Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חנייה באדום צהוב, עם תג נכה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נושאים שמרתיחים אותי באמת. אמא שלו היא נכה ועזר לה לעבור את הכביש שתגיע למקום שהיא רוצה קרוב יותר ולמנוע מאמץ מיותר , זה לא שהוא חנה שם כמה שעות טובות. השוטרים של היום לא אכפת להם כלום לא מתחשבים לא שומעים , עובדים כמו מחשבון קאסיו בימיו הטובים רק שיהיה הספק\פרנסה, אפילו אם זה על חשבון המוגבלויות.

פורסם
זה נושאים שמרתיחים אותי באמת. אמא שלו היא נכה ועזר לה לעבור את הכביש שתגיע למקום שהיא רוצה קרוב יותר ולמנוע מאמץ מיותר , זה לא שהוא חנה שם כמה שעות טובות. השוטרים של היום לא אכפת להם כלום לא מתחשבים לא שומעים , עובדים כמו מחשבון קאסיו בימיו הטובים רק שיהיה הספק\פרנסה, אפילו אם זה על חשבון המוגבלויות.

צודק, ומה עוד שאין בסביבת התחנה בכלל מקומות של נכים, כשהתחנה המרכזית היא מקום כזה מרכזי.

:-) just smile
פורסם

הקנס הוא 250 שקל, עכשיו לשאלתי, האם אין לנכה זכות לעצור שם? לא אין לך זכות! מעניין מה היתי אומר על אנשים שחונים בחניה שאמורה לשמש רק אותך? זה כמו לגנוב ולהגיד שיש לך זכות לגנוב בבית X וY.

מה אני יכול לעשות כדי לבטל את הכנס?

תשלם אותו כי מגיע לך

לא החנתי בחנייה שאמורה לשמש רק מישהו, וזה בכלל דוגמא לא קשורה מה שהבאת, סך הכל החנתי בכיס למוניות ואוטובוסים

מגיע לי?

נראה אותך נותן לאמא שלך נכה לתת ללכת 400 מטר בעוד שקשה לה לעשות צעד אחד בכלל!

:-) just smile
פורסם

בזמן שרכבך עומד בתחנת האוטובוס,נהג האוטובוס צריך לעצור על הכביש מחוץ למפרץ,תוך כדי הפרעה לתנועה,והזקנה החביבה שיורדת מהאוטובוס צריכה לסכן את עצמה ,בקפיצה מהמדרגה האחרונה באוטובוס לכביש,מה שלא היה קורה בכניסת האוטובוס למפרץ ועמידה ליד המדרכה,[שגבוהה מהכביש ב 10 ס"מ].

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

לא רק זקנים.

אוטובוסים ציבוריים בשירות עירוני, קיימים כאלו המיועדים גם להסעת נכים.

בהעמדת רכב במפרץ האוטובוס אינך מאפשר לאותו נכה אשר משתמש באוטובוס לרדת בתחנה בה הוא חפץ.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כשנעמדתי במפרץ , נעמדתי בפינה, בהתחשבות ונשאר מקום לעוד כ 2 אוטובסים, חוץ מזה שאין שם תחנה זה כנראה סתם חנייה למוניות.

:-) just smile
פורסם

תשמע. תראה.

הביאו בפניך את חוק חניית הנכים.

המחוקק ישב וחוקק חוק מיוחד, שכל כולו עקיפת תקנות התעבורה בכדי לספק את הנוחות המכסימלית לנכים (וכדי שלא יהיו אי הבנות - אני בעדו. לחלוטין.).

עם זאת - ניתן לראות את כלל האצבע בניסוח החוק. בואו ניתן לנכה את האפשרות הכי טובה להתקרב עם רכב למחוז חפצו, כל עוד זה לא מפריע לאחרים. דגש על - כל עוד זה לא מפריע לאחרים.

 

לחנות בתוך צומת, או על מעבר חצייה , או בתוך תחנת אוטובוס - פירושם : להפריע לאחרים.

 

מעבר לכך- אני לא מכיר עד כדי כך את התחנה המרכזית בעפולה, אבל אני כמעט בטוח שניתן היה להגיע למקום קרוב לתחנה בלי להשאיר את הרכב בתוך תחנת אוטובוס/מוניות. מקומות כאלה צריכים להיות נגישים לנכים על פי החוק.

 

קשה לי להאמין שלא בחרת באלטרנטיבה שהייתה לך קלה, אבל לא בהכרח נכונה.

 

אתה מוזמן לפרט קצת יותר כדי לשכנע אותנו (כך שנוכל אולי לתת לך עצה טובה יותר, לא כדי לשפוט אותך). כרגע - לא נראה לי שיש לך קייס כלשהו לביטול הדו"ח.

פורסם

האמת היא שהדוח בוטל, לאחר ששלחתי צילום של תו החנייה וצילום של מקום החנייה במצלמה, ואת הדוח. והדוח בוטל, מה עוד הם אמרו שהוא בדיוק עובדים על בניית חניית נכים מסודרת בתוך התחנה המרכזית, כך שרכב עם תו ונכה בתוכו יוכל להחנות בתוך התחנה. והם אפילו לא התווכחו.

 

 

ותודה לכולם, אני מצטער אם הייתי חופר.

:-) just smile
×
×
  • תוכן חדש...