Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון, יש לי רעש מאזור ידית ההילוכים.

הרעש הוא רעש די חלש, נשמע כמו שייבה רופפת, שקופצת.

 

כאשר אני קצת לוחץ על ידית ההילוכים כלפי מטה, הרעש מפסיק.

מה עליי לעשות כדי לפתור את בעיית הרעש ?

פורסם

הסר את החצאית מהמסגרת של הפלסטיק בבסיס (משיכה זהירה) והצץ פנימה. יש סיכוי לא רע שהבוקסות פלסטיק המח****ות נשברו ומכאן הרעש. בכל מקרה תבדוק עם פנס ותחפש משהו רופף.

 

יכול להיות שצריך לגרז את המנגנון וזהו. יש להשתמש בגריז מתאים.

פורסם

מהמוסך אל תצפה ליותר מידיי, במקרה הטוב יש לו גריז סיליקון.

צריך גריז שמתאים לפלסטיק, משהו כגון EM-30L של MOLYKOTE.

 

יש 3 בוקסות. בכל מקרה תזיז את הידית או תניע את הרכב כשהחצאית בחוץ ותנסה לאתר.

פורסם

עדכון - בדקתי את הבוקסות מלמעלה, כולן היו שלמות

 

לקחתי את הרכב למוסך, המכונאי שמע את הרעש, ואמר לי שהבעיה היא בבוקסה מלמטה.

הוא העלה את הרכב על הליפט, ופירק מין חלק מתכת כזה עם שני קדחים, הבוקסה שהייתה שם

הייתה גמורה לגמרי.

המכונאי לקח צינור גומי, וממנו הוא יצר בוקסה מאולתרת.

 

הבוקסה בעצם מפרידה, בין המוט שמעביר תנועה לגיר, לבין

האלמנט עם השני קדחים.

הוא הרכיב את הכל למקום, ובעיית הרעש נפתרה

פורסם

אתה מדבר על בוקסה אחרת ממה שאני דיברתי.

 

בכל מקרה עכשיו נפל לי האסימון והבנתי שאצלך זה המנגנון מהסוג השני (יש 2 סוגים) ולא זה שתמונתו הייתה לי בראש.

 

תודה על העדכון.

×
×
  • תוכן חדש...