Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי אצל מתקין שטוען שמערכת אמורה להיות מורכבת ממגבר, קומפוננט וסאב בלבד.

זה לא פעם ראשונה שאני שומע על כך שה 6X9 מיותר.

מה דעתכם לגבי העניין?

פורסם

שיש לך אחלה מתקין. אבל, גם תלוי מה הרכיבים שהוא הציע לך ובאיזה תקציב. תשתף אותנו.

בקיצור: המתקין צודק. זה לא שהם לא נחוצים בכלל, הוא נחוץ לאלה שרוצים שמי שיושב מאחורה לא יסבול וגם להשלמת הסאונד שיהיה יותר היקפי כמו במועדון ולא כמו בהופעה, שבהופעה הזמר על הבמה ממולך, כמו ברכב כשיש לך קומפוננט מקדימה בלבד. ברור לך?

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גם אצלי לא מורכבים אחוריים- רק קומפוננט וסאב

הרעיון הוא להעברי את ההרגשה של מופע ואו אירוע מוזיקלי דומה: הסאונד מגיע מקדימה, ולא מאחור.

מתחדשת*

פורסם
שיש לך אחלה מתקין. אבל, גם תלוי מה הרכיבים שהוא הציע לך ובאיזה תקציב. תשתף אותנו.

בקיצור: המתקין צודק. זה לא שהם לא נחוצים בכלל, הוא נחוץ לאלה שרוצים שמי שיושב מאחורה לא יסבול וגם להשלמת הסאונד שיהיה יותר היקפי כמו במועדון ולא כמו בהופעה, שבהופעה הזמר על הבמה ממולך, כמו ברכב כשיש לך קומפוננט מקדימה בלבד. ברור לך?

 

גיא.

 

כבר ענו לך....

פורסם

גם בשביל אלה שמאחורה 6X9 זה מיותר.

6X9 נועד למי שלא יכול או לא רוצה לשים סאב.

עקב שטח הפנים היחסית גדול שלו הוא יכול לתת באס יחסית עמוק (לא כמו סאב)

כשאני אומר יחסית זה יחסית לרמקול 6 וחצי או 5 ורבע.

שילוב של 6X9 איכותי ( המורל פולס למשל או הקיקר 693 או JBL CS3196)

ביחד עם קומפוננט חזק יכול להיות נחמד מאוד וחלופה טובה למי שלא רוצה או לא יכול להתקין סאב(שיקולי מקום למשל)

מה שנאמר לגבי השלמת הסאונד הוא נכון מאוד.

אבל בשביל זה מספיק רמקול 4 אינץ' 2WAY איכותי.

עם כיוון נכון הוא יכול לתת את האפקט של תחושת המרחב.

שהרי בהופעה או בקונצרט יש החזרה מסויימת של צליל מהחלק האחורי (קירות, איצטדיון, ביניינים)

וכאשר מדמים את ההחזרה הזאת ברכב ע"י רמקולים אחוריים מכוונים נכון נוצרת תחושה של מרחב ובמה אמיתית ועמוקה יותר.

ממש כאילו אתה באיצטדיון.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

אבל בשביל זה מספיק רמקול 4 אינץ' 2WAY איכותי.

עם כיוון נכון הוא יכול לתת את האפקט של תחושת המרחב.

שהרי בהופעה או בקונצרט יש החזרה מסויימת של צליל מהחלק האחורי (קירות, איצטדיון, ביניינים)

וכאשר מדמים את ההחזרה הזאת ברכב ע"י רמקולים אחוריים מכוונים נכון נוצרת תחושה של מרחב ובמה אמיתית ועמוקה יותר.

ממש כאילו אתה באיצטדיון.

 

מילה במילה. רק שבמקום איזה 4 אינץ', אני חושב שבמקרה כזה אם יש תקציב ללכת על סט קומפוננט 5 ורבע או אם רוצים להתפרע אז 6.5 אבל בסיסי, שעדיף על איזה רמקול מסכן של 4 אינץ, וככה הסאונד באמת יהיה יותר היקפי, תהיה תחושת מרחב פי כמה וכמה מאשר עם הרמקול 4 אינץ.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הרעיון הוא שהצליל שבא מאחורה לא יהיה מורגש ורק יתן השלמה עדינה גיא.

למה לבזבז כסף על קומפוננט 5 ורבע בשביל זה?

אפשר לעשות את ההשלמה הזאת עם 4 אינץ' כמו הפולס קואקס למשל

או כל 4 אינץ' 2WAY בעל שם, מבטיח לך שזה יעשה את העבודה נאמנה.

אם תשים קומפוננט 5 ורבע או 6X9 3WAY הוא ישתלט על הסאונד וימשוך את הבמה אחורה.

ושוב.. חבל על הכסף. ועל תוספת ההגברה שתצטרך לתת להם.

את ה4 אינץ' אתה יכול לחבר לרדיו דיסק והוא ינוצל כהלכה.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

אתה צודק, אבל יש לך גם את האפשרות לשלוט על ההגברה של הקומפוננט שמאחורה, וכמו כן יש לך את הבאלנס ברדיו דיסק. גם קומפוננט אפשר לחבר לרדיו דיסק :wink::-) . לא יודע, אני הייתי הולך על קומפוננט 5 ורבע, שיוגבר פחות חזק מהקדמי. מה גם שהייתי מביא סט יחסית חלש יותר לסט שיש לי מקדימה. זה כן.

טוב מיצינו, בוא נקווה שגם פותח הת'רד הבין אותנו ולא רק אנחנו את עצמנו.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אוקיי אני חושב שהבנתי תעניין, הקומפוננט מאחורה ישמש מעין רמקול סראונד מיכוון שאין צורך בבאס שנותן ה 6X9.

תודה על ההסבר.

×
×
  • תוכן חדש...