Jump to content

daygecko

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי daygecko

  1. סליחה על ההקפצה . יש לי בעיה דומה עד זהה (אצלי הרכב מרגיש קצת מגמגם מידי פעם) קיה ריו 2016 ידנית מה יכולה להיות הבעיה? והאם אצלך היא נפתרה תודה רבה
  2. הפורסטר 2 ליטר גם לא מאד חסכוני מגיע ל 8 ק"מ לליטר
  3. יש לנו בבית את אותו הרכב (משנת 08) צריכת הדלק בין 1 ל7.5 ל 1 8 אבל מותקנת מערכת גז, ככה שעל בנזין בלבד תקבל בערך 1 ל 8 אולי 9 הרכב מאד מאד מומלץ נוח מאד יושב נפלא על הכביש צפוף מעט מאחורה תבדוק פגיעות גחון , הרכב נמוך ואם הוא ירד לשטח יש סיכוי שקיבל כמה מכות
  4. מדבר מניסיון של 60 אלף ק"מ על דימקס צבאית (4X4 אם זה משנה ) 3 ליטר 163 כ"ס מתוך ה60 אלף כ50 ננהגו על ידי הרכב מועמס תמיד, הרבה פעמים גם במקסימום, ארגז גבוה אין שום בעיית סחיבה , הרכב נוסע מדהים, נוחות נסיעה לא רעה בכלל לפני כן הייתי נוסע על היילקס ולאחר נסיעה של 100 ק"מ הייתי יורד מהאוטו עם גב תפוס וכאבים ואני לא צוחק בדימקס אין לי את הבעיה הנ"ל בקשר לווינרים בצבא, יש רק ממוגנים כל הצבא עובר לדימקס,מחליפים את ההילקסים הישנים מ2006 זה ככה , ויש מאות כלים לגבי צריכת דלק ממוצע 1 ל7 7.5..אבל לא כל כך אכפת לי
  5. שלום לכולם דודה שלי קיבלה את רכבה החדש ,פולסווגן טוראן 2009 רמת גימור בסיסית רק לאחר קניית הרכב הדודה שמה לב שהחלונות האחוריים הינם ידניים ושהקדמיים אינם מתרוממים בנעילה האם יש אפשרות להחליף את החלונות האחוריים בחשמליים ועל הדרך להוסיף מרמי חלונות? תודה רבה לעוזרים
  6. שלום לכולם ברצוני לדעת למה אי אפשר לייבא טנדרים? מה ההבדל בין יבוא אישי של גראנד צ'ירוקי לבין פורד F150? האם יש הגיון? תודה רבה
  7. שלום לכולם אימי רוצה להחליף את רכבה הנוכחי להונדה סיויק 5 דלתות חדשה,האוטומטית ולא הרובוטית מישהו יוכל לתת לי חוות דעת מניסיון אישי? או להפנות אותי למבחן,פשוט לא מצאתי מבחן לדגם האוטו' תודה
  8. אין מישהו שיודע?
  9. שלום לכולם אחרי כל הרעש והצלצולים שהרפורמה ה"ירוקה" עשתה לא ראיתי שום אזכור בנוגע לרכבים מונעים גפ"מ מישהו יודע משהו בנושא?
  10. שלום ע"פ התקנות שנכנסו לתוקף ב2007 שהן: רישיון ג' זה לרכב מעל 3500 ק"ג לפני כן זה היה 4000 ק"ג ראיתי באיזה אתר את התשובה הבאה: משרד הרישוי: אם מדובר ברכב עד 4 טון, אזי כל מי שהחזיק רישיון נהיגה תקף לדרגה 02 (פרטי) תקף עד 31.12.06, יוכל להמשיך ולנהוג ברכב עד 4 טון בישראל בלבד ללא הגבלה, עד 120 שנה. הרשאה זו תירשם בתחתית רישיון הנהיגה החדש, שבתקופת 18 החודשים הקרובים יוחלף. מי שמקבל רישיון אחרי 2007, עליו יחול הצורך להוציא רישיון נהיגה לרכב מעל 3.5 טון, קרי לדרגה: 03 (משא) שהופך לדרגה C1 בתקינה האירופאית. ואכן ראיתי שכתוב ברישיון נהיגה שלי "ראשי לנהוג בדרגה B עד 4000 קילו" עכשיו מה זה בידיוק אומר התקנה הזאת שאני יכול לקנות ולנהוג בF350 ? שראיתי שמשקלו פחות מ-4000 קילו _(3635 קילו ליתר דיוק) תודה רבה
  11. daygecko

