Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליטל מחזירים לך כסף!


מתן
שימו לב! השרשור הזה בן 7885 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם הניסיון שלי עם יוסי הוא טוב.

הבנאדם ישר ובענף הזה זה די נדיר.

אצלי כשהבאתי את האוטו אחרי שקניתי אותו בשביל החלפת פילטרים ושמנים למיניהם ועל מנת ליישר קו בכלל הייתי צריך לשכנע את יוסי שיסכים לקבל את האוטו כי "אני לא אוהב לעבוד על אוטו תקין"...

בנוסף נושאים אחרים שאני העליתי (רכיבים מתבלים למיניהם) ושקלתי להחליף, יוסי דווקא תמיד דחף נגד ההחלפה "עדיין לא צריך, תישאר עם זה בינתיים" וכו'...

עוד נקודה, המחירים לפי השוואות שאחרים עשו וסיפרו לי, דווקא זולים בשביל מוסך מורשה.

רוצה מורשה - תשלם.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שוב לסיכום - מוסך ליטל *לא* מנסה לדפוק אף אחד, אני מבטיח לכם. בנוגע למחירים שהוא נותן - הוא פשוט לא יכול להרשות לעצמו לתת פחות, פשוט מכיוון שזהו מוסך מורשה. לא טוב לכם - באמת אל תבואו

 

אני לא יודע מה עובר בראש של רוני, אבל כנראה שבמוסכים מקצועיים הוא לא ממש ביקר.

 

לי בכל מקרה זה נראה מסריח.

אם מתן לא היה "עולה" על זה שההגה שלו דפוק - הוא היה נוסע ככה עוד הרבה - "גומר" זוג צמיגים, לא נהנה ומעל לכל - הוא שילם על פעולה שלהערכתי האישית כלל לא בוצעה.

האמת ? אני לא יודע אם מתן היה הולך לבקש את הכסף על הכיוון פרונט לולא אמרתי לו ולחצתי עליו להיות חוצפן וללכת לדרוש את המגיע לו. יש גבול לגנבה הזו ! אני שונא שאנשים ישרים נדפקים.

ליוסי אין זמן לכיוון פרונט ? שלא יחייב. הוא יודע טוב מאוד מתי לומר ללקוח "תבוא מחר ל XYZ...".

 

להמשך:

מאחריותו של יוסי לבדוק שהמכוניות יוצאות תקינות.

הפאשלות שקרו בשנה האחרונה עם האוטו של צוקרמן (כן, נסיעת מבחן ולא שמו לב שיש ג'אנט עקום ועוד כהנה וכהנה דברים) וכמובן מתן - ועוד קבוצה לא קטנה של אנשים מהפורום (זכור לי גם מקרה הכיוון שסתומים הלקוי - פעולה פשוטה לחלוטין שלא בוצעה כראוי) שחוו בעיות לא קטנות עם המוסך הזה. (כנ"ל ג'רמי עם הרפידות והקאליפר התפוס).

 

נכון, אז המחיר סביר ולוקחים על עצמם את האחריות - אבל מה עם הימים שאתם שורפים ? מה עם הכסף ? מה על עוגמת הנפש ?

מצטער, אבל על כל זה היחס מבחינתי לא מפצה.

 

אתם יודעים מה הוא מוסך מקצועי וטוב בשבילי ?

מוסך מקצועי וטוב בשבילי הוא מוסך שאני משאיר בו את האוטו בלב שקט. מוסך שאני יודע שהאוטו שלי בידיים טובות - בדיוק כמו שעשיתי עם האוטו שלי בטיפול טיימינג וציריות. אתה נשאר קצת לראות שהכל בסדר ומפרקים את מה שצריך - ומתחפף.

אחרי שעתיים-שלוש אתה מקבל טלפון שהאוטו מוכן - בא, חותם, לוקח - ונוסע מרוצה, בלי צורך לחזור שוב יום למחרת וגם לא חודשים אחרי. התיקון בוצע כהלכה ובהצלחה.

 

עוד סיפור ?

שבוע שעבר השארתי את הלאונה במוסך (אותו אחד, מורשה יבואן) להחלפת מסרק הגה + כיוון גלגלים + הח' גומיה לציריה.

