Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם.

 

טוב אז אחרי שקניתי את הדוטק אוביישן (עם ה mt22) וראיתי שבדלת שלי הוא לא נכנס, נאלצתי לבנות פודים לדלת.

לאחר שהתיעצתי עם רבים וטובים בפורום (בייחוד תודה לגיא "שומאכר", נמו וסלאבה שהוא תותח בפני עצמו) , הנה התוצאה הסופית (כמעט) לאחר ההרכבה של הפודים והרמקולים. עבודה נקייה יחסית לפודים ראשונים אם כי את הבד אני יעצב שוב בשלב יותר מאוחר כדי שלא יהיו מעברים חדים וכמו כן בשלב יותר מאוחר אני יוציא את הפודים ואחתוך אותם באלכסון בכדי ליצור שיפוע כלפי מעלה.

 

הנה התמונות:

 

pict0114pr2.th.jpg pict0115ba5.th.jpg pict0116kz0.th.jpg pict0121li7.th.jpg pict0123iq9.th.jpg

 

 

בתמונה אתם רואים את סימון (חבר בפורום ובעל אחת המערכות היותר טובות ששמעתי בחיי) שהרכיב את המגבר וכיוון לי את הסאונד ברכב.

את העברת החוטים, הרמקולים, החיווט והרכבת הפודים שמרתי לעצמי :)

 

עידן :)

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא רוצה לבאס אף אחד אבל לפי דעתי זה בין אחד הדברים הכי נוראיים שראיתי שאפשר לעשות לדיפון במצב טוב.

נכון שזה נתן לו פיתרון לזה שככה הוא יכול להכניס רמקולים 6.5 אבל בצורה כזאת ?! כל הפלסטיק של הדיפון חתוך וגרוס מהג'ייגסו ואני רואה פה דיפון הרוס ועבודה מחופפת.

אבל זאת דעתי ואני לא מנסה להעליב אף אחד ואם נעלבתם אז סליחה.

פורסם

תתחדש מיסטר בובליל :)

 

נראה שסימון מאמץ לעצמו את המראה ה"אלי" :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
לא רוצה לבאס אף אחד אבל לפי דעתי זה בין אחד הדברים הכי נוראיים שראיתי שאפשר לעשות לדיפון במצב טוב.

נכון שזה נתן לו פיתרון לזה שככה הוא יכול להכניס רמקולים 6.5 אבל בצורה כזאת ?! כל הפלסטיק של הדיפון חתוך וגרוס מהג'ייגסו ואני רואה פה דיפון הרוס ועבודה מחופפת.

אבל זאת דעתי ואני לא מנסה להעליב אף אחד ואם נעלבתם אז סליחה.

 

 

זה לא הכי נורא,בסך הכול עבודה יפה,ואפשר לסדר את זה עם קצת בונדו,גם זה יראה יותר "זורם".

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תודה על התגובות . אלי, אני עדיין מחכה לתשובה על ה mdf :)

blind ידידי,

שלא רואים את הבעיה בעיניים לא יודעים עם מה הייתי צריך להתמודד (ולמה אתה מתייחס אליי בלשון רבים?! התאום הסיאמי שלי כבר נחתך ממני). וה"בעיה" היחידה שאתה אומר שהדיפון "חתוך וגרוס" , על מה לעזאזל אתה מדבר?! אם אתה חושב שזה קל, אני קונה לך פלסטיק ותנסה לעשות את זה טוב יותר. מה שכן באחת התמונות ניתן לראות שאחד החורים שנעשו נחתך מעט יותר מידי ביחס לפוד, אבל לבוא להגיד שזה "גרוס" ועבודה מחופפת זה לא לעניין . חוץ מזה נעשתה פה עבודה יפה וכמו שאמרתי עוד יבואו שיפורים לאחר ש"אמשוך" בד לאורך כל הפוד ואדאג גם להעלים את המרווח הקטן שנוצר בחיתוך.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם
לא רוצה לבאס אף אחד אבל לפי דעתי זה בין אחד הדברים הכי נוראיים שראיתי שאפשר לעשות לדיפון במצב טוב.

נכון שזה נתן לו פיתרון לזה שככה הוא יכול להכניס רמקולים 6.5 אבל בצורה כזאת ?! כל הפלסטיק של הדיפון חתוך וגרוס מהג'ייגסו ואני רואה פה דיפון הרוס ועבודה מחופפת.

אבל זאת דעתי ואני לא מנסה להעליב אף אחד ואם נעלבתם אז סליחה.

 

לא מסכים בכלל. אם לך היה כזה מצב בחיים לא היית עושה כזה דבר אז אל תעביר ביקורת ותדבר שטויות. נכון, לדעתך זה לא יפה, זה דבר אחד, אבל עד להגיד מחופף פה זה כבר מגעיל. הבנאדם השקיע, רואים השקעה גדולה במיוחד עם מה שהיה לו שם, שקשה לבצע שם בנייה במבנה כזה קטן, ולדעתי יצא יפה ביותר. אהבתי את הבניה, מאוד אהבתי, מקווה ששומעים בהתאם!

 

עידן אל תשכח לכסות את הטויטרים בגרילים שלהם!!! זה חשוב!

 

אהבתי מאוד. מקווה לשמוע בקרוב :-)

 

*עריכה*

עידן לא בא לך להביא סאב למערכת?

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זו עבודה ראשונה ויש רבים שגם אותה לא יעיזו לעשות .

יישר כוח איש !

נראה סבבה יחסית לפעם ראשונה.

תשפר לאט לאט ובסוף גם תשכיל ותהייה מהוקצע יותר וזה גם ייראה ויישמע טוב יותר !

