Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מתארגנת קניית הידרפלאש, COUNT ME IN.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
אני מעריך שכן, בצע חיפוש, יש פה לפחות קישור אחד לאתר שמוכר בחו"ל.

אבל למה לך? אמרתי שיש פה יבואן שיביא לנו אם נרצה ארגז או שניים.

 

יאללה בוא נזמין.:-D

 

אני מניח שיהיו עוד כמה אנשים שירצו להזמין.

 

מי היבואן ואיך יוצרים קשר איתו?

Citroen C5 2007 2.0L HDI

פורסם
שלום חברים,

 

.....היבואן הוא א.י. שורק שיווק והפצה בע"מ.

כל המעוניין לרכוש את מוצרי החברות, נא לפנות ליעקב ברוך בטלפון: 052-4315712.

לציין שהופנתם ע"י אפי מפורום הרכב.

 

נפגשתי היום בבוקר עם יעקב במושב חדיד (סמוך לבן-שמן), שם ממוקם אחד ממחסני היבואן.

התרשמתי מההיכרות הגבוהה של יעקב עם שוק השמנים בארץ ובעולם.

 

אפי.

.....

בריאות לכולם!

פורסם
דרך אגב...אני קונה את הנוזל ההידראולי הירוק...ב-14 ש"ח...אני עובד דור אלון.

 

תן לנו לאכול את הלב...

 

גם אני קונה אם מזמינים.

פורסם

דיברתי עכשיו עם יעקב - היבואן, והוא הבטיח שינסה לעזור בעניין - אולי דרך היבואן של לובינסקי.

בכל מקרה שלחתי לו מייל כמו שביקש ואני ממתין לתשובתו.

 

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם
דיברתי עכשיו עם יעקב - היבואן, והוא הבטיח שינסה לעזור בעניין - אולי דרך היבואן של לובינסקי.

בכל מקרה שלחתי לו מייל כמו שביקש ואני ממתין לתשובתו.

 

אלעד.

 

 

מתי לדעתך היבואן יחזיר תשובה? שבוע שבועיים?

 

הנוזל אצלי לא נראה טוב ואני ממש רוצה להחליף, השאלה אם היבואן יכול להביא באופן סדיר את Hydroflush או שזה חד פעמי.

כידוע שלא רק xantia ו-BX משתמשים גם ה-C5 שחלקם עבר את 60K.

 

אני מציע שנתארגן (רק אחרי שנקבל תשובה מהיבואן) כמה חברה ולקנות מחו"ל.

 

חלופה שנייה זה להחליף נוזל ללא Hydroflush כולל ניקוז קווים של בלמים.

Citroen C5 2007 2.0L HDI

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אין חדש, יעקב (היבואן) הפנה אותי לבחור (בלובינסקי אם אני לא טועה) בשם רן שביב, הוא כנראה העביר את הבקשה אליו כבר בשבוע שעבר, הבעיה היא שהוא לא בעבודה - ניסיתי הבוקר.

אמרו שהוא יחזור לעבודה באמצע השבוע, ננסה אז.

בריאות לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...