Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוודי לא מדברת אליי . אוטו מדהים , אבל משום מה הוא לא עושה לי את זה .

 

הבמוו או המרצדס ?

 

בחירה קשה , מבחינה דינאמית הבמוו כנראה טובה יותר .

 

מבחינת לוק , שתיהן יפייפיות .

 

אבל המרצדס נראית יותר "מסלול" . וזה מדבר אליי יותר .

 

היא גם הרבה יותר מיוחדת .

 

טוב נו , אחד מרצדס . תודה . כן , בצבע שחור . כן , עם הספויילר המגודל . לא , לא עם טמבונים אמריקאים . אני כבר אביא רביעיית קויילאוברים ואנמיך אותה . ברור , היא תגדוש . כן , אני אוכל כאן , לא לארוז .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

באותם השנים החלוקה היתה שונה ולא היו C,E ו S קלאס.

האות E ציינה שהרכב מוזרק (ולא קרבורטור).

ה 190 (W201) היתה המתחרה הישירה של סידרה 3 בעוד ה 2XX (בודי W123) היתה המתחרה של ה E קלאס. דגמי האבולושן נוצרו כדי שמרצדס יוכלו להשתתף ב DTM (אליפות הטורינג הגרמנית). בסה"כ, משני הדורות של האבולושן נוצרו כ 1000 יחידות להומוגולציה. המחיר הנמוך יותר (יחסית) של הסדרה 3 גרם לה להיות פופולרית יותר באותן השנים. הסדרה 3 זכתה גם כן ביותר אליפויות של ה DTM (המרצדס רק ב 1) ולכן זכתה בפופולריות רבה יותר (המרצדס נתפסת כאנדרדוג).

בארץ, למיטב ידיעתי אין אבולושן (אם מישהו יודע אחרת אז נא לתקן אותי). קיימים מספר אקזמפלרים בעלי מנוע 16 שסטומים (חלקם מקוריים וחלקם לא) עליהם מבוססת גרסת האבולושן.

המחליפה של ה 190 היתה ה C קלאס. ומאז (לפחות מבחינתי) מרצדס איבדו את זה.

 

אסף

פורסם

אסף - ככה שלך תראה בסוף? :p

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לכל אלו שאומרים תודה, אני אומר בכיף... אם כבר מצאנו מבחן כ"כ מעניין למה לא לשתף ? :wink:

 

 

 

אבל המרצדס נראית יותר "מסלול" . וזה מדבר אליי יותר .

 

היא גם הרבה יותר מיוחדת .

 

טוב נו , אחד מרצדס . תודה . כן , בצבע שחור . כן , עם הספויילר המגודל . לא , לא עם טמבונים אמריקאים . אני כבר אביא רביעיית קויילאוברים ואנמיך אותה . ברור , היא תגדוש . כן , אני אוכל כאן , לא לארוז .

 

 

ובנוסף לכל היא גם קוזי :-D:lol:

 

אה כן ואז אתה גם בעלים של אחת מ 500 יחידות שיוצרו... בהנחה שבכל זאת הלכתה על הצבע השחור. למרות שהייתי ממליץ ללכת על כסוף, שכן יוצרו רק 2 מכוניות בצבע כסף אחת נמצאת במוזיאון של מרצדס, ואחת נשארה אצל AMG עד כמה שאני זוכר...:idea:

 

 

ועוד משהוא קטן לידע הכללי בנושא ה E190 EVO2. כדי לדעת איזה מכונית זאת מתוך ה 500 שיוצרו מסתכלים על הידית הילוכים, על כל ידית הילוכים הטביעו אתה המספר של הרכב מתוך ה 500 שיוצרו

 

571081i.jpg

 

 

 

 

 

וככה על הדרך גם עוד כמה תמונות של המרצדס :inlove: :

 

34393008122132lovb1.th.jpg0892810022007014122115lcb2.th.jpgbild20051143848172merceml6.th.jpgbild20051143859779mercexe5.th.jpg

 

img3829copie9przn1.th.jpgbild2005103121812328merdj1.th.jpg70078img9646122125lotp1.th.jpg73464img9656122215loza1.th.jpg

 

th_39113_IMG_9676_122_172lo.JPG th_38969_IMG_9670_122_146lo.JPG th_38982_IMG_9674_122_194lo.JPG th_39259_IMG_9680_122_144lo.JPG

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

הדש של האיבו נראה בדיוק כמו של אסף.. רק עם מד סל"ד....:-P

 

רואים את ההבדלים של השנים.. שלא הכל היה כ"כ פוליטקלי קורקט.. (התמונה שהם מבקשים הנחיות (כיביכול) של שלוש מכוניות ספורט שנראות מתאימות יורת למסלול מאשר לכביש עם הספויילרים והטמבונים..).

 

וגם מבחינת עיצוב, הוא לא מהפכני מבחוץ, ומבפנים, ממש כמו גרסת הליסינג, רק האודי עם יומרות ספורטיביות משהו עם הרקע הלבן למחוונים..

 

בכל אופן, היוזמה מבורכת, תודה על השיתוף.!

 

אור.

פורסם

איתי, כתבה מדהימה, תודה..

..

 

גם אני מצטרף, תנו לי את הE190, אני מסופק ..

מראה קרבי, ומפנק וכמו שיאשה אמר, לוק של מוכן למסלול..

 

אגב בגראנד טורישימו על נורברגרינג, אך תענוג !!!

 

ואם במרצדס עסקינן תרשו לי להתעלק כדי לגרום לכל אוהבי ה-E190 להנות ...

 

סירטון של איזה 9 דקות של מועדון של בעלי E190 (ויש גם את האפורה) ..

 

תהנו ! אני לא הפסקתי להזיל ריר כשראיתי אותו, איזה צליל ואיזה רכבים גרר !..

 

http://videos.streetfire.net/hottestvideos/1/28d6060d-fadd-4846-904b-98740068ffab.htm

 

ו-3 תמונות של הסידרה שנמצאת אצלי במדף, ואמורה לגדול, ברגע שיוציאו את שאר הדגמים המתוכננים ...

 

Club0106_4.jpg

 

 

Club0106_3.jpg

 

Club0106_1.jpg

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

אחחח איזה יופי!!! כתבה על ה-190! אהמ.. אופס מה היו שם עוד מכוניות? לא שמתי לב... גם היום הייתי לוקח את האיבו ומסתפק בה, לא צריך יותר! ובשחור!

 

אסף, מאז ימי ה-190 העליזים מרצדס באמת היו קצת בנסיגה אבל! בזמן האחרון הם השתפרו פלאים, הSLK החדשה מקסימה בעיצוב הפרונט, יפה בעיני אפילו יותר מהSLR. ולגבי המורשת של הW201, ה-W204 הלא היא הC קלאס החדשה פשוט יפה, מהממת או לא זה כבר עניין של טעם, אבל הגרסה הקרבית C280 ברמת גימור אוונטגרד... אני כבר יכול להתחיל לתכנן לעוד 15 שנה... ;)

 

תמיד אפשר לקנות קיט של איבו ולעשות כאילו... יש גם בארץ כאלה נדמה לי, לפחות אחת שהוצעה למכירה באינטרנט.

190 תמיד בלב, אבל כבר לא בחניה.

×
×
  • תוכן חדש...