Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל מה שעליכם לעשות הוא להסתובב למשל במזרח ירושלים, ולראות את כמות כלי רכב אספנות שמסתובבת לה שם בשעות המדוברות, במצב מזעזע ומשמשות לעבודה, כמה זמן אתם מעריכים יקח לנבחר ציבור שבא לו להיות צדיק הדור להעלות על סדר היום לבטל את התקנות? למה לא קרו דברים מעולם?

 

ולבגירה, אין לי שום בעיה שאתה ושכמותך, יהנו להם מרכב מיושן, יש לי בעיה שאתה רוצה לנסוע ביום יום לשימושך הפרטי ו/או לעיסוקך עם כלי רכב שנהנה מהנחות.

שנוררי התכוונתי לאילו שמחזיקים כלי רכב אספנות ממניעים שאין להם שום קשר לשימור כלי רכב, כמו במזרח ירושלים, בגליל ובבני ברק, וכמו שידעת לציין שנושא זה דובר בו לא אחת, ודאי גם שמת לב שחזרתי על כך בכל פעם, אם אתה מרגיש שהדברים הופנו כלפיך זו בעייה שלך בלבד.

 

ולא רק שההגבלה תשאר, אני מאד מקווה שהיא תורחב, יחד עם זאת אני מסכימה שיש לאפשר להחזיר את כלי הרכב למצב מיושן, שלא יהנה מהנחות, שיעשה טסט פעמיים בשנה, ואם שנתיים לא עשה רישוי אזיי יצטרך לעבור מכון תקנים ולא תהייה לו שום הגבלת נסיעה.

אירית

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיוק. כל מילה בסלע!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
את ההגבלה הטיפשית הזאת היו צריכים (וכולנו יודעים שהיו יכולים) לבטל כבר לפני שנים.

באמת שזה לא בסדר!

 

באמת? -וכולנו יודעים, באיזה מחיר!

לך קל לדבר- לך אין כמה רכבים, שאין מצב שבעולם, גם אם יושקעו בהם 200000 ש"ח, שיעברו בדיקת התקנים, כי פשוט אין להם כבר שום תקן, שמתאים!

 

אז, אנא!:evil:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

תראו, יש לכם כל מיני פוליטיקות פנימיות שאני לא רוצה להכנס אליהן אבל דבר אחד ברור לי מעבר לכל ספק וצריך להיות גם לכם.

אותו עבריין שנוהג במקומות שצויינו (ודא"ג, סחטיין על חוסר הנסיון להסתיר גזענות רק ששכחת אזורי אוכלוסיה של מזרחים נחשלים, מה דעתך על להוסיף את עיירות הפיתוח?)ברכב אספנות ןנןהג ברכב בשעות האסורות ולצרכי עבודה עושה דבר נוסף חוץ מאשר עבירת תנועה, הוא משמר עבורי, עבורכם ועבור ילדיינו פורד טרנזיט MK 1,טרנספורטר MK2, כן,כו, גם סובארו DL סטיישן. בלי ההקלות המדוברות האוטו הזה כבר היה נמכר לברזל לפני שנים.

 

מזה ששוטר עוצר אותו ונותן לו קנס ועד שנבחר ציבור ינסה לבטל את ההקלות, הדרך ארוכה ביותר ולדעתי נמצאת בעיקר בדמיון.

 

למרות הכל,אירית, את עדיין תקפה בעמדתך לקרוא לי שנורר (וזה מאוד מכעיס ומעליב), אני שיפצתי את הרכבים האלה במו ידי, בעשר אצבעות ובהשקעה לא מבוטלת.

את עניין רישוי האספנות לא אני עשיתי אלא כך היה הרכב.

אני לא נוהג בין 7-9 אבל לך עדיין יש בעיה עם זה שאני נוהג ברכב יום יום.

איפה בדיוק הבעיה?

 

את בעד הרחבת ההגבלות? את רצינית?

טוב, די, אני מנתג מגע, אני עוד אגיד דברים שאני אתחרט עליהם.

יום טוב לכולם ואל תנהגו באספנות שלכם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שמע , מה שלא יהייה שמך

האשמת אותי בגזענות, ואני יכולה להבין את הלך הרוח שלך, דברי שנוגדים את דעתך גורמים לך להתפרצות שעל פניו קצת חורגת מגבולות הטעם הטוב.

