Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

צריך עזרה לגבי צבע נוזל הידראולי LHM.

בסוף השבוע שעבר פתחתי את מיכל LHM לניקוי הפילטרים, הפיטרים היו סתומים והצבע של הנוזל רחוק מלהיות ירוק (זורח) יותר דומה לחום ובוצי.:shock: הרכב עבר 100K, (אני יד 2) לפי הקבלות של המוסך, מערכת ההידראלית לא מוזכר ניקוי פילטרים.

 

לא מוזכר בספר HAYNES (או שלא ראיתי) שצריכים להחליף נוזל כל תקופה\קמ'.

 

השאלה היא להחליף נוזל LHM?

 

יובל

Citroen C5 2007 2.0L HDI

פורסם
בהחלט. הנושא נידון בכמה שרשורים בפורום. חפש שרשור של ארזארז בשם "אתם עזרה אני".

 

היתה לי הרגשה שזה יסתיים בשרשור שלי, הבעיה היחידה היא שבשרשור שלי הנוזל היה שקוף :idea:

פורסם

לפי היינס שגרה כל 60000 שמן LHM מקורי בתחנות אלון כמות דרושה 5.4 ליטר

יותר פרטים בה"פ בערב יכול לשלוח קישור

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

תודה שמר

 

את ההוראות ההחלפה אני אקח מהשירשור של erze

 

40 ש"ח לבקבוק 1 ליטר הגיוני? האם ניתן להסיג בכמות גדולה יותר?

img42d00b8e4dd08.jpg

Citroen C5 2007 2.0L HDI

פורסם

הבקבוק הזה בדיוק נמכר גם ב25 במקומות מסויימים, אבל אתה עלול לבזבז דלק בשווי הגדול מההפרש מחירים רק בשביל מספר קטן של בקבוקים.

פורסם
תודה שמר

 

את ההוראות ההחלפה אני אקח מהשירשור של erze

 

40 ש"ח לבקבוק 1 ליטר הגיוני? האם ניתן להסיג בכמות גדולה יותר?

img42d00b8e4dd08.jpg

 

לי זה עולה 26 ש"ח לבקבוק בפ"ת

פורסם
איפה בפ"ת?

 

מוכרים שם גם בומבות?

 

חלפים אורי גל בתחנה המרכזית פ"ת ליד פלאפל 4 הטעמים. אפשר למצוא שם פלאפל ואפשר גם LHM. בומבות כבר לא מוכרים שם. חלקי חילוף במחירים סבירים מאוד ובלי לעשות פרסומת מכוונת.

פורסם

איזה קסנטיה יש לך?

את החומר לניקוי לא תמצא בארץ, אולי אם נחליט (מי שמחובר לפורום ואנוכי..) להתחבר ולבקש מהיבואן של TOTAL לייבא את החומר בעבורנו, אז יהיה לנו חומר שכזה.

מה שבטוח, במוסכי החברה ואצל היבואן לא תמצא איזכור לחומר כזה והם לא יידעו בכלל על מה אתה מדבר, מכאן נובעת האמינות המצויינת של ריכבי סיטרואן בארץ.

בריאות לכולם!

פורסם
איזה קסנטיה יש לך?

את החומר לניקוי לא תמצא בארץ, אולי אם נחליט (מי שמחובר לפורום ואנוכי..) להתחבר ולבקש מהיבואן של TOTAL לייבא את החומר בעבורנו, אז יהיה לנו חומר שכזה.

מה שבטוח, במוסכי החברה ואצל היבואן לא תמצא איזכור לחומר כזה והם לא יידעו בכלל על מה אתה מדבר, מכאן נובעת האמינות המצויינת של ריכבי סיטרואן בארץ.

 

האם ניתן לרכוש נוזל ניקוי בחו"ל ולשלוח לארץ?

 

הרכב xantia שנת 2000 SX

Citroen C5 2007 2.0L HDI

פורסם

אני מעריך שכן, בצע חיפוש, יש פה לפחות קישור אחד לאתר שמוכר בחו"ל.

אבל למה לך? אמרתי שיש פה יבואן שיביא לנו אם נרצה ארגז או שניים.

בריאות לכולם!

פורסם
שלום

 

הרכב עבר 100K, (אני יד 2)

 

יובל

 

אם בנושא המתלים עסקינן, מומלץ מאד לבדוק את מצב תושבות הבולמים הקדמיים.

אם אלו לא הוחלפו - כדאי להחליפם בתושבות חדשות, כדי למנוע מצב של קריסת התושבות וגרימת נזק לא קטן לרכב (וכמובן לך).

 

בצע חיפוש בנושא, בשבועיים האחרונים עלה לפורום המקרה האחרון.

 

אפרים.

תנו חיוך, הכל לטובה.

×
×
  • תוכן חדש...