Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם ניתן לדחוף מנוע של VTS לתוך ZX 1.4 ?


שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

יש לי ZX 1.4 שנת 92' (קרבורטור) ואני חושב על החלפת מנוע (כי הרכב בובה יד 2 קילומטרז' נמוך !!!)

אז חשבתי למה לא משהו נחמד יותר נחמד?

אני מבין ש 1.8 של ZX לא יתנו לי לשים (אולי אני טועה :?:) וגם הרכב לא בנויי ל 1.8

אבל 1.6 של SAXO VTS 1.6 16V יכול בהחלט להיות אלטרנטיבה טובה לא ?

 

הכוונה היא להביא את כל היחידה: מנוע, גיר, קלאצ'.

 

והשאלה שלי היא גם מבחינת הסיבוכיות התכנית וגם מבחינת רישויי.

 

כל מידע בנידון, השלכות והתאמות הכרחיות במכלולים השונים (תושבות, מע' קירור\חשמל, מחשב) יתקבל בברכה !

 

האם יהיה זול ופשוט יותר לשים קורבורטורים רציניים (בהתחשב בעובדה שבאוטו שלי אין הזרקה) או שמה כדי הזרקה בכול זאות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חוקי

 

תצטרך גם לפרוץ את המחשב של הVTS (אגב המנוע זהה לשל 106GTI)

 

לא חוקי מאיזו בחינה ?

כי אמרו לי ש 1.6 של ZX אני כן יכול לשים, פשוט הוא מעפן ואני לא רוצה אותו.

 

ולגבי פריצת המחשב, עד כמה זה מסובך לפרוץ ? (הכוונה היא כמה זה עולה :wink:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסכום שזה יעלה לך, אתה יכול לקבל וולקן.

יותר חזקה, יותר טובה, יותר מהנה.

 

1.6 של ZX אתה לא יכול לשים, מנוע XU לעומת TU.

VTS/GTI אתה יכול לשים.

בגדול, יושב בול, בלי הרבה כאבי ראש.

לא מאמין שיאשרו לך אותו.

תהליך האישור יהיה ארוך ומייגע.

 

יש מנוע כזה למכירה בפורום. עם הכל.

לא יעלה לך פחות מ-10K לשים אותו.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסכום שזה יעלה לך, אתה יכול לקבל וולקן.

יותר חזקה, יותר טובה, יותר מהנה.

 

1.6 של ZX אתה לא יכול לשים, מנוע XU לעומת TU.

VTS/GTI אתה יכול לשים.

בגדול, יושב בול, בלי הרבה כאבי ראש.

לא מאמין שיאשרו לך אותו.

תהליך האישור יהיה ארוך ומייגע.

 

יש מנוע כזה למכירה בפורום. עם הכל.

לא יעלה לך פחות מ-10K לשים אותו.

 

וולקן ליקנות וליישר קו יעלה לי בסביבות 30K.

וגם אז הוא בטוח מגיעה אם איזה מכה בשילדה "שלא משפיעה על התנהגות" :wink:.

ה ZX שלי נקייה ואת זה אני יודעה.

 

אבל נחזור למה שאמרת, כשאתה אומר 10K הכוונה היא היחידה עצמה כולל העבודה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וולקן לא תעלה לך כ"כ הרבה כנראה , וגם תוריד מזה את מחיר הרכב שלך.

 

ובנוסף ההבדלים בין וולקן לבין הרכב שלך הם הרבה יותר גדולים מרק מנוע.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה ZX שלך הוא עם מתלים אחרים, ברקסים נחותים, גיר נחות, ציריות חלשות יותר ומערכת קירור נחותה וחלשה יותר

 

הוולקן מגיע מסודר להתמודדות עם 123\160 כ"ס בכל המערכות שסקרתי, במיוחד מערכות הבלימה והמתלים

 

נ.ב: אני מוכן לקנות את הוולקן שלך AS IS

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור , אני לא יודע איפה סקרת את הענין , אבל הברקסים של הוולקן (למרות שהם טובים מאלו של ה1.4) הם בהחלט לא מוכנים ליותר מהכח שיש לוולקן , כדי להדגיש את זה אני אעשה לך השוואה קטנה.

הוולקן מצוידת באותה מערכת בלימה כמו 106 ראלי דור ראשון ששוקלת 200 קילו פחות.

הם מהווים את נקודת החולשה הראשונה של הוולקן (מה שמשעשע כי ה306 XSI המקבילה הגיע עם מערכת בלימה גדולה יותר)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר כל כאב הראש, עדיף מנוע ה-110 סוסים של קסארה/206XS. יותר זמין ויותר זול לאחזקה.

 

בכל מקרה- בשני המקרים זה נזם זהב באף חזיר.

זה שה-1.4 שלך "נקייה" לא אומר שהיא שווה השקעה, ותאמין לי שלא תגמור את הסיפור בעשירייה, ספק גדול אם גם בעשרים (מנוע+גיר+ צמה+מע' הזרקה+ לוח שעונים+מע' הצתה+מחשב+עבודה, ועדיין סיימת עם מתלים,הגה ובלמים של עגלה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(הודעה שניה)

 

ויש מי שומוכן לקנות את ה 1.4

 

אני !!!

 

 

נ.ב: Livior היתה לי בזמנו וולקן 2.0, לא זכורה לי בעיה של מערכת בלימה עייפה\חלשה\קטנה\עצלה (מחק את המיותר)

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Livior היתה לי בזמנו וולקן 2.0, לא זכורה לי בעיה של מערכת בלימה עייפה\חלשה\קטנה\עצלה (מחק את המיותר)

ליאור

 

אז הגיע הזמן שתתחיל לבלום לפני פניות .

 

:wink:

 

הבלמים של הוולקן זה בדיחה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על המנוע המקורי, שיפור המערכת הקיימת עובד נהדר.

לי יש רפידות ספורטיביות, צינורת בלימה שזורים ונוזלים חדשים.

 

העסק עובד יפה, הבלימה מלאת רגש מול כל סט שנסיתי בוולקן.

העוצמה "זה לא זה", אבל מבחינתי הרגש החיובי מפצה על זה.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הרגש החיובי לא עוזר כשאין מספיק עוצמת בלימה.

אז אולי זה לא כ"כ משנה בעד 70 קמ"ש אבל אני זוכר וולקן וS16 עוצרות מסביבות ה130 קמ"ש בבלימה מלאה ובעוד הS16 פשוט עצרה - הוולקן המשיכה עוד יותר מ10 מטר אם לא יותר.

 

שתיהן היו עם ברקסים תקינים לגמרי.

פשוט המערכת שעל הוולקן חלשה יחסית.

אין שום סיבה להשאר עם ה247 מ"מ כשגם למערכת על הXSI או S16 יש מערכת 266 מ"מ מצוינת עם המון רגש.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...