התופעה שכיחה בצורה מכעיסה ומקוממת במקומות שציינתי וכמות כלי רכב חבוטים עם לוחית אספנות שנעשה בהם שימוש למשל להובלת מטענים היא גדולה, לזה אתה קורא שימור הרכב העתיק? ולי אתה קורא תלושה מהמציאות? , אין בעיה שלא ישנו סטטוס וימשיכו לנהוג על רכב מיושן אופססססס פתאום לא יהייה משתלם יותר נכון? על זה אני מדברת!!!

אני לא קראתי לך שנורר, אלא לאילו שהתרבות המוטורית בתחום השימור אינה ממניעיהם.

לצערי בגלל תרבות הקומבינות אצלנו, נוצרות מגבלות וכולם "סובלים" מהם ללא הבדל.

ולכן אמרתי, שהליך הפוך למשל יכול לפתור בעיה שיש לך ולאחרים שמעוניינים להנות ללא מגבלות.

ודרך אגב גם מה שנאמר עד כה על ידך כלפי קשה לכנותם כדברים שאין להתחרט עליהם, מעניין באמת עד כמה רחוק היית מגיע, ודווקא ממך הייתי מצפה לגישה פחות מתלהמת.

אירית

פורסם

טוב, צודקת ,

שניינו נסחפנו, את הגברת ולכן אני אתנצל בפנייך, מתנצל.

אנחנו לא רואים עין בעין, אפילו רחוק מזה, אבל לא אני ולא את היינו צריכים להתדרדר לצורת שיחה של בסטיונרים בשוק (שמובילים את הסחורה ברכב אספנות).

 

אני באופן אישי (ואולי אני טועה, תקני אותי) רואה גם בבסטיונרים האלה אנשים אשר מצילים את הרכבים האלה מגריסה.

בואי נגיד שחובב פורדים מושבע מחפש טרנזיט MK1 לשיפוץ, איפה הוא ימצא אותו? עובד באחד השווקים במצב בינוני פלוס, נוסע ביום יום ועם טסט!

אם לא שם, מה הוא ימצא ואיפה? בטח ימצא איזה טרנזיט באיזה חצר שעומד 30 שנה ובקושי בר שיקום.

כל ואדי ערה מלא בטרנספורטרים T2(רובם דבל קבינה), אם להם לא הייתה את ההקלה כולן כבר היו פסולת ברזל.

 

לעניות דעתי, שימור מורשת הרכבים המיושנים אינה רק לשבת על הקיים אלא גם לדאוג לרכבי העתיד.

אם אנחנו לא ניתן למוחמד (דוגמא ) מואדי ערה הנחה על הטרנספורטר T2 שלו, מחר האוטו במיזבלה.

אולי אם ההנחה כן הייתה חלה על רכבי עבודה היינו רואים הרבה יותר T1 שורדים בארץ?

כשלא ישארו יותר טרנספורטרים בארץ מה נעשה?

 

נבכה על טעויות העבר ונשלח את החברה הצעירים לייבא טרנספורטרים מגרמניה או קליפורניה.

 

נ.ב. שמי יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האשמת אותי בגזענות, ואני יכולה להבין את הלך הרוח שלך, דברי שנוגדים את דעתך גורמים לך להתפרצות שעל פניו קצת חורגת מגבולות הטעם הטוב.

אירית

שום התפרצות אירית, זאת את שציינת אזורים בעלי אוכלוסיה מאוד ספציפית (מזרח ירושליים והגליל ובני ברק, מעניין מי גר שם), בינתיים ערכת את ההודעות שלך וצנזרת את החלקים שכנראה גם לדעתך היו צורמים.

שוב,אני מקווה שהסדרנו את העניינים ביניינו ואעפ"י שאני מתנגד לחלוטין לעמדתך, איהרג על מנת שזכותך תהיה להשמיע אותה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני שמחה שהטון השתנה, והסברתי לך מדוע ציינתי את המקומות הללו ומבחינתי הנושא סגור!!!

ההגבלות על כלי רכב אספנות/עתיק לא הומצאו פה, הן קיימות בכל העולם ולא בכדי.

תקנות רכב אספנות בשום פנים ואופן לא נוצרו על מנת לעודד על הכביש כלי רכב לא בטיחותיים ו/או פוגעים באיכות הסביבה.

מילא כלי רכב ששופצו, אבל כאילו שלא?

