Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלוםם יש לי מציבושי קולט שנת 94(למכירה) ולא מזמן פתאום החלון שבצד הנהג הפסיק לעבוד נסעתי לחשמלי

והוא אמר שהכפתור מקצר וצריך ללכת ולחפש בפירוק תעזרו לי בבקשה

פורסם

אני מבין שאתה לא רוצה להשקיע ברכב למכירה אזי תבדוק בחלפים משומשים.

או פשוט תוריד XXX שח מהמחיר שאתה דורש.

פורסם

קודם כל צריך לבדוק האם הכפתור משותף גם לסופר לאנסר מאותן שנים. אם כן, בכלל לא תהיה בעיה להשיג אותו מפירוק.

אתה יכול גם להתקשר לחנות חלפים (יש המון בדפי זהב) ולשאול כמה עולה חלק חדש, יכול להיות שזה לא סכום היסטרי.

לגבי פירוקיות, ערוך חיפוש בפורום או אפילו תחפש ישר בדפי זהב חלפי רכב משומשים.

פורסם

יש לך בעייה בעייתית..

גם לי היה קולט שנת 94 עד לפני חודש

והפכתי עולמות להשיג את הכפתורים של החלונות

ומצאתי רק את של ליד הנהג

כי זה תואם לסופר לאנסר

אבל בקשר למתב של הנהג הריי בקולט זה 2 כפתורים

בסופר לאנסר זה 4 כפתורים זאת אומרת גם לאחוריים

קיצר סרט רע למצוא קולט בפירוק

היום כמעט ואין..

תנסה לבדוק אם ניתן לתקן את הקצר הזה אצל חשמלאי מקצוען זה עדיף לךך מאשר סתם להתרוצץ

פורסם

אם במקרה אתה מאיזור המרכז:

בכביש 44 ממש בכניסה לאזור, כשנוסעים לכיון רמלה, יש פירוקיה שנקראת "איזק" (ממש ממש על הרמזור, יש עליה לשביל עפר בצד ימין, ושער כחול לפירוק) יש לו שם קולט בצבע אדום-לבן.

בהצלחה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני צריך רק את של ליד הנהג עכשיו היתקשרתי לאיזה מישהו והוא אמר לי שיש מצב שהוא יכול לסדר את זה הוא נמצא ליד הסינרמה בתל אביב ברחוב ז'רצקי 8 משהו מקביל ליצחק שדה אמרו לי שהוא תותח נראה אני חייב למכור תאוטו ואני לא יכול למכור לבן אדם שכול האוטו שלי מטופל והוא יהיה בלי חלון זה לא הולך ככה!

פורסם

אם אתה צריך רק של ליד הנהג,הרי זה תואם לס.לנסר שאפשר למצוא בכל פירוקייה הסמוכה לביתך.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אני גם חושב שזה לא מתאים אבל שלחו אותי לאיזה מישהו שתותח בעיניין נראה מה יש לו להציעה לי תודה בכול זאת

פורסם

אהלן,

 

יש לי את הפסנתר שאתה מחפש (עובד ומצב תקין כמו חדש!) הוא פורק ממצובישי קולט 94'.

ותבדוק במקום אחר גם בקשר לחלון כי לא בהכרח זה הכפתורים.

 

גם לי היה את הבעיה הזאת (מזמן..) בהתחלה זה עלה לאט לאט ואחר שבדקתי ובדקתי הגעתי לסקנה שהמצבר גמור

ואחרי בדיקה עם מוסך (שיש לו מכשיר שבודק) התברר לי שזה נכון ואחרי זה גם החלון לא עלה חלק...

(((((אחרי שימון קצר הוא עולה עד היום בלי עיין הרע טוב)))))) לא סיפור גדול.

 

בכול מקרה אם אתה מעוניין בפסנתר (שזה כולל את השניי הכפתורים של ההרמת חלון ו1 נעילה) אז צור קשר.

×
×
  • תוכן חדש...