Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד לפני כמה שנים עמדו 4 דאבל ג'אנט בכיכר המדינה פינת ויצמן (בצד הצפוני).

היו שייכים לחברת הובלות. יום אחד פתאום נעלמו כולם :cry:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בגירה, צריך להבין שלכל חבר מועדון צרכים משלו והאינטרס הפרטי לפעמים עומד בניגוד לאינטרס הכלל, מה עושים אז, נניח שאתה אספן ויש לך לא רכב אחד ליום יום, אלה עשרה רכבים חוקיים שמורים, זאת אומרת עשרים טסטים בשנה! לכן האינטרס של אספן כזה שונה מהאינטרס שלך שמעוניין להינות מהרכב גם בשעות העוצר ומוכן לשלם יותר, נניח שדרישתך תתקבל, אותו אספן בעל עשרת המכוניות יאלץ לשלם גם הוא את ההפרש בכופר כפול עשר נחמד לא?-לכן כאשר באים לקבל החלטה יש להתחשב במכנה המשותף הבסיסי ולא בחריגים!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
עד לפני כמה שנים עמדו 4 דאבל ג'אנט בכיכר המדינה פינת ויצמן (בצד הצפוני).

היו שייכים לחברת הובלות. יום אחד פתאום נעלמו כולם :cry:

 

אלה, שהיו שייכים ללהקת MIX? -אם כן, אז קודם כל- היו MK2, ודבר שני- לצערי, כולם גמרו בפרוקיה, וראיתי את השלבים של המוות שלהם- היה ארוך ומייסר... אז לא הייתי מוכן "נפשית ופיזית" לקחת MK2 (לא, שמישהו הציע לי), היום- אני כבר לא בטוח... (אני מדבר רק על הדאבל- ג'אנט).

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

רן,

אין לי שום בעיה עם כל מה שכתבת.

המרחק בין מה שאמרת ובין לקרוא לי (ושכמותי)שנורר בגלל שאני נוהג ברכב אספנות ביום יום רחוק כרחוק מזרח ומערב!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלום לכולכם

 

אני לא מזמן קניתי רכב אספנות גם אני חשבתי מה היתרונות ומה הם החיסרונות

 

ואני חושב שחוץ מכול היתרונות של חיסכון, יופי , הנעה בנסיעה יש דבר אחד שמשמעותי יותר

 

שכבר אתה לא יכול להיות עצלן כמו אם שאר הדברים

היתקלקל לקחת למוסך או למוסך מורשה אחר

לא הרבה מוסכים מסכימים לתקן רכב אספנות אז אם כבר קנית אתה כבר פחות יושב מול הטלוויזיה רגל על רגל או דברים אחרים

ומתחיל במלכת הקודש (לתקן, לשפר, ולראות מה חסר כדי שזה היה יותר טוב )

 

לא צריך חיסרונות צריך להיות אופטימים

פורסם
רן,

אין לי שום בעיה עם כל מה שכתבת.

המרחק בין מה שאמרת ובין לקרוא לי (ושכמותי)שנורר בגלל שאני נוהג ברכב אספנות ביום יום רחוק כרחוק מזרח ומערב!

 

אתה ממש לא שייך ל"קטגוריה" הזו, ואל תקח את זה אישי- אתה הרי מחזיק את האוטו שלך בגלל שאתה אוהב אותו, ולא בגלל שזה זול, ככה שבטוח, שאף אחד לא התכוון אליך! ואפילו אלה, שעובדים עם הרכב, אבל בכל זאת גם אוהבים אותו, ומחזיקים במצב טוב, לפחות יחסית- אליהם אין טענות, לי לפחות. למשל- יש ביפו טנדר "אפאצ'י", ששיך לבחור, שעובד בזיפות או משהו (הטנדר, שבזמנו הצטלם ב"אפולה אקספרס). אז, האוטו הזה כל הזמן עובר שיפוץ, "שיפצור", בקיצור- רואים, שהבחור אוהב את האוטו שלו. אז נכון, הוא עובד איתו- אבל הוא באמת דואג, שהאוטו יהיה ראוי להגדרה "אספנות"!