אתה צודק שכלי רכב משנות ה80 הוא כשיר להעמסה כי הוא מתקדם יותר, ויכול להיות מאד שבעתיד תקנות רכב אספנות יתייחסו עד שנתון מסויים שיקבע ולשנים מאוחרות יותר תהיינה פחות זכויות.

אירית

פורסם

תקנות רכב אספנות בשום פנים ואופן לא נוצרו על מנת לעודד על הכביש כלי רכב לא בטיחותיים ו/או פוגעים באיכות הסביבה.

אירית

התקנות נוצרו כדי להשאיר יותר רכבי אספנות על הכביש.

אם הם לא בטיחותייים או פוגעים באיכות הסביבה זה כבר ייבדק ברישוי הדו-שנתי (ולכן הוא דו שנתי).

אם נולדנו ובחרנו לחיות במדינה שבה תמורת סכום של שטר אחד אתה עובר רישוי שנתי בלי לטרוח ולהביא את הרכב איתך, זה כבר סיפור אחר, אבל בשיטוטי בעולם למדתי שאנחנו לא כ"כ שונים מאחרים, אנחנו פשוט יותר מכירים ויותר ביקורתיים כלפי עצמנו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ומה דעתך על כך, שבמסגרת ההקלות שאנו (רק מועדון החמש מאז ועד בכלל) דואגים להם, החלת רישוי חד שנתי מחכה לאישור בוועדה המתאימה בכנסת? הרי זה יהייה באופן גורף.

נראה לך שזו תהייה ביקורת מספיק טובה לכלי הרכב שאנו חלוקים עליהם? אני בטוחה שלא.

אירית

פורסם

נראה לי שאני הולך להפתיע אותך ובגדול.

אני מתנגד נמרצות להפסקת הרישוי הדו שנתי לרכב מיושן.

אם אני או כל חבר (או חברה) כאן מטפלים ברכב ומתחזקים אותו ברמה גבוה, רישוי דו שנתי לא צריך להפריע לנו.

ה"טירחה" של לקפוץ למכון הרישוי פעם בחצי שנה אינה כ"כ נוראה ובכלל, אם הולכים תמיד לאותו מכון הם כבר מכירים אותך ואת הרכב, רואים בו בתור קוריוז מרענן ששובר את שגרת המאזדות ורואים במו עינייהם את רמת התחזוקה של הרכב.

נדיר ביותר שאני מגיע לטסט ונכשל.

לעומת זאת, כמו שציינת, יש הרבה שרוכבים על עניין ההקלות (לך יש בעיה עם זה, לי למשל אין), הם לעניות דעתי, חייבים להגיע לטסט פעמיים בשנה בכדי לוודא שהרכב תקין.

 

אולי את זוכרת היה בגרמניה לא מזמן גור של דב קוטב שנולד בגן החיות (נדמה לי של ברלין).

אמא שלו נטשה אותו והוא גודל ע"י המטפל שלו.

ארגון הירוקים הגרמני (אני חוזר, ארגון הירוקים! )קרא להרוג את הדב הזה כי לא יהיה אפשרי לעולם לשחרר אותו ובעצם נגזר עליו לחיות את כל ימיו בכלוב בגן החיות.הם לא הצליחו לשמחת כל חובבי הגור הקטן.

במקרה אחר, דב ברח מקרקס באיטליה ונדד לדרום גרמניה. אירגון הירוקים הגרמני שכנע את שר החקלאות הגרמני שאם הדב ייתפס הוא נידון לחיי אומללות בקרקס עד יומו האחרון ולכן אסור לתפוס אותו אלא לירות בו למוות.

כאן הם הצליחו והדב אכן נורא למוות!

למה אני מבלבל את המח בשטויות האלה?

כי אני רואה הרבה קווי דמיון בין התנהלות ארגון הירוקים לבין מועדון ה 5.

יש מבינכם שמעדיפים שהטרנזיט MK 1 שהיא בעלת רישוי ובמצב טוב תיגרס ורק שלא ישתמשו בה לצרכי עבודה, רחמנה לייצלן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ומכיון שזה שוב מקבל זוית התקפה בעייתית, ושנייה לפני ההזדקרות הבלתי נשלטת, אני נוטשת

כל טוב לך

אירית

פורסם

אירית,

ממש לא התקפה סה"כ ביקורת,בכל מקרה שיהיה יום טוב ולהתראות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש מבינכם שמעדיפים שהטרנזיט MK 1 שהיא בעלת רישוי ובמצב טוב תיגרס ורק שלא ישתמשו בה לצרכי עבודה, רחמנה לייצלן.

