Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי פורום יקרים שלום רב =)



 

החלפתי את מסנן השמן כחלק מטיפול ה 10,000 - אך מפתח הפילטרים שהשתמשתי בו לא היה תקין.

 

קניתי מאוטו דיפו מפתח פילטרים (שרשרת) נורמלי, וכתוצאה מיותר מדי חיזוק של הפילטר - הוא התעוות בהיקף שלו..

 

כמובן שהנזילה שהיתה בין שפת הפילטר למנוע - התבטלה, וכמוכן למרות העיוות, גם המקומות הניזוקים של הפילטר יבשים.

 

 

 

השאלה היא האם אפשר להישאר עם זה ככה עד לטיפול הבא, או שרצוי להחליף את הפילטר שוב לחדש?

 

 

הפחד שלי זה שאותן מקומות שהתעוותו, עם הזמן, ועם חום המנוע, יהפכו לחורים קטנים כתוצאה מאי שלמות במבנה המתכת :?,

שתוך כדי נסיעה אני עלול לאבד שמן על הכביש.

 

בתודה מראש - רונן.

פורסם

רצוי להחליף, לא כדאי להסתכן.

 

תשים פילטר של חברת MANN.

 

הפילטר שלהם עשוי ממתכת חזקה ומאסיבית, ואינו מתעקם בסגירה.

 

לפני שאתה מבצע את ההברגה של הפילטר החדש, רצוי למרוח

מעט שמן על גומיית האטימה.

פורסם

בפילטר זה המיקום הוא בחלק העליון שלו - אבל לא חשוב. הנזק כבר נעשה. נראה איך עובר הסוף שבוע - מקסימום נקפוץ מחר לאוטו דיפו. תודה =)

פורסם
חיזקתי עם היד - עד כדי כאב בפרקים. אבל זה לא הספיק.

 

תודה רבה לכם =)

 

אז יש בעיה וצריך להבין למה. לפעמים אין גישה ולכן קשה מאד לחזק ביד, זה כבר סיפור אחר. במקרה כזה מחזקים עם כלי בעדינות. בכל מקרה אם חיזוק ככוח היד לא מספק צריך להבין מה הבעיה.

פורסם

המלצה :

לקנות מסנן שמן מקורי ואיכותי בלבד, זהו לא המקום לחסוך.

יש למרוח את שפתי הגומיה , שמורכבת על מסנן השמן החדש, בשכבה דקה של שמן מנוע.

יש להרכיב ולחזק בכוח היד בלבד, לא לפני שנוקה ויובש שטח המגע של מסנן השמן.

התייחס להמלצתו, ובצע את דבריו הנכונים של פולו גולף.

באיזה צמיגות שמן השתמשת, ומה שם היצרן?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...