Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי פיג'ו 406 (עם רדיו מקורי בילד אין)

אני מעוניין להחליפו ברדיו דיסק נורמלי, וכמו כן להחליף את הרמקולים ברכב

לרשותי עומדת אלפייה ~ (אפשרי למתוח קצת). אני לא זקוק למערכת רצינית, רק לכזאת שאוכל להנות ממוזיקה באיכות סבירה בנסיעות.

אשמח לדעת מה אוכל לקבל בתקציב הזה, ולקבל המלצה למקום להתקנה וכו'

 

שאלה נוספת (שכבר שאלתי בעבר ולא קיבלתי תשובה) - הבנתי שאני זקוק ל"מתאם" שבו אני אוכל להכניס את הפאנל החדש (מאחר ואת הרדיו דיסק המקורי צריך להוציא)

היכן ניתן להשיג כזה, ומה העלות ?

 

תודה מראש, אור.

פורסם

1.ב1000 יש מלא רדיו דיסקים נחמדים אחלה מJVC עד לקלריון..

2.מתאם תיבדוק בחברה או אצל מתקינים

3.מאיזה איזור אתה? ואז נמליץ לך על מתקין

4.כנס לזאפ תיראה רדיו דיסקים עד 1000 שקל ותחזור עם לינקים ואנחנו נגיד לך מה אנחנו חושבים.

פורסם

לא עדיף שפשוט ימליצו על על רדיו דיסק מסויים, מאשר שאני סתם "אזרוק לסל" ?

כמו כן הכסף גם מיועד לרמקולים, ככה שאני מעדיף לא לנצל את כל הסכום על רדיו דיסק, ולהתגמש קצת כלפי מעלה עם התקציב לטובת רמקולים.

פורסם

המקסימום שתוכל לקבל בתקציב זה לדעתי:

רדיו דיסק ג'יויסי: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=380040

רמקולים : היתי ממליץ לך 6*9,יתן לך גם קצת באס. מה גם, לא נראה לי שאתה מתכוון להשתדרג.

כדאי שתשמע רמקולים ותחליט איזה אתה רוצה עד 400 ש"ח (100 +- ש"ח בערך תשאיר להתקנה)

אני ממליץ על ג'יביאל, או מורל.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

×
×
  • תוכן חדש...