 

אני דווקא חייב לציין שאני מאוד נהנה לראות רכב ישן / מעניין שנוסע באופן יומיומי ולא נרקב למוות בחצר של איזה זקן תמהוני או נח בחנייה תת קרקעית נוצץ ומבהיק ויוצא לסיבוב שלוש פעמים בשנה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
נראה לי שאני הולך להפתיע אותך ובגדול.

אני מתנגד נמרצות להפסקת הרישוי הדו שנתי לרכב מיושן.

אם אני או כל חבר (או חברה) כאן מטפלים ברכב ומתחזקים אותו ברמה גבוה, רישוי דו שנתי לא צריך להפריע לנו.

ה"טירחה" של לקפוץ למכון הרישוי פעם בחצי שנה אינה כ"כ נוראה ובכלל, אם הולכים תמיד לאותו מכון הם כבר מכירים אותך ואת הרכב, רואים בו בתור קוריוז מרענן ששובר את שגרת המאזדות ורואים במו עינייהם את רמת התחזוקה של הרכב.

נדיר ביותר שאני מגיע לטסט ונכשל.

לעומת זאת, כמו שציינת, יש הרבה שרוכבים על עניין ההקלות (לך יש בעיה עם זה, לי למשל אין), הם לעניות דעתי, חייבים להגיע לטסט פעמיים בשנה בכדי לוודא שהרכב תקין.

 

אולי את זוכרת היה בגרמניה לא מזמן גור של דב קוטב שנולד בגן החיות (נדמה לי של ברלין).

אמא שלו נטשה אותו והוא גודל ע"י המטפל שלו.

ארגון הירוקים הגרמני (אני חוזר, ארגון הירוקים! )קרא להרוג את הדב הזה כי לא יהיה אפשרי לעולם לשחרר אותו ובעצם נגזר עליו לחיות את כל ימיו בכלוב בגן החיות.הם לא הצליחו לשמחת כל חובבי הגור הקטן.

במקרה אחר, דב ברח מקרקס באיטליה ונדד לדרום גרמניה. אירגון הירוקים הגרמני שכנע את שר החקלאות הגרמני שאם הדב ייתפס הוא נידון לחיי אומללות בקרקס עד יומו האחרון ולכן אסור לתפוס אותו אלא לירות בו למוות.

כאן הם הצליחו והדב אכן נורא למוות!

למה אני מבלבל את המח בשטויות האלה?

כי אני רואה הרבה קווי דמיון בין התנהלות ארגון הירוקים לבין מועדון ה 5.

יש מבינכם שמעדיפים שהטרנזיט MK 1 שהיא בעלת רישוי ובמצב טוב תיגרס ורק שלא ישתמשו בה לצרכי עבודה, רחמנה לייצלן.

 

 

יש בגישה הזאת גם משהו, רק שהסיכון קיים וממשי יותר, ממה שאתה חושב, כי, מה לעשות- אנשים מדברים! וכאשר יש דיבורים על "אחזקה זולה" וכ"ד- אל תתפלא, שמישהו עלול לא לאהוב את זה! זה יכול להתחיל, אגב, מחברות הביטוח דווקא, ולא מהמדינה, וזה רק לדוגמה. ומה בדיוק יעשו עם כל הרכבים הישנים האלה, אם יבטלו להם את ההטבה בביטוח, למשל? לא יזרקו? אבל ביחד אתם ייזרקו גם כמה רכבי אספנות הנוספים, שבעליהם פשוט לא יהיו מסוגלים להחזיק באוסף יותר!

ודרך אגב: אולי אותך לא מפחיד טסט פעמיים בשנה, אבל לי למשל זה מאד מפריע: אל תשכח, שבכל פעם צריך לעבור במוסך לאישורים, כל פעם צריך לשלם דמי טסט, ולפחות אצלי- אף פעם לא קרה, שהרכב יצא מטסט ללא תיקון כלשהו! ולא, זה לא היה תיקון דחוף/בטיחותי. באחריות. אני לא אסע ברכב, שעלול לסכן אותי/מישהו אחר.

 

לסיכום: תמצא לי טרנזיט MK1 דאבל-ג'אנט, שעובד! אפילו שלא עובד. אפילו לא דאבל- "רגיל", שעוד נוסע!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...