גם הפורסטר שאתה תקנה מהחברה לא יבוא עם מערכת גז
אלא , אתה תקנה , וביום שהוא ישוחרר
הרכב פשוט יגיע לגזפרו בהרצליה פיתוח
ושם יתקינו את מערכת הגז
ואחרי כ-יום תיגש לקחת את הרכב
את הפורסטר הקודם היה אפשר לקנות מוכן לגז , זאת אומרת שכבר עשו את ההתאמות
אבל ללא המערכת ב2000 ש"ח תוספת למחיר (או משהו בסגנון אני לא זוכר בידיוק)
מה שאתה יכול לעשות זה פשוט לקנות את הרכב וללכת איתו לגז פרו להתקין , והם שם יעשו את ההתאמות וגם יתקינו מערכת
ודרך אגב כבר ראיתי 2-3 שמוכרים ב170K את החדש
שווה בדיקה