Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שנת 2000, עבר 380 אלף ק"מ ומטופל כל 10K ק"מ במוסך המרכזי.

תודה!

חברה, אתם סוטים מהנושא, מה בדבר הקילומטרז העצום הזה ?

זה לא מנוע דיזל, זה בנזין, שווה לבדוק האם החליפו אותו במהלך התקופה, או ששיפצו ראש.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
שלום לכולם

 

 

אבא שלי מצא קסנטיה, דרך חבר, במחיר רצפה, ומחר עם הכל יסתדר כמו שהוא רוצה, הוא יקנה אותו.

הרכב ישרת אותו למשך חודשיים ואחר כך יעבור לאימא שלי

 

הרכב שנת 2000, עבר 380 אלף ק"מ ומטופל כל 10K ק"מ במוסך המרכזי.

 

ממה צריך להזהר ברכב כזה?

להזכיר שהוא כמעט עבר 400 אלף ק"מ, ובמספר גובה כזה המנוע כבר עומד להשפך.

האם הגיר הוא הA4L המפורסם?

 

איזה אבזור מקבלים איