מדבר מניסיון של 60 אלף ק"מ על דימקס צבאית (4X4 אם זה משנה )
3 ליטר 163 כ"ס
מתוך ה60 אלף כ50 ננהגו על ידי
הרכב מועמס תמיד, הרבה פעמים גם במקסימום, ארגז גבוה
אין שום בעיית סחיבה , הרכב נוסע מדהים, נוחות נסיעה לא רעה בכלל
לפני כן הייתי נוסע על היילקס ולאחר נסיעה של 100 ק"מ הייתי יורד מהאוטו עם גב תפוס וכאבים ואני לא צוחק
בדימקס אין לי את הבעיה הנ"ל
בקשר לווינרים בצבא, יש רק ממוגנים
כל הצבא עובר לדימקס,מחליפים את ההילקסים הישנים
מ2006 זה ככה , ויש מאות כלים
לגבי צריכת דלק ממוצע 1 ל7 7.5..אבל לא כל כך אכפת לי