Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה תגדירו לי מומנט ועם זה נכון שכול שאתה עולה בהילוכים המוננט יורד ?

 

שאני יבין למה בעצם בפול גז האוטו עף כולו אחורה ( אני מדבר על הוולוו ) ...

 

תודה לכולם וואלה אתם עוזרים לי להבין למה כול כך כיף לסוע בצורה ספורטיבית :):D:o

 

לגבי המומנט תעשה חיפוש, היה על זה שירשור לא מזמן...

 

וממש ממש לא הבנתי למה התכוונת שאמרת שבפול גז הוולוו "עפה אחורה"????????

אתה מתכוון שנדבקים למושב ? או מה ?

 

ינון.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יאומן. נכנס מישהו, מחרטט משפט וחצי שאיזה דביל אמר לו ומפיל חצי פורום בפלפולים.

 

הנה כמה משפטי ברזל שלא ניתן לערער:

 

א. בהנחה ששתי העגלות סטנדרטיות, אין שום XSI שלוקחת T4 - לא משנה מה. לא בפתיחות ולא בסגירות.

 

ב. XSI צריכה להיות משופרת מהתחת בשביל לקחת T4. זה רכב חזק. חזק מאוד.

 

ג. בארץ אין שום XSI שמתאימה להגדרה ב, כנראה שגם לא בכל העולם. VTS זה כבר עניין אחר לגמרי.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
ב. XSI צריכה להיות משופרת מהתחת בשביל לקחת T4. זה רכב חזק. חזק מאוד.

 

ג. בארץ אין שום XSI שמתאימה להגדרה ב, כנראה שגם לא בכל העולם. VTS זה כבר עניין אחר לגמרי.

 

יש כמה XSI עם טורבו, אבל אני לא יודע כמה הן חזקות...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מכיר משהו עם וולבו S70 T5, ויצא לי לנסוע באוטו די הרבה.

 

זה אוטו מטוס, כמו שאמרו כולם.

 

נתונים רשמיים (מגזין אוטו משנת 97): 7.1 שניות, 235 קמ"ש (אבל שמעתי על משהו שהגיע ל245), 2300 טורבו.

 

לגבי מה שאמרו... האוטו דוחף אחורה... - אם התכוונת שהוא מדביק לכסא - אז כן. בפעם הראשונה שהרגשתי את זה חייכתי כמו איזה מפגר... כיף!

 

וחוץ מזה, האטו לוקח אמפרזה GT סטנדרטית בפתיחות.

 

נ.ב במקס טיוניג יש סרטים של פתיחות שלו (אבל שם הוא משופר ל-290 כ"ס) - לוקח כל דבר שזז על ארבע, כמעט....

 

נ.ב

אם משהו יוכל להעלות סרטים נוספים (או לתת לינקים) אשמח מאוד.

פורסם
אני מכיר משהו עם וולבו S70 T5, ויצא לי לנסוע באוטו די הרבה.

 

וחוץ מזה, האטו לוקח אמפרזה GT סטנדרטית בפתיחות.

 

 

אם האוטו סטנדרטי, אז למרות שאולי בעל הרכב ירצה מאוד שהוא יקח אימפרזה GT, הוא ממש לא. אולי רק במהירויות סופר-גבוהות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ב. XSI צריכה להיות משופרת מהתחת בשביל לקחת T4. זה רכב חזק. חזק מאוד.

 

ג. בארץ אין שום XSI שמתאימה להגדרה ב, כנראה שגם לא בכל העולם. VTS זה כבר עניין אחר לגמרי.

 

יש כמה XSI עם טורבו, אבל אני לא יודע כמה הן חזקות...

 

רוני

יש אחת בארץ.

 

היא לא לוקחת T4.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

קצת לא דייקתי לגבי מה שאמרתי - האוטו פותח טיפה יותר מהר מאימפרזה GT

חוץ מזה, יכול להיות שהאימפרזה לא פתח טוב (לא משך הלוכים עד הסוף וכיו"ב)

 

בנתונים הרשמיים הם כמעט אותו דבר

פורסם
קצת לא דייקתי לגבי מה שאמרתי - האוטו פותח טיפה יותר מהר מאימפרזה GT

חוץ מזה, יכול להיות שהאימפרזה לא פתח טוב (לא משך הלוכים עד הסוף וכיו"ב)

 

בנתונים הרשמיים הם כמעט אותו דבר

 

7.1 שניות מול 5.9 שניות זה לא "כמעט אותו דבר". מה גם שהאימפרזה מצליחה לפעמים לרדת אל קרוב ל-5.5 שניות...

 

אם זה נמדד ברייס פשוט - אז כנראה שהאימפרזה באמת לא פתח טוב, בשביל לפתוח טוב עם האימפרזה צריך הרבה ביצים - סל"ד ב-5000+ וזריקת קלאץ' אלימה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
טעות בידך...

 

ה-WRX עושה 5.9 שניות ה-GT עושה 7 שניות .