אחרי 3 שעות קיבלתי טלפון - "האוטו מוכן". (האוטו כבר עבר הח' מסרק הגה קומפלט, נשלח לכיוון גלגלים במכון חוץ והוחלפה גומיה לציריה).

האישה הלכה לקחת את האוטו בצהריים, מיד עם סיום עבודתה - ובלילה עשיתי סיבוב על האוטו.

תענוג לראות שהאוטו יוצא פיקס מהמוסך. ההגה ממורכז ומדוייק, הגומיה הוחלפה, השירות היה מהיר ועל החלקים יש את האחריות. המחירים בדיוק כמו בכל מוסך "חאפר" אחר - אבל השירות, המחירים, השקט הנפשי והמקצועיות מוכיחים לי פעם אחר פעם כי הסיכויים לצאת עם אוטו תקין מיד לאחר תיקון תמיד שואפים ל 100%. טפו טפו טפו, שווה.

אז נכון, פאשלות תמיד יש - אבל לא מקובל עליי שב 40% מהפעמים יהיו פאשלות כאלה או אחרות שידרשו ממני לחזור למוסך ולעיתים לשלם עוד כסף.

 

לצערי הרב - על סמך מה שאני רואה בקומץ החברים המצומצם מהפורום שמטפלים ב'ליטל' - המוסך הזה רחוק מאוד מלעמוד בסטנדרטים שלי (ותאמינו לי שאני לא מעמיד שום סטנדרט גבוה אלא דרישה בסיסית) - כלל הנראה, רוב האנשים שמטפלים במוסכים כמו זה לעולם לא ידעו מהיא מקצועיות...

רוצים יחס ? יחס תקבלו בבית, מההורים, החברה ושאר הקרובים - ללא תשלום.

אם כבר משלמים אז לפחות שהרכב יקבל את הטיפול הנכון.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב לסיכום - מוסך ליטל *לא* מנסה לדפוק אף אחד, אני מבטיח לכם. בנוגע למחירים שהוא נותן - הוא פשוט לא יכול להרשות לעצמו לתת פחות, פשוט מכיוון שזהו מוסך מורשה. לא טוב לכם - באמת אל תבואו

 

אני לא יודע מה עובר בראש של רוני, אבל כנראה שבמוסכים מקצועיים הוא לא ממש ביקר.

 

לי בכל מקרה זה נראה מסריח.

אם מתן לא היה "עולה" על זה שההגה שלו דפוק - הוא היה נוסע ככה עוד הרבה - "גומר" זוג צמיגים, לא נהנה ומעל לכל - הוא שילם על פעולה שלהערכתי האישית כלל לא בוצעה.

האמת ? אני לא יודע אם מתן היה הולך לבקש את הכסף על הכיוון פרונט לולא אמרתי לו ולחצתי עליו להיות חוצפן וללכת לדרוש את המגיע לו. יש גבול לגנבה הזו ! אני שונא שאנשים ישרים נדפקים.

ליוסי אין זמן לכיוון פרונט ? שלא יחייב. הוא יודע טוב מאוד מתי לומר ללקוח "תבוא מחר ל XYZ...".

 

להמשך:

מאחריותו של יוסי לבדוק שהמכוניות יוצאות תקינות.

הפאשלות שקרו בשנה האחרונה עם האוטו של צוקרמן (כן, נסיעת מבחן ולא שמו לב שיש ג'אנט עקום ועוד כהנה וכהנה דברים) וכמובן מתן - ועוד קבוצה לא קטנה של אנשים מהפורום (זכור לי גם מקרה הכיוון שסתומים הלקוי - פעולה פשוטה לחלוטין שלא בוצעה כראוי) שחוו בעיות לא קטנות עם המוסך הזה. (כנ"ל ג'רמי עם הרפידות והקאליפר התפוס).

 

נכון, אז המחיר סביר ולוקחים על עצמם את האחריות - אבל מה עם הימים שאתם שורפים ? מה עם הכסף ? מה על עוגמת הנפש ?

מצטער, אבל על כל זה היחס מבחינתי לא מפצה.

 

אתם יודעים מה הוא מוסך מקצועי וטוב בשבילי ?

מוסך מקצועי וטוב בשבילי הוא מוסך שאני משאיר בו את האוטו בלב שקט. מוסך שאני יודע שהאוטו שלי בידיים טובות - בדיוק כמו שעשיתי עם האוטו שלי בטיפול טיימינג וציריות. אתה נשאר קצת לראות שהכל בסדר ומפרקים את מה שצריך - ומתחפף.

