Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

רציתי לדעת מה דעתכם על המפרט הבא

כרגע עומד אצלי מאחורה פיוניר 350W ומגבר פשוט של 2*60 RMS וHU פיוניר די ישן....אבל איכותי

אני רוצה קופננט לקדימה על הHU אני יתפשר ובנתיים לא יחילף כלומר הוא טוב אבל ישן בלי MP3 מגבר אני רוצה וסאב אולי

הציעו לי בחנות:

מגבר platinum audio V12 כולל התקנה וערכת חיווט ב750

סאב של MB http://zap.co.il/model.asp?model_id=470151 ב750 כולל תיבה

וקופננט של קאדנס....אני לא זוכר בדיוק את הדגם ב750

לגביי הקומפננט לא מצאתי בזאפ אז אין לי מדד להשוואת המחיר

אם תוכלו להגיד מה דעתכם על המערכת אם כדאי לשים משהו אחר במקום ואיך המחירים

תודה מראש

אביב

אם תוכלו לענות בהקדם אני אודה לכם

פורסם
שלום

רציתי לדעת מה דעתכם על המפרט הבא

כרגע עומד אצלי מאחורה פיוניר 350W ומגבר פשוט של 2*60 RMS וHU פיוניר די ישן....אבל איכותי

אני רוצה קופננט לקדימה על הHU אני יתפשר ובנתיים לא יחילף כלומר הוא טוב אבל ישן בלי MP3 מגבר אני רוצה וסאב אולי

הציעו לי בחנות:

מגבר platinum audio V12 כולל התקנה וערכת חיווט ב750

סאב של MB http://zap.co.il/model.asp?model_id=470151 ב750 כולל תיבה

וקופננט של קאדנס....אני לא זוכר בדיוק את הדגם ב750

לגביי הקומפננט לא מצאתי בזאפ אז אין לי מדד להשוואת המחיר

אם תוכלו להגיד מה דעתכם על המערכת אם כדאי לשים משהו אחר במקום ואיך המחירים

תודה מראש

אביב

אם תוכלו לענות בהקדם אני אודה לכם

לגבי הקומפוננט, היו לי בעבר מורל פולס ומאד אהבתי איך שהם נשמעו, כמובן שביחס למחיר.

לדעתי אין אפשרות טובה יותר מהסט הזה לתקציב של עד 1000 ש"ח לסט.

1) מה התקציב?

2) הסאב נראה לי דוקא נחמד, האם יצא לך לשמוע אותו? חשוב מאד לשמוע את האלמנטים לפני הקניה ולא רק לראות הצהרות של היצרן שלפעמים שגויות. תבקש מבעל החנות לשמוע אותו, אם תאהב תקנה אותו, שוב תלוי בתקציב.

תתאר לנו גם ממה התיבה שהוא מציע עשויה, MDF? איזה עובי?

3) לגבי המגבר עדיף לך לקנות יד-שניה כאן בפורום מאשר לשפוך כסף על מגבר שלא יספק אותך, אולי ב5 דקות הראשונות, גם במקרה הזה אני ממליץ לשמוע אותו וחוות דעת עליו.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

סליחה שאיחרתי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...