Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה שהו נותן 3 באר זה לא קשור לספיקה שלו.

 

יש הבדל בן בניית לחץ שמדחס יכול ליבנות ובין כמות אויר שמדחס יכול לספק

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחזק כמובן את דבריו של gsi16v.

הקומפרסור מסתובב ב 100K סל"ד בשביל לדחוס את כמות האויר שדרושה למנוע, אז אתה מנסה להשוות מנוע חשמלי שדוחס 10 סמ"ק אויר בלחץ של 2 באר?

זה אולי טוב למכונית על שלט.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אכן צודקים הספקנים

ההבדל הגדול בין כמות ולחץ ,הוא בסלד האימפלר של המדגש ,אם תסתכלו במפות תראו שבטורבו צ'רגר מהירות סיבוב האימפלר מגיע ל100000 סלד כאשר 50K עד 70K הוא התחום האופטימלי

מנוע חשמלי עקב מבנהו אינו יכול להגיע למהירות אימפלר כזו בעקבות מגבלות תכנון ומבנה המנוע החשמלי (עוגן ,מיסבים וכדומה )

במדגשי על (סופר) מפצים על הענין על ידי שימוש בתמסורת ,ומכאן החלפות השמן במגדשים אלו

יגאל

פורסם

המנוע די גדול חבל שלא צילמתי את היד שלי לידו, פשוט קשה להחזיק אותו ביד אחת והמישקל שלו לא פחות מטורבו רגיל.

 

כמובן שיוצא אוויר מהחלק שניראה כמו צינור.

במציאות הוא בערך בגודל 15 סמ אורך והרדיוס שלו בערך 2 סמ.

 

לגבי ספקה של המנוע באמת אין לי מושג אבל את הרוח שלו מרגישים למרחק יותר משני מטרים.

 

רז...

פורסם

זה יותר לא הגיוני שהוא הראה 2 PSI...

 

משאבה של קרם לשיער מוציאה יותר מ 2 PSI :lol:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מה שחשוב הוא ההספק וכל השאר לא ממש רלוונטי גם לא הסל"ד שבו מסתובב המנוע החשמלי

צודק מי שאמר כאן שההספק המקסימאלי שניתן להוציא הוא בהתאם לאלטרנטור 12*90 מביאים אותנו בערך להספק של כוח סוס וקצת

זה לא רע אבל לא מספיק

לי יש רעיון לחבר מנוע חשמלי בראשלס תלת פאזי של שלוש אלף וואט עם תמסורת האצת סל"ד לטורבו רגיל של רכב

ובמקום להשתמש באלטרנטור כדי להניע את כל העסק אני מתכנן להשתמש בו כדי לטעון סוללות ליטיום

ולהשתמש בהספק מהם רק כשצריך או לחצי שעה מקסימום של פעולה רצופה

תחשבו על היתרונות הרבים

פשטות בהרכבה ,אורך חיים גדול יותר של כל המערכת בגלל שלא מעורבים בתהליך גזי פליטה ,

היתרון של לחץ גבוה כבר מסל"ד נמוך מאוד

ויש עוד כמה

מה אתם אומרים על הרעיון הזה חברים ?

פורסם

לא הבנתי את הרעיון - אתה רוצה להפוך את הנעת הרכב לחשמלית, ולהשתמש עבור הטעינה במנוע AC בעל הספק גבוה?

 

אתה מבין בכלל איך עובד מטען לסוללות?

 

אביב, קח אותו לפינה והרבץ בו תורה, בחייך.

פורסם
מה שחשוב הוא ההספק וכל השאר לא ממש רלוונטי גם לא הסל"ד שבו מסתובב המנוע החשמלי

צודק מי שאמר כאן שההספק המקסימאלי שניתן להוציא הוא בהתאם לאלטרנטור 12*90 מביאים אותנו בערך להספק של כוח סוס וקצת

זה לא רע אבל לא מספיק

לי יש רעיון לחבר מנוע חשמלי בראשלס תלת פאזי של שלוש אלף וואט עם תמסורת האצת סל"ד לטורבו רגיל של רכב

ובמקום להשתמש באלטרנטור כדי להניע את כל העסק אני מתכנן להשתמש בו כדי לטעון סוללות ליטיום

ולהשתמש בהספק מהם רק כשצריך או לחצי שעה מקסימום של פעולה רצופה

תחשבו על היתרונות הרבים

פשטות בהרכבה ,אורך חיים גדול יותר של כל המערכת בגלל שלא מעורבים בתהליך גזי פליטה ,

היתרון של לחץ גבוה כבר מסל"ד נמוך מאוד

ויש עוד כמה

מה אתם אומרים על הרעיון הזה חברים ?

 

שוב ומאותן סיבות - כמה אוויר תוכל לספק מערכת מונעת סוללה ברגע נתון? יש צורך בבוסט רציני של.. זרם!

כדי לשים בפרופורציה: קח בלון מתכתי (בלון צוללנים) ותדחוס במהלך הנסיעה לשם הרבה אויר בלחץ גבוה. גבוה מאוד - נניח 300 באר. עכשיו תשחרר את זה למנוע בסל"ד גבוה/נמוך/ניוטראל.. עניין של שניה או שתיים עד שהבלון חוזר ללחץ אטמוספרי.

 

לא ישים.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם
יש באינטרנט סירטון של רכב שנמדד על דיינו ומחברים אליו מפוח אוויר (כמו של גננים) וההספק עולה.

 

http://videos.streetfire.net/video/Leaf-Blower-Bolt-on-Dyno_7514.htm

 

לגבי ספקה של המנוע באמת אין לי מושג אבל את הרוח שלו מרגישים למרחק יותר משני מטרים.

 

רז...

 

דוגמה טובה לכמה המנוע הזה חזק:

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

שוכנעתי לגמרי!

 

דרושים חברים: 1.צוללן רצוי שני כוכבים או ילתמ"ניק במיל ששתה ציוד בסדיר. 2.גנן, רצוי עצמאי או קבלן לגנים ציבוריים.

מציע טרמפים באיזור חיפה והצפון, הדלק עלי, התערובת והNOS עלייכם.

לגבי הסרטון השני, למנוע יש יכולת ריחוף וטיסה אנכית לא? מי לעזאזל צריך מכונית?

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"


×
×
  • תוכן חדש...