:-P

מזל טוב.

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
לא מסכים בכלל. אם לך היה כזה מצב בחיים לא היית עושה כזה דבר אז אל תעביר ביקורת ותדבר שטויות. נכון, לדעתך זה לא יפה, זה דבר אחד, אבל עד להגיד מחופף פה זה כבר מגעיל. הבנאדם השקיע, רואים השקעה גדולה במיוחד עם מה שהיה לו שם, שקשה לבצע שם בנייה במבנה כזה קטן, ולדעתי יצא יפה ביותר. אהבתי את הבניה, מאוד אהבתי, מקווה ששומעים בהתאם!

 

עידן אל תשכח לכסות את הטויטרים בגרילים שלהם!!! זה חשוב!

 

אהבתי מאוד. מקווה לשמוע בקרוב :-)

 

*עריכה*

עידן לא בא לך להביא סאב למערכת?

 

גיא.

 

גיא, איזה שאלה?! אני פשוט מחפש כרגע משהו. לצורך העניין אני כרגע מביא קיקר של חבר ושם אותו אצלי ונראה איך הוא. אם ימצא חן בעיניי אני יביא אותו אם כי אני חושב שאוותר על קיקר כי למיטב ידיעתי הקיקרים לא מדויקים מחינת ה delay שלהם ביחס למוזיקה המתנגנת ואני פנאט של מוזיקה מדויקת (מה לעשות.. ד'יג'יי במקוצעי בעבר).

ואם כבר במגברים עסקינן אשמח לשמוע הצעות לסאב שיישב יפה ברכב במחיר סביר לכל כיס.

 

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

גימור גרוע, וגם אם היה גימור טוב-הצורה של הבנייה לא מתאימה לדלת.

 

כל הכבוד על היוזמה , אבל יצא לך ממש מכוער.

 

בהצלחה בתיקון, (לפי דעתי תיתן לשמעון מ"סאונד-סטורם" שיעשה לך את הבנייה, כי מה שיש כרגע -לא נראה טוב).

ZZR

פורסם
גימור גרוע, וגם אם היה גימור טוב-הצורה של הבנייה לא מתאימה לדלת.

 

כל הכבוד על היוזמה , אבל יצא לך ממש מכוער.

 

בהצלחה בתיקון, (לפי דעתי תיתן לשמעון מ"סאונד-סטורם" שיעשה לך את הבנייה, כי מה שיש כרגע -לא נראה טוב).

 

 

כרגיל, הוותיקים עושים את הפורום הזה אנטי. מה יש לך שאתה כל הזמן נגד כולם? לא ראית את השירשור שהוא פתח ואת התמונות שהוא הביא כדי להמחיש לנו כמה יהיה קשה לעשות שם משהו בכלל?

עידן, אני ממליץ לך בשביל הדיוק על פיניקס גולד ZR או על הרץ ES250\300. כמובן שתביא להם מגבר מונו תואם (בשבילך אני אומר).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מה זה קשור ?

היה קשה , לא היה קשה ,האם פתח שירשור כדי להראות שזה מסובך?

 

התוצאה:

פנים הרכב הרוס , בנייה מכוערת ולא מתאימה לרכב.

 

 

נ.ב.

אם זה מסובך-שילך לשמעון מ"סאונד-סטורם" ,

אם הוא עשה לבד- כל הכבוד על התעוזה ,

אבל,

זה עדיין לא משנה את התוצאה הסופית של רכב עם דפנות שבורות+בנייה לא אסטטית.

 

וכמובן, לא צריך כל פעם להריע ולשקר -צריך לומר את האמת-הוא ביקש את הדיעה לא את התמיכה הנפשית,

אני בטוח שהוא יודע שזה נראה רע.

 

.

ZZR

פורסם
כרגיל, הוותיקים עושים את הפורום הזה אנטי. מה יש לך שאתה כל הזמן נגד כולם? לא ראית את השירשור שהוא פתח ואת התמונות שהוא הביא כדי להמחיש לנו כמה יהיה קשה לעשות שם משהו בכלל?

עידן, אני ממליץ לך בשביל הדיוק על פיניקס גולד ZR או על הרץ ES250\300. כמובן שתביא להם מגבר מונו תואם (בשבילך אני אומר).

 

גיא.

 

גיא בהחלט אבדוק את שני הסאבים שהמלצת עליהם.

ולגבי אותם מעצבי אופנה בתחום הסאונד, אני לא ממש סופר את התגובות שלהם. זה תגובה של אנשים שמסתכלים מהצד ויודעים "הכל". שהן ינסו לבנות על דלת של אופל קופה 94 משהו יותר טוב אני בהחלט יהיה מופתע. שלא יודעים עם מה צריך להתמודד , לא קשה ליהיות "חכמ"ים. שהם יהנו מהבניות שלהם, אני בטוח נהנה מאוד משלי. מאוד?! התכוונתי מאוד מאוד. וזה עוד לפני השינוי שיעשה את זה יפה יותר.

ולתת את זה לסמיון?! אני מעדיף לשים את זה על קרשים ולא לשלם 2500 שקל בשביל זה.

אני מסתכל שוב על התמונות... דפנות שבורות?! חחח טוב נו יכול ליהיות שאני צריך להחליף את המשקפיים שאין לי.

ובישירות מידן, לא ! בעיני זה לא נראה רע בכלל!!! ההיפך הגמור הוא הנכון. וזה לא מתאים לרכב?!?! עכשיו אני כבר לא לוקח אותך אפילו ברצינות. אם אתה לא מכיר את הרכב ואת העילוצים בבניייה שלו אז כדאי ומומלץ שלא תגיב בעניין הזה.

 

בברכה,

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...