Jump to content

daygecko

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי daygecko

  1. גם הפורסטר שאתה תקנה מהחברה לא יבוא עם מערכת גז אלא , אתה תקנה , וביום שהוא ישוחרר הרכב פשוט יגיע לגזפרו בהרצליה פיתוח ושם יתקינו את מערכת הגז ואחרי כ-יום תיגש לקחת את הרכב את הפורסטר הקודם היה אפשר לקנות מוכן לגז , זאת אומרת שכבר עשו את ההתאמות אבל ללא המערכת ב2000 ש"ח תוספת למחיר (או משהו בסגנון אני לא זוכר בידיוק) מה שאתה יכול לעשות זה פשוט לקנות את הרכב וללכת איתו לגז פרו להתקין , והם שם יעשו את ההתאמות וגם יתקינו מערכת ודרך אגב כבר ראיתי 2-3 שמוכרים ב170K את החדש שווה בדיקה
  2. ישנם המון אנשים שזכו בפורסטר החדש דרך מפעל הפיס תסתכל בYAD2 תראה כמות נכבדת של אנשים שרוצים למכור.. אולי צ'אנס למציאה
  3. שלום ראיתי באתרים באנגליה שישנן מערכות הסבה לגז לרכבים מונעי סולר האם מישהו יודע על כך משהו? חיסכון בעלויות? התקנה.? וכ"ו אשמח לתשובות תודה
  4. באמת תודה רבה ! עזרתם לי מאד ועוד שאלה ראיתי שעכשיו בעולם צצות מערכות הסבה לרכבי דיזל מישהו יודע על כך משהו? תודה
  5. ומה הסיבה לכך?
  6. שלום לכולם אני מעוניין לדעת אם אפשר להסב כל רכב בנזין חדש להנעה בגז יש לנו כרגע בבית סובארו פורסטר מונע בגז ואנחנו מאד מרוצים ברצוננו להחליף את הרכב של אימי ולקנות רכב חדש גם כן על גז זאת אומרת רכב שהוא אינו סובארו , אם אני מסב האם האחריות נשמרת וכ"ו תודה
  7. תודה רבה האם יש כאן עוד אנשים עם ניסיון עם הרכב?
  8. שלום ברצוני לקבל מידע על קאיה ספורטאג' פתוחה משנת 2001 אם אפשר בנושאים של: צריכת דלק אמינות עלות חלפים (כולל הגג ) ואם יש גג מתחת לחורף במקום הברזנט (כמו בסופות) וכל מידע שהוא תודה
  9. ריינג' רובר ספורט.. אם מדובר על הדגם 4.2 סופרצ'ארגר אז כן..כ-מיליון שקלים ישנו דגם עם מנוע 2.7 דיזל נפלא המשרת את הדיסקברי שמתחיל בכ-670 אלף שח
  10. לדעתי ריינג' רובר ספורט..או הדגם הרגיל רכב דיי נדיר על הכביש מקרין יוקרה ואיכותי מאד מאד
  11. יש לך איזשהו לינק למוצר? או תמונה תודה
  12. הבנתי.. אני צריך לקנות מקלט ולחבר אותו למסך?
  13. שלום לכולם ותודה על העזרה אמי מעונינית בטויוטה פריוס היינו בסוכנות והיא חושבת שהרכב מתאים לה בול ביום שלישי יש לנו נסיעת מבחן בכל אופן , האם אפשר להכניס למסך שמגיע עם הרכב תוכנת GPS? כגון I-GO ? יש לנו בבית I-GO עם רישיון והכל האם זה אפשרי? פשוט בחברה הם רוצים על תוספת GPS כ 7500 שקלים תודה רבה
  14. דרך אגב, משלוח מארה"ב לא יעלה לך 50 דולר בטח שלא על סמל קטן כשאתה מזמין מארה"ב תבקש שישלחו לך דרך Global Priority mail , זה יוצא מאד זול וגם תוך 5-7 ימים זה אצלך עד הבית עם שליח
  15. שלום לכולם ותודה על העזרה דודים שלי מארה"ב עושים עליה והם רוצים להביא איתם את הרכב שלהם , יותר נכון לקנות רכב חדש בארה"ב ולהביא אותו איתם במוו X5 או ריינג' רובר ספורט עכשיו השאלה שלי היא מה הפרוצדורה בנושא המיסים , האם יש מיסים או אין וכמה..!? ניסיתי באתר של משרד התחבורה ולא ממש הבנתי בנוסף ושאלה לא ממש קשורה , האם בארה"ב לא מוכרים ריינג' רובר וX5 דיזל?! תודה רבה על העזרה
  16. שלום דודתי רוצה להחליף את הרכב שלה כרגע מאזדה MPV 2001 שישרת אותה נאמנות עד היום צריכה הרבה מקום בבאג' , מעבירה ציוד רב משפחה 5 נפגשות רוצה חיסכון בדלק ( הMPV שתיין לא קטן) אך להשאר עם רכב גדול ניסיתי להציע לה רכב קטן עם מרחב = הונדה ג'אז והיה צפוף מידיי ולכן חשבתי על פורסטר שגם נראה טוב , גם גדול , ויש אפשרות למערכת גז מה בקשר לצריכת הדלק? האם יותר טובה מMPV? אמינות וכ"ו? והאם ישנם עוד רכבים שאתם חושבים שיתאימו? אוטומט חובה צריכת דלק טובה מהMPV אין בעיה ליד שניה עד שנתיים תקציב כ-160K-170 תודה רבה
  17. ערב טוב וחג שמח ברשותי רנו קנגו מבציר 2001 בעמידה ממושכת , המנוע מתחמם והמאורר מתחיל לעבוד האם זוהי פעילות סטנדרטית? המאורר משמיע רעש דיי חזק ומרעיד את האוטו תודה רבה
  18. http://www.hinoma-motors.com/ מפרסמים למכירה את הסולסטיס.. תחת ביואיק סולסטיס תבדוק את האופציה דרכם
×
×
  • תוכן חדש...