מצד שני- יש מלא כאלה, שנוסעים במשהו, ש"תפור בחוט ברזל" כדי לא להתפורר, לא בטוח, שבכלל ניגשים לטסט איי-פעם, וכל זאת בשביל לשלם פחות ביטוח וטסט. ועל זה יש מספר "אספנות"! זה לא מגעיל? -בחייך! וזה לא קשור, אגב, לדעתי לפחות, לשום מגזר- ראיתי כבר "מכל הקשת" כאלה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
אתה ממש לא שייך ל"קטגוריה" הזו, ואל תקח את זה אישי- אתה הרי מחזיק את האוטו שלך בגלל שאתה אוהב אותו, ולא בגלל שזה זול, ככה שבטוח, שאף אחד לא התכוון אליך! ואפילו אלה, שעובדים עם הרכב, אבל בכל זאת גם אוהבים אותו, ומחזיקים במצב טוב, לפחות יחסית- אליהם אין טענות, לי לפחות. למשל- יש ביפו טנדר "אפאצ'י", ששיך לבחור, שעובד בזיפות או משהו (הטנדר, שבזמנו הצטלם ב"אפולה אקספרס). אז, האוטו הזה כל הזמן עובר שיפוץ, "שיפצור", בקיצור- רואים, שהבחור אוהב את האוטו שלו. אז נכון, הוא עובד איתו- אבל הוא באמת דואג, שהאוטו יהיה ראוי להגדרה "אספנות"!

מצד שני- יש מלא כאלה, שנוסעים במשהו, ש"תפור בחוט ברזל" כדי לא להתפורר, לא בטוח, שבכלל ניגשים לטסט איי-פעם, וכל זאת בשביל לשלם פחות ביטוח וטסט. ועל זה יש מספר "אספנות"! זה לא מגעיל? -בחייך! וזה לא קשור, אגב, לדעתי לפחות, לשום מגזר- ראיתי כבר "מכל הקשת" כאלה!

אני חושב שאתה טועה (לא טועה בהרבה אבל קצת טועה) - כל אדם שמחזיק רכב בן 30 ככל הנראה אוהב את הרכב, כי לא משתלם בגרוש להחזיק ברכב אספנות. נכון שיש פלוסים של הקלה בטסטים ובביטוח, אבל מוסכים וחלפים עולים אלפי אחוזים יותר.

גם אדם שחושב שמשתלם לו, זה לא.

משמע, אדם לא יחזיק רכב אספנות ע"מ לעבוד איתו אלא אם הוא אוהב אותו.

זאת לפחות דעתי.

בברכה,

נאור

 

נ.ב

אני עדיין לא מעריך או מכבד אנשים שמחזיקים רכבים במחסן ע"מ שיום אחד יהיו שווים משהו, זה לפי דעתי פשוט בושה וחרפה.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

בזה אנחנו מסכימים: גם אני לא ממש מחבב את אלו, שכל מטרתם "לדפוק קופה", והרכב בשל עצמו מעניין להם את התחת... אבל איש באמונתו יחיה...

 

ואני חושב, שאתה קצת טועה בעניין של "אהבה", ואנמק: לא תמיד אנשים רוצים/מסוגלים לחשוב בהיגעיון כלכלי נכון: כלומר, יש כאלה, שברגע, ששומעים, שהביטוח/טסט (משמע-הוצאה מיידית) עולה הרבה פחות- הם לא ממש חושבים/מסוגלים לראות את ה"תמונה הכוללת" של הוצאה לאורך זמן- אלא אך ורק "רווח מיידי" של החסכון.

וחוץ מזה- בינינו: אתה באמת חושב, שההוצאה של אחזקת חיפושית, נניח, או וולוו 121, תהיה יותר יקרה מנניח, דייהטסו שרייד 83? -אני חושב, שלא. אולי אפילו להפך. אבל, על החיפושית או וולוו משלמים ביטוח וטסט רבע מאוטו אחר, שגם גרוטאה! ולא כולם יכולים לקנות אוטו חדש, שלא עושה בעיות מכניות- רוב הרכבים מתחילים גם ככה לעשות בעיות כבר אחרי כמה שנים הראשונות, בטח הרבה לפני שמגיעים לגיל 30!

אותו הדבר לגבי המסחריות לעבודה: אתה חושב, שנניח פולקסוואגן טרנספורטר ישן יעשה יותר בעיות מנניח יונדאי H100 מוזנח ומכוסך? או ממיצובישי L200 בנזין? -לא נראה לי... אז, לא רק האהבה לאוטו משחקת כאן, עדיין, לדעתי...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...