Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי רדיו דיסק, מגבר סאב ורמקולים, המגבר שלי מחובר לרמקולים אחוריים ולסאב.

ומהרדיו דיסק מחובר לרמקולים קדמיים, ונישארו לי שתיי יציאות (מהרדיו דיסק כאילו לאחוריים)לרמקולים חשבתי לחבר אותם לקדמים כדי לקבל 100 וואט ברמקולים הקדמיים (הרדיו דיסק שלי 50 על 4) מה אתם אומרים כדי? יהייה איכות טובה? או להשאיר את זה ככה?

פורסם
שלום לכולם יש לי רדיו דיסק, מגבר סאב ורמקולים, המגבר שלי מחובר לרמקולים אחוריים ולסאב.

ומהרדיו דיסק מחובר לרמקולים קדמיים, ונישארו לי שתיי יציאות (מהרדיו דיסק כאילו לאחוריים)לרמקולים חשבתי לחבר אותם לקדמים כדי לקבל 100 וואט ברמקולים הקדמיים (הרדיו דיסק שלי 50 על 4) מה אתם אומרים כדי? יהייה איכות טובה? או להשאיר את זה ככה?

 

 

אתה תישרוף לך את המערכת ,

תשאיר כמו שיש !

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

תחבר את המגבר לרמקולים הקדמים במקום הרדיו דיסק!

ואת הרדיו דיסק תחבר לרמקולים האחורים.

איזה סט רמקולים יש לך מקדימה?

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

יש לי מקדימה פיונר 120 וואט אמממ אני יחשוב על זה, הקטע שאני צריך לעשות בניה... ניראה כבר תודה בכל זאת על העצה

 

pupsik זה לא ישרוף שום דבר!

פורסם

למה את צריך לעשות בניה? מה הבעיה?

 

תקנה סט טוב קדימה כמו המורל פולס ותחבר לו את המגבר ותקבל שינוי עצום בסאונד!

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

pupsik זה לא ישרוף שום דבר!

 

בצע חיפוש ותקשיב לעצות שנתנו לך כאן. בלתי אפשרי לבצע גישור לרדיו-דיסק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

pupsik זה לא ישרוף שום דבר!

 

מה אתה אומר !!

כמו שאיתמר אמר לך, לא ניתן לגשר רדיו-דיסק. אם עברית שפה קשה, אני מאמין שמישהו חביב יסכים לתרגם לך את ה5 מילים המאוד ברורות האלה "לא ניתן לגשר רדיו-דיסק".

פורסם

ron-ron

 

איך אתה יודע שבגישור לא תשרוף לך את המערכת?, או שיכניס אותה לפרוטקשיין ,ניסיתה כבר את זה?

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם
יש לי מקדימה פיונר 120 וואט אמממ אני יחשוב על זה, הקטע שאני צריך לעשות בניה... ניראה כבר תודה בכל זאת על העצה

 

pupsik זה לא ישרוף שום דבר!

 

100%, אתה צודק. זה גם מסביר את התר'ד שפתחת בכדי לקבל המלצה.

מציע לך לגשר. 8)

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

קשה לשרוף אבל ישמעו צליל חראא מנסיון.

Head Unit:Pioneer 6950ib

Amplifier:pulse audio-ba2900

Component:morel tempo+mt22+mx22.2

Sub:JL 12W1 back:pioneer 350w

פורסם

יש רדיו דיסקים שכן ניתן לגשר ואפילו בהוראות התקנה שלהם יש הסברים לכך וגם רשום שם עוצמות.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...