Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי התקנה של HU + מגבר לשני קומפוננטים (מקדימה ואחורה) + מונובלוק לסאב

הקומפוננט הקדמי מתנתק אחרי כ - חצי שעה של עבודה ורק כשהמערכת מתקררת חוזר לעבוד. משהו בדק והחליף במגבר את הקדמיים עם האחוריים. כשהחליף האחוריים לא עבדו. הוא אמר שיש בעיה במגבר.

המתקין אמר לי בשיחה טלפונית שהבעיה ב HU. איך אפשר לדעת מי צודק?

פורסם

השאלה פשוטה וגם התשובה.

אם ההחלפה הייתה של החוטים פיזית של הרמקולים במגבר והאחוריים הפסיקו לעבוד צריך לעשות החלפה גם של ה RCAים.

אם אחרי זה עדיין האחוריים לא עובדים הבעיה היא במגבר.

אם חוזרים לעבוד הבעיה בCD.

פורסם

היום (29/5/07) יום שרב...:evil:

 

לפתע במהלך נסיעה נורמלית ,והאזנה בווליום יחסי לעונה (לא חזק בכלל) הפסיק רמקול ימין קדמי לפעול...

 

חששתי לרגע, פתחתי את הדלת פירקתי רמקול הכל מחובר כנדרש, אך אחד "האיזולירבנד" היה משוחרר כנראה בגלל החום הכבד ,הדבק לא החזיק מעמד ונפתח - משהפסיק את פעולת הרמקול..טיפול מהיר הוכל חזר לשגרה...

 

מה שאני בא להגיד זה שתבדוק את החיווט + RCA ואולי תגלה הפתעות כמוני...

 

מקווה שתפתור את הבעיה..8)

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

שמתי לב לעוד תופעה. לפעמים הקדמי הימני מפסיק לעבוד והשמאלי קדמי עובד ולפעמים השמאלי קדמי לא עובד והימני קדמי עובד.

האם אפשר ללמוד מזה על מקור הבעיה?

מחר בכל אופן אבקר אצל המתקין שהביע דעה שמדובר בבעיה ב HU

אבל אשמח לדעת מה דעתכם כדי שלא אחליף סתם HU

×
×
  • תוכן חדש...