    רנגלר דיזל

    מישהו יודע על זה משהו?
  12. שום מנהג פסול..לא עברתי על שום עבירת בטחון מידע...רק אומרים את המילה צבא כולם קופצים בקשר לרכב תודה רבה על התגובה היום ראיתי עוד 2 כאלה שלא נראו צבאיות..ועם תווית של קבלן האם הן נמכרות גם לציבור הרחב? הרכב מאד מעניין
  13. את זה אני יודע.. פשוט הטנדר הזה נמצא עם כל הסממנים הצבאים שיש (חוץ מצבע) השאלה שלי היא האם הם בתכנון להחליף את הדימקס כרכב יעודי?
  14. מקפיץ היום ראיתי קולורדו עם מספר צהוב 68 בסוף..100 אחוז צבאית האם התחילו ליבא אותה סדיר? או רק לצבא
  15. היו עם ארגז מה שכן הם נראו חדשים לגמריי..
  16. שלום לכולם כחלק מתפקידי כקצין בצבא אני עובר מידיי פעם בצריפין שאני נכנס דרך שער ירושלים אני תמיד רואה את מאגר הרכב הענק שעומד שם עברתי לפני כמה ימים וראיתי שם בין 10-15 שברולט קולורדו חדשים שעומדים שם מישהו יודע על כך משהו? האם הצבא הצטייד בהם? כי אני יודע שבאפריל 2008 יצא מכרז לטנדרים אמריקאים עם עדיפות למנוע בנזין סתם מתוך עניין תודה לעונים
  17. שלום לכולם ותודה על העזרה אמא שלי מעונינית להחליף את הMPV שמשרתת אותנו נאמנות משנת 2000 צריכה רכב עם בגאג' כמה שיותר גדול + אפשרות לקיפול המושבים ליצירת חלל איכסון אחיד בנוסף יש לקחת בחשבון את השיקלולים הבאים: אמינות צריכת דלק ונוחות מאחורה אוטומט חובה שנה כמה שיותר גבוהה חשבתי על גולף 1600 שנת 2005 אם אפשר עוד הצעות,אמא לא רוצה מזדה 3 פוקוס מגאן וקורולה לא משנה סוג הרכב(ג'יפ,סטיישן,וכ"ו) העיקר להתחשב בשיקלולים תודה רבה
  18. daygecko

    טיירל אקס

    חפש סובארו פורסטר לא תצטער לרגע
  19. שלום,אם למישהו יש מידע על ג'יפ רנגלר דיזל לצערי הרכב אינו מיובא באופן סדיר ע"י מכשירי תנועה , יש תשובה לשאלה למה?! אם אפשר להביא את הרכב ביבוא אישי? תודה
  20. הבנתי אותך.. אתה אומר שחייב דלק 98? מה בנוגע לביטוח ?
  21. שלום ברצוני לשאול בקשר למכונית הנ"ל האם ידועות בעיות אמינות? מאד חשוב , כי לפי מה שאני זוכר החלפת גיר באודי זה המון כסף מחירי טיפולים צריכת דלק ?כנראה נלך על מנוע 2 ליטר ואם אפשר עוד מידע..מניסיון אישי תודה רבה
  22. עוד שאלה מישהו יודע אם אפשר להסב את הסיויק 5 דלתות להנעה בגז? זאת אומרת אם ישנם בעיות נפוצות או אם בכלל אפשרי תודה
  23. תודה רבה אני כנראה אחפש אודי A3 2005-2006 ספורטבק שוב תודה
  24. גם נכון.. פשוט אני לא אוהב להרגיש חלק מהעדר מה גם שאני לא אוהב את העיצוב של הB3 ורכבים המוניים עם מנוע 2 ליטר נחמד והכל אבל חיצונית..אוטו דבר מחפש משהו שונה אשמח לעוד הצעות
  25. שלום אני מעוניין לקנות רכב שלא עם העדר זאת אומרת קורולות , 3 , סיוויק 4 דלתות וכ"ו לא באות בחשבון מעוניין שיהיה משנת 2006 נוסע בערך 20-22 K בשנה המחשבות שלי הם אודי A3 במוו סדרה 1 הונדה סיויק 5 דלתות אם יש עוד אופציות טובות שעולות בדעתכם אשמח לשמוע כמו כן מי מהמכוניות הנ"ל יותר טובה , אמינה ובנוגע לצריכת הדלק מקדם החיצוניות חשוב תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...