Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכה מאחור שדחפה "קצת" את הבגאז'- קצה שלדה או "שלדת מרכב"- תוקן

מכה מימין -פגיעה במשמעות נמוכה בקורת אורך ימין- תוקן

מכה פגוש קדמי- תוקן

וגם אחורי- תוקן

 

נזילות שמן מהגיר

מים חדשים כמעט במיכל מים

קלאץ בעייתי שזקוק להחלפה

 

בטיימינג לא עבר פולי

צמת חשמל תוקנה

קורזיה נשטפה

 

 

אבל עדיין נוסעת מדהים

 

לזכות המקום יאמר שהם הציגו את כל הנתונים

פורסם

חוץ מעניין השלדה שאותו צריך לבדוק היטב ואפילו ב-2 מקומות שונים על מנת לדעת בוודאות על מה מדובר, כל השאר זה שאלה של מחיר הרכב.

מצד שני שאני קורא עוד פעם... נשמע כמו נבלה סרוחה.

למה לא הוחלף הכל בטיימינג ?

למה תוקנה צמת חשמל ?

מים רגילים במיכל קירור ?

Veni Vidi Vici

פורסם

מעבר למה שרשמו לפניי וירשמו אחריי, ה"קצה שילדה" יהווה בעיית בטיחות.

הראו ב"הילוך חמישי" רכב אחרי תאונת קצה שילדה שתוקנה באופן חאפרי(עיין ערך "תיקון מקצועי בארצנו") במבחן ריסוק מול רכב זהה ללא תאונות קודמות. הרכב עם התאונה היה משאיר את הנהג נכה ואולי קטוע גפיים.

מצד שני ברכב הזה התאונה היא מאחור.

האם ברכב "ספורטיבי" שיכול לעשות ביצועים טובים כדאי לקחת סיכון עם פגיעת שילדה, אפילו קלה? לדעתי האישית ממש לא.הבטיחות מעל הכל.

ובייחוד עם כל שאר הבעיות שציינת...

לדעתי, רד מזה.

ייקח קצת זמן אבל בסוף תמצא משהוא טוב יותר ובמחיר טוב יותר.במילא תוך כמה חודשים המחירון יירד....

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אלא אם המחיר יהיה הרבה יותר אטרקטיבי אני לא מתקרב לרכב

ושאני אומר אטרקטיבי זה מאוד מאוד מאוד

 

מילא הקצה שלדה או בעצם שלדת המרכב

 

אבל לא שמתם לב לקורת האורך הימנית הפגועה?

 

זה כבר יותר רציני

פורסם
כשאתה מגיע לקנות רכב ספורטיבי , ברוב המקרים המשוואות הולכות ככה:

 

הבעלים אומר שהיא נקייה = במציאות היא עם קצה שילדה

הבעלים אומר שהיא עם קצה שילדה = במציאות היא עם מכה בשלדה

הבעלים אומר שיש מכה בשילדה = הרכב הוא ריתוך בין רכב ספורט לאוטו גלידה (או בעברית : מרותך משני חצאי מכוניות)

 

אז קח הכל בערבון מוגבל.

 

 

גם אם ניסית להיות רציני , אותי לפחות הצחקת מאוד :-D

במיוחד המפשט האחרון הפיל אותי

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

×
×
  • תוכן חדש...