Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין ליבא פונטיאק PONTIAC GTO


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא קבלתי אישור ליבא את הרכב לארץ בגלל כל התוספות האסורות וגם בגלל שהרכבים האלה לא מיובאים באופן סדיר לארץ.

אם זה מיובא לארץ אין בעיה לקבל אישור יבוא למרות שיעשו לך את המוות לקבל את זה בכל מקום

ציפור קטנה לחשה לי שאם אפרק את התוספות האסורות יש מצב לקבל אישור יבוא אבל לא לגבי הסולטיס כי היא לא משווקת בארופה ואין תקן גם בארץ לרכב כזה

מעניין אותי לדעת אם יש בכלל PONTIAC GTO בארץ למשהו או SOLTICE איך הכניסו את זה לארץ

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

לגבי הסולסטיק אין בעיה להביא לארץ, רכב אחד כבר נכנס לפני שבוע של משפחה ידועה בארץ. ויש עוד אחד שמגיע עוד 3 שבועות.

שניהם דגם BASE

פורסם
לגבי הסולסטיק אין בעיה להביא לארץ, רכב אחד כבר נכנס לפני שבוע של משפחה ידועה בארץ. ויש עוד אחד שמגיע עוד 3 שבועות.

שניהם דגם BASE

 

הגבת בנושא אשר נפתח לפני שנה,אם לא שמת לב.:|

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם
אם השיפורים לא חוקיים בארה"ב - סביר מאוד מאוד מאוד להניח שהם גם לא חוקיים בארץ.

בכל מקרה, לגבי הSOLTICE, אי אפשר להביא אותה בייבוא אישי - כבר ניסינו (דרך סוכנות ייבוא אישי).

 

ראיתי אחת 100% באזור התעשייה הישן בנתניה בצבע לבן פנינה.

סוזוקי ג'ימיני ידני.

פורסם

אתם מגיבים על דיון ישן! בכל אופן, כן , אפשר להביא סולטיס לארץ ואין שום בעיה לקבל אישורים המחיר מתחת ל200 אלף ש"ח. UMI לא עושים בעיות (דווקא הם יחסית פתוחים בנושא יבוא אישי שלא כמו יבואנים אחרים). יש כ-5 יחידות בארץ ולאט לאט מתחילות להגיע לכאן יותר. אחת מהסולטיס שייכות למשפחת שטראוס, אחת ביקרה במפגש של מועדון ה-5 (המפגש הקבוע) ועוד אחת הגיע למועדון הרודסטרים. עוד 2 פורסמו למכירה כבר בלוחות השונים. בכל אופן, רכבים משופרים ברמה לא חוקית אי אפשר להכניס לארץ , הרכב עובר במסלול 1 (תקינה) ושם יעלו מאוד מהר על שינויים כאלה-במקרה כזה פשוט לא תקבל תקינה ותאלץ להחזיר את האוטו לחו"ל ולמכור אותו.

Lexus CT200H

פורסם

אלה הם הדגמים שניתן לייבא לארץ. מה שלא נמצא ברשימה לא ניתן לייבא.

ד"א , הרשימה הזאת היא של שנת 2007 , נסו להתקשר למשרד התחבורה ולברר מאיפה ניתן להשיג את הרשימה של 2008.

 

http://www.mot.gov.il/wps/pdf/HE_RECHEV/PrivateImportProductModelList07.pdf

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

פורסם

רק למען הדיוק, הרכב נקרא: פונטיאק סולסטיק, לא סולסטיס ולא סולאריס.

 

אם אני טועה - מבקש להביא הוכחות חותכות.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

צודק. אני בטוח אבל ששמעתי מישהו אומר באיזו תכנית "סולסטיק". אני יודע שאמורים להגיד סולסטיס כי ככה רושמים את זה. מוזר.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

מיתעלק על השירשור,עם שער הדולר של היום ,שזה אומר שער נמוך מאוד ,למה יבואני רכב מארה"ב לא מתחילים לשווק בארץ דגמים שעד היום לא שווקו?

ראיתי כתבה ,שיבואנית קרייזלר הורידה בין 10K ל-35K על הרכבים שלה ביגלל הדולר הנמוך שזה אומר שיש אפשרויות הוזלה יפות מאוד על הרכבים מארה"ב ועדיין היבואן ירוויח

http://www.motocar.co.il/news/new.aspx?0r9VQ=MGGI&Pn6Vq=E

בקיצור האם זה אפשרי שהיבואניות יתחילו להביא את הרכבים המעניינים באמת, את מיטב תוצרת ארה"ב.


×
×
  • תוכן חדש...