 

עד כמה שידוע לי ה-WRX לא יורדת מ-6 שניות וראיתי את זה בהרבה מקומות, ואני מתכוון לפני שהציעו את הפרודרייב בחינם, ה-GT לעומת זאת (וגם מבדיקות שראיתי) חזקה יותר איכשהו... היא פותחת הרבה יותר טוב מ-7 שניות.

 

לגבי ה-T5, אני מכיר את בעל הרכב אפשר למצוא אותו במקס טיונינג, ה-T5 המדוברת משופרת עם צ'יפ, פילטר ודאון פייפ והיא אכן לוקחת אימפרזות (מכל הסוגים) לא משופרות בלי בעיה, אבל מהמקום לוקח לה קצת זמן, מגילגול תוך שניה היא בורחת בכל מהירות כמעט, הרכב לא פותח טוב יחסית לנתונים כמו כל הוולוואים הוא מפרפר הרבה ואין לו בקרת משיכה כמו לחדשות, אבל בהאצות ביניים הוא מאוד חזק.

 

ינון.

פורסם
טעות בידך...

ה-WRX עושה 5.9 שניות ה-GT עושה 7 שניות .

עד כמה שידוע לי ה-WRX לא יורדת מ-6 שניות וראיתי את זה בהרבה מקומות, ואני מתכוון לפני שהציעו את הפרודרייב בחינם, ה-GT לעומת זאת (וגם מבדיקות שראיתי) חזקה יותר איכשהו... היא פותחת הרבה יותר טוב מ-7 שניות.

לגבי ה-T5, אני מכיר את בעל הרכב אפשר למצוא אותו במקס טיונינג, ה-T5 המדוברת משופרת עם צ'יפ, פילטר ודאון פייפ והיא אכן לוקחת אימפרזות (מכל הסוגים) לא משופרות בלי בעיה, אבל מהמקום לוקח לה קצת זמן, מגילגול תוך שניה היא בורחת בכל מהירות כמעט, הרכב לא פותח טוב יחסית לנתונים כמו כל הוולוואים הוא מפרפר הרבה ואין לו בקרת משיכה כמו לחדשות, אבל בהאצות ביניים הוא מאוד חזק.

ינון.

 

הכל טוב ויפה עד שמגיעה סידרת פניות והופה פתאום אין וולוו......נעלם....

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

הכל טוב ויפה עד שמגיעה סידרת פניות והופה פתאום אין וולוו......נעלם....

 

לקח לי שעה עד ששמתי לב שכתבת תגובה בתוך הציטוט במקום אחריו...

בכל מקרה, לגבי ה-T5 המדוברת אתה צודק בהחלט, גם יש לה בלמים מאוד רכים ולא טובים, היא רק לקו ישר - וצריך לבלום הרבה לפני שהכביש נגמר... אבל מה הקשר ?????? אף אחד פה לא דיבר על יכולות בסיבוב...

 

ינון.

פורסם

הוולו היא מנוע 2300 טורבו אוטומט לעומת אימפרזה שהיא 2.0 טורבו הילוכים אז איך תכלס 300 סמ"ק עושים את ההבדל ? :idea:

 

אגב מה הוולו הכי חזק שיש למישהו בארץ אם שיפורים וכ'ו :?:

פורסם
הוולו היא מנוע 2300 טורבו אוטומט לעומת אימפרזה שהיא 2.0 טורבו הילוכים אז איך תכלס 300 סמ"ק עושים את ההבדל ? :idea:

 

אגב מה הוולו הכי חזק שיש למישהו בארץ אם שיפורים וכ'ו :?:

 

זה לא רק 300 סמ"ק, זה מנועים שונים ולפעמים גם מנועים באותו גודל הם בעלי נתונים שונים, חוץ מזה ב-T5 הטורבו גדול יותר ובלחץ גבוה יותר, אפשר לשפר גם את האימפרזה ואז המצב יהיה שונה... למרות שבבסיסו המנוע של האימפרזה חלש יותר מזה של וולוו לפני הטורבו אני מתכוון, מה שנותן יותר פוטנציאל לשיפור בוולוו.

ואל תשכח שהאימפרזה הנעה כפולה... שזה טוב לפתיחה אבל פחות טוב להאצות ביניים, אחרי שהרכב כבר בתנועה ההנעה הכפולה מיותרת בהאצות ביניים וגורמת לניצול פחות טוב של הכוח, זו עוד סיבה.

 

לגבי הוולוו הכי חזקה בארץ מבחינת כוח אני יודע שיש כמה T6 משופרות עם למעלה מ-300 כ"ס, אבל הן כבדות מאוד (זה עדיין סוחב...) בחו"ל יש דברים מטורפים (כמו עם כל סוג רכב בעצם) וראיתי למשל אפילו T4 עם 400 כ"ס...(מותקן בה המנוע של ה-T5 עם שיפורים נוספים) ויש גם הרבה יותר 500 ו-600 כ"ס.

 

הוולוו הסדרתית הכי חזקה היא ה-S60R עם מנוע 2500 טורבו כמובן והספק של 300 כ"ס מהמפעל לפני שיפורים...

 

ינון.


×
×
  • תוכן חדש...