אחרי שעתיים-שלוש אתה מקבל טלפון שהאוטו מוכן - בא, חותם, לוקח - ונוסע מרוצה, בלי צורך לחזור שוב יום למחרת וגם לא חודשים אחרי. התיקון בוצע כהלכה ובהצלחה.

 

עוד סיפור ?

שבוע שעבר השארתי את הלאונה במוסך (אותו אחד, מורשה יבואן) להחלפת מסרק הגה + כיוון גלגלים + הח' גומיה לציריה.

אחרי 3 שעות קיבלתי טלפון - "האוטו מוכן". (האוטו כבר עבר הח' מסרק הגה קומפלט, נשלח לכיוון גלגלים במכון חוץ והוחלפה גומיה לציריה).

האישה הלכה לקחת את האוטו בצהריים, מיד עם סיום עבודתה - ובלילה עשיתי סיבוב על האוטו.

תענוג לראות שהאוטו יוצא פיקס מהמוסך. ההגה ממורכז ומדוייק, הגומיה הוחלפה, השירות היה מהיר ועל החלקים יש את האחריות. המחירים בדיוק כמו בכל מוסך "חאפר" אחר - אבל השירות, המחירים, השקט הנפשי והמקצועיות מוכיחים לי פעם אחר פעם כי הסיכויים לצאת עם אוטו תקין מיד לאחר תיקון תמיד שואפים ל 100%. טפו טפו טפו, שווה.

אז נכון, פאשלות תמיד יש - אבל לא מקובל עליי שב 40% מהפעמים יהיו פאשלות כאלה או אחרות שידרשו ממני לחזור למוסך ולעיתים לשלם עוד כסף.

 

לצערי הרב - על סמך מה שאני רואה בקומץ החברים המצומצם מהפורום שמטפלים ב'ליטל' - המוסך הזה רחוק מאוד מלעמוד בסטנדרטים שלי (ותאמינו לי שאני לא מעמיד שום סטנדרט גבוה אלא דרישה בסיסית) - כלל הנראה, רוב האנשים שמטפלים במוסכים כמו זה לעולם לא ידעו מהיא מקצועיות...

רוצים יחס ? יחס תקבלו בבית, מההורים, החברה ושאר הקרובים - ללא תשלום.

אם כבר משלמים אז לפחות שהרכב יקבל את הטיפול הנכון.

 

איציק

 

תראה איציק כל אחד והנסיון האישי שלו, האמן לי שאני יודע מהי מקצועיות

עד היום לא התאכזבתי מממוסך ליטל ומיוסי בפרט, יושר, אמינות ואחריות חשובים לי לא פחות ממקצועיות, דוגמאות יש לי מפה ועד צרפת.

 

דברים מורכבים ברכב אני מעדיף לבצע לבד או במקומות אחרים, אבל לטיפול בסיסי פלאגים,שמנים,פילטרים,טיימינג וכדומה אין לי שום טענות כאלו או אחרות.

 

לגבי הדוגמאות של הליאונה, אני יודע שתתרגז ועדיין. אל תשווה טיפול בסובארו ליאונה לטיפול ב-S16,וולקן,GTI-6.

 

הבהרה נוספת, לגמרי לא בטוח שאמשיך לטפל אצלם ולא בגלל אי שביעות רצוני

אלא בגלל שיקולים כספיים גרידא וזאת מתוקף היותו מוסך מורשה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק אני מסכים אם כל מילה :!:

 

בסופו של דבר יוסי יכול להיות הבחור הנחמד ביותר בכל התחום הזה , זה עדיין לא אומר שהוא גם מקצועי באותה הרמה....

 

לפי כל מה שנאמת פה המסקנות שלי הן (אני לא מדבר מנסיון אז תקחו הכל בעירבון מוגבל) :

 

מבחינה מקצועית : לא יותר מכל מוסך מורשה אחר , היו מספיק דוגמאות לפשלות רציניות .

 

מחיר : כמו כל מוסך מורשה אחר , י-ק-ר !

 

אנושיות, אדיבות: טוב אני חלוק בנושא אבל בוא נגיד שזה החלק החזק שלהם . (לא מתוך ניסיון מעשי)

 

 

סיכום :

 

אני לא חושב שיש למוסך ליטל הרבה יתרונות על מוסכים מורשים אחרים , האדיבות והיושר שדובר עליו אלה נושאים חשובים מאוד אבל בסופו של דבר מה שחשוב הוא הטיפול שהרכב מקבל .

 

ובנושא המקצועיות זה ניראה כמו כל מוסך אחר . לא משהו.... :cry:

 

 

 

דוד.

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק אני מסכים אם כל מילה :!:

 

בסופו של דבר יוסי יכול להיות הבחור הנחמד ביותר בכל התחום הזה , זה עדיין לא אומר שהוא גם מקצועי באותה הרמה....

 

לפי כל מה שנאמת פה המסקנות שלי הן (אני לא מדבר מנסיון אז תקחו הכל בעירבון מוגבל) :

 

מבחינה מקצועית : לא יותר מכל מוסך מורשה אחר , היו מספיק דוגמאות לפשלות רציניות .

 

מחיר : כמו כל מוסך מורשה אחר , י-ק-ר !

 

אנושיות, אדיבות: טוב אני חלוק בנושא אבל בוא נגיד שזה החלק החזק שלהם . (לא מתוך ניסיון מעשי)

 

 

סיכום :

 

אני לא חושב שיש למוסך ליטל הרבה יתרונות על מוסכים מורשים אחרים , האדיבות והיושר שדובר עליו אלה נושאים חשובים מאוד אבל בסופו של דבר מה שחשוב הוא הטיפול שהרכב מקבל .

 

ובנושא המקצועיות זה ניראה כמו כל מוסך אחר . לא משהו.... :cry:

 

 

 

דוד.

 

סליחה ?? זה כבר מרגיז :evil:

טיפלת אצלו והגעת למסקנה שהוא יקר כמו כל מוסךך מורשה אחר ?

לא :!::!:

 

אז מה אתה מזיין את המוח :?:

כולה דיברת בטלפון כמה דקות, SO WHAT :?::?:

תשאל את חברה בפורום הזה שמטפלים בליטל, כולם יגידו לך שהוא זול משמעותית משאר המורשים של לובינסקי, נקודה.

 

פשוט מרגיז שזורקים רפש ללא שום ביסוס :evil:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך להתרגז ואני הדגשתי במיוחד שכל מה שאמרתי הוא לא משהו שמבוסס על ניסיון שלי אישית עם המוסך .

 

 

 

אבל המחירים שלו הם בהחלט לא זולים , את זה בדקתי (לפחות לגבי הבעיה לי) בכמה מוסכים .

 

אומנם גם לא יקר מהם ,ובגלל זה כתבתי

כמו כל מוסך מורשה אחר , י-ק-ר !

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או.קיי אולי קצת הגזמתי אם הביקורת על המוסך בזמן שאין לי נסיון אישי איתו .

 

לא התכוונתי להשמיץ :oops:

 

פשוט אחרי כל ההילולים שסבבו את המוסך הזה ציפיתי למשהו אולי יותר מידי מיוחד ...

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחריותו של יוסי לבדוק שהמכוניות יוצאות תקינות.

הפאשלות שקרו בשנה האחרונה עם האוטו של צוקרמן (כן, נסיעת מבחן ולא שמו לב שיש ג'אנט עקום ועוד כהנה וכהנה דברים) וכמובן מתן - ועוד קבוצה לא קטנה של אנשים מהפורום (זכור לי גם מקרה הכיוון שסתומים הלקוי - פעולה פשוטה לחלוטין שלא בוצעה כראוי) שחוו בעיות לא קטנות עם המוסך הזה. (כנ"ל ג'רמי עם הרפידות והקאליפר התפוס).

 

לצערי הרב - על סמך מה שאני רואה בקומץ החברים המצומצם מהפורום שמטפלים ב'ליטל' - המוסך הזה רחוק מאוד מלעמוד בסטנדרטים שלי (ותאמינו לי שאני לא מעמיד שום סטנדרט גבוה אלא דרישה בסיסית) - כלל הנראה, רוב האנשים שמטפלים במוסכים כמו זה לעולם לא ידעו מהיא מקצועיות...

רוצים יחס ? יחס תקבלו בבית, מההורים, החברה ושאר הקרובים - ללא תשלום.

אם כבר משלמים אז לפחות שהרכב יקבל את הטיפול הנכון.

איציק

 

איציק, אתה משהו מיוחד אתה יודע?

דיברתי איתך היום במסנג'ר, ושאלת אם לא עלו על החישוק הפגום. אמרתי לך מפורשות שיוסי עלה על זה בנסיעת מבחן, אבל רצה לוודא שהחישוק אכן עקום ולכן שלח לבדיקת איזון.

עוד כהנה וכהנה דברים? אני אשמח לדעת אילו עוד עוונות עשו לי במוסך, אבל אני יותר אשמח אם לא תרוץ להשמיץ מקום שאתה לא מכיר עם נסיון שאנשים חלקו איתך בשיחות פרטיות - זה לא לעניין.

 

מוסך ליטל לא עומד בסטנדרטים שלך, וזה חבל, בהתחשב בעובדה שרגלך לא דרכה שם מעולם ואתה ניזון רק מסיפורי אימה של אנשים שהיו (או לא) שם.

בניגוד אליך, שאתה מכניס את האוטו למוסך רק כדי שיבצעו את העבודה (כי אתה יודע מה צריך בדיוק), אני לא יודע מה צריך ואני חייב שיהיה מישהו אדיב ובעל רצון לעזור שיסביר לי ויגיד לי מה הבעייה באוטו שלי - זה חשוב לי לפחות כמו אכות הטיפול וזו מקצועיות אמיתית בעניי - השקיפות של המוסך לצרכן.

אולי אצלך המוסכניק צריך להיות איזה אדם קר מזג שלא מוכן לירוק לכיוון הלקוחות, אבל בלקסיקון שלי אדיבות, שרות והבנת צרכי הלקוח הם בחשיבות עליונה. אם יורקים לי בפנים, לא אכפת לי כמה המוסך טוב - אני לשם לא אחזור.

 

יחס בבית? יחס מקבלים בכל מקום - זה הא' ב' של שרות ואין עסק שיכול להתקיים כראוי בלי זה.

 

אתה יודע טוב מאוד מה דעתי על ליטל - מקצועית (מכנית) - אבל האיזון שבין השרות והאדיבות, מחיר נורמלי ומקצועיות ברמת מוסך מורשה, היא שמביאה אותי חזרה לשם גם אם זה אומר שאני צריך לשים עין על מה עושים או לבדוק אחריהם שהאוטו תקין.

 

בשבילי, שהאוטו הגיע על גרר למוסך אחרי התאונה, ויוסי ליווה אותי והסביר לי בדיוק מה קרה לאוטו, הראה לי כל חלק והסביר לי מה אפשרי לעשות ואיזה נזק נגרם - אחרי יותר מ20 שלא ישנתי ועוגמת הנפש של התאונה - או העובדה שהוא דאג לאינטרסים שלי מול הביטוח וניסה להשיג לי רכב חליפי מהם, כזה דבר ישאיר אותי לקוח הרבה אחרי שיאכזבו אותי עם תיקון לא 100% מושלם. יש לציין, שלמעט הרכבה לא מושלמת של הממיר ברכבי בעבר, לא נתקלתי בבעיית מקצועיות בליטל (אבל אני בהחלט רואה איך כזאת יכולה לצוץ, עם כמות הרכבים המוגזמת בה הם מטפלים כל יום).

 

שום דבר לא מושלם, הבעייה צצה כשניגשים למוסך בציפייה למשהו שהוא לא יהיה (בארץ) בחיים.

ביום שתבוא אלי איציק, עם שם של מוסך שלא יגבה ממני יותר כסף מליטל, יהיה שרותי כמו ליטל, מקצועי יותר - ועדיין יהיה מורשה לובינסקי - אעבור לשם מיד.

הרי זה בדיוק מה שעשיתי עם המגאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר : כמו כל מוסך מורשה אחר , י-ק-ר !

 

ממש לא נכון.

מוסך ליטל זול מ-ש-מ-ע-ו-ת-י-ת ממוסכי רשת אחרים של פג'ו-סיטרואן.

פחות כסף על עבודה - ופחות כסף על חלפים.

 

תוסיף לזה יחס מעולה מצד מנהל המוסך ואת העובדה שהוא "יעיל" מקצועית כמו שאר מוסכי הרשת (אלו שהכרתי אישית לפחות) - ויש פה יתרון משמעותי.

 

להשמיץ בלי ביסוס...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעזבו את שוב לסיכום - מוסך ליטל *לא* מנסה לדפוק אף אחד, אני מבטיח לכם. בנוגע למחירים שהוא נותן - הוא פשוט לא יכול להרשות לעצמו לתת פחות, פשוט מכיוון שזהו מוסך מורשה. לא טוב לכם - באמת אל תבואו.

 

רוני

 

 

רוני , לא ידעתי שלחיילים מותר לעבוד!!

אתה נשמע כאילו אתה עובד אצל יוסי מליטל.

 

אתם לא מבינים שזה מוסך בינוני מינוס ולאחר נסיון אחד שם

לקחתי את הפיג'ו 306 ז"ל שלי למוסך מורשה של סקודה ולאדה

והוא עשה שם עבודה פי 10 יותר טובה!!!

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הדוגמאות של הליאונה, אני יודע שתתרגז ועדיין. אל תשווה טיפול בסובארו ליאונה לטיפול ב-S16,וולקן,GTI-6.

 

באמת ?

מה כל כך מיוחד בוולקן ? שום דבר !!!

הברקסים סטנדרטיים, ההגה סטנדרטי - שום מערכת מיוחדת או מתוחכמת. העבודה אפילו קלה יותר מרכבים אחרים בזכות תא מנוע מרווח.

לגבי ה S16 וה GTI-6 - מסכים , אבל בכל מה שקשור לוולקן וגם 106 - ממש לא :!::!:

 

איציק, אתה משהו מיוחד אתה יודע?

דיברתי איתך היום במסנג'ר, ושאלת אם לא עלו על החישוק הפגום. אמרתי לך מפורשות שיוסי עלה על זה בנסיעת מבחן, אבל רצה לוודא שהחישוק אכן עקום ולכן שלח לבדיקת איזון

רועי צודק - הטעות היא שלי. סליחה.

 

אולי אצלך המוסכניק צריך להיות איזה אדם קר מזג שלא מוכן לירוק לכיוון הלקוחות, אבל בלקסיקון שלי אדיבות, שרות והבנת צרכי הלקוח הם בחשיבות עליונה. אם יורקים לי בפנים, לא אכפת לי כמה המוסך טוב - אני לשם לא אחזור.

כמובן שלא - הכל בגבול הטעם הטוב. ברור שיחס מינימאלי ללקוח חייב להיות (ולא אחד כזה שירק ללקוח בפנים).

 

הדוגמא שנתתי בהתחלה באה להמחיש את נושא המקצועיות וכמה אפשר לסמוך על המוסך.

מצטער, הדוגמאות שניתנו כאן בחודשים האחרונים על פעולות פשוטות הן מזוויעות - וזה אינו מראה על מקצועיות כלל וכלל.

 

דברים מורכבים ברכב אני מעדיף לבצע לבד או במקומות אחרים, אבל לטיפול בסיסי פלאגים,שמנים,פילטרים,טיימינג וכדומה אין לי שום טענות כאלו או אחרות.

XRALLYE - לפחות זה...

 

אני מתנצל אם מישהו נפגע מהביקורת - אבל זה בדיוק הרושם שמתקבל - יותר מידי תלונות.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי

 

אין לי שום כוונה להשמיץ - אני רק אומר את מה שאני חושב. אם צריך אמחק את השירשור.

 

בשבילך - לקחת יום חופש מהעבודה וללכת "לבלות" במוסך זה הגיוני - בשבילי לא.

 

בשבילך - להכניס את האוטו מספר פעמים על מספר בעיות לא גדולות במיוחד, כשבכל פעם מטפלים במשהו קטן אחר זה הגיוני - בשבילי לא.

 

בשבילך - לחזור שוב למוסך על תיקון שבוצע שלא כהלכה זה הגיוני - בשבילי לא.

 

יכול להיות שהפערים בציפיות שלנו הם גדולים מידי בשביל שנגיע לעמק השווה - ולא פעם אמרתי לך ולמתן שאני אפילו אשמח לבוא איתכם בוקר אחד למוסך להכיר את יוסי. אין לי שום דבר נגדו חלילה, לפי מה שמסופר הוא באמת ישר לחלוטין - אך בכל מה שקשור למקצועיות קצת קשה לי להסכים עם זה. פאשלות פאשלות אבל יש גבול לכל תעלול ולא צריך ללכת רחוק בשביל לראות את זה עם הניסיון המועט של חלק מחברי הפורום במוסך הזה וכמות הפאשלות.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשבילך - לקחת יום חופש מהעבודה וללכת "לבלות" במוסך זה הגיוני - בשבילי לא.

 

בשבילך - להכניס את האוטו מספר פעמים על מספר בעיות לא גדולות במיוחד, כשבכל פעם מטפלים במשהו קטן אחר זה הגיוני - בשבילי לא.

 

בשבילך - לחזור שוב למוסך על תיקון שבוצע שלא כהלכה זה הגיוני - בשבילי לא.

 

יכול להיות שהפערים בציפיות שלנו הם גדולים מידי בשביל שנגיע לעמק השווה.

 

אתה שוב מניח דברים לא נכונים.

אני לא נהנה לבלות במוסך, אני סולד לא פחות ממך - ואפילו יותר, מתקלות חוזרות ונשנות שבמוסך לא יודעים לתקן - אני עברתי מוסך לא פעם בגלל סיבה כזאת בדיוק.

אבל אני יכול להבין טעויות שמתבצעות ומבין שאין לי מקום טוב יותר, נכון לעכשיו, ללכת אליו.

עלוב? נכון, אבל זה מה יש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר אני לא מצטער שאני מסכים עם רועי, כמובן :wink:

אני מצטער שהוא צודק - ובאמת ליטל זה מה שיש לנו כרגע (בתור מוסך מורשה).

ואני לא אומר הרע במיעוטו כי זה לא רע. אצלי מעולם לא קרה שמשהו תוקן לא כמו שצריך, מלבד היותר מדי שמן בטיפול האחרון, ואולי עוד איזה דבר קטנצ'יק מלפני הרבה זמן.

 

זה לא אומר שאני חושב שהם מושלמים. המחירים עדיין גבוהים, למרות שהם נמוכים יחסית בשביל מוסך מורשה (מה גם שיש הנחות...).

רמת המקצועיות לא תמיד מושלמת.

הם מטפלים בהמון רכבים ולכן לוקח הרבה זמן לטפל שם (קרה כבר איזה פעמיים שפעולות פשוטות יחסית לקחו יומיים עבודה).

 

המוסך בהחלט לא מושלם, אבל זה פשוט הדבר הכי טוב שאני יכול להשיג כרגע!!

אני ממש ממש לא מוכן לטפל במוסך לא מורשה שלא מכיר את האוטו שלי, ואצל כל המשפרים המומחים למיניהם - ובכן, יכול להיות שאם הם זולים יותר, ישתלם לי להגיע לשם, אבל אני ממש לא בטוח בנוגע לאחריות שהם מספקים לי, ואני לא יכול לדעת אם הם ישרים או לא.

 

בנוגע ליוסי אני יודע בוודאות שהוא לא ירמה אותי במחיר (גם אם המחירים שלו לא זולים, הוא לעולם לא יעשה עלי קופה), אני יודע בוודאות שהוא גם לא ירמה אותי ברמת השירות (אם הוא לא יכול לעשות משהו, או לא חושב שצריך לעשות, או עושה משהו לא בסדר - הוא תמיד יודה בזה), ולא פחות חשוב - אצלו יש אחריות מלאה למה שהוא מבצע.

בנוסף עד כה מספר פעמים הוא איבחן במדויק בעיות שהיו לי באוטו (או סתם בלאי) וסידר את זה כמו שצריך.

 

אז כמו שאמרתי - נכון, זה לא זול. נכון, זה לא מושלם. וכמו רועי - אם הייתי יכול למצוא מוסך טוב יותר - הייתי עובר אליו. אבל כמובן שמהיכרותי עם יוסי, הייתי מעדיף שהוא יצליח לשפר קצת את מה שצריך, ולהישאר איתו.

 

פעם אחרונה לאיציק ולמי שעוד לא קלט - יוסי אדם ישר. הוא לא ינסה לעבוד על אף אחד. הוא גם עושה טעויות לפעמים, אבל אני לא מכיר מוסך פז'ו טוב יותר. איציק - יכול להיות שלסובארו יש מוסכים טובים בהרבה, מה אני יכול לעשות... (לקנות סובארו :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7885 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...