוא מנסה לפצות על הפג"ש.

פורסם

פגיעת שלדה מאחור. המוכר טוען שהיא "בעלת משמעות נמוכה". YEAH, RIGHT.

 

גם אני הבנתי את זה

 

 

השאלה היא עד כמה

והמוכר טוען קצה שלדה

מחר אני מגיע לראות את הרכב , אני אפרט

 

נ.ב

חשוב לציין שקניית הרכב דווקא בתנאים האלו בהתבסס על האוטו שיש לי כרגע 2001 306 מליסינג היא קניה שיכולה להיות מבחינתי משתלמת

העניין הוא לבדוק את מהות ה"קצה" לעומק

 

מישהו מקום אמין בתל אביב בלי קומבינות שיכול לתת דעה על קליאו ספורט?

פורסם

קצה שילדה מאחור זאת הפגיעה הכי פחות משמעותית שיכולה להיות במשפחת ה"קצה שילדה ושילדה".

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כשאתה מגיע לקנות רכב ספורטיבי , ברוב המקרים המשוואות הולכות ככה:

 

הבעלים אומר שהיא נקייה = במציאות היא עם קצה שילדה

הבעלים אומר שהיא עם קצה שילדה = במציאות היא עם מכה בשלדה

הבעלים אומר שיש מכה בשילדה = הרכב הוא ריתוך בין רכב ספורט לאוטו גלידה (או בעברית : מרותך משני חצאי מכוניות)

 

אז קח הכל בערבון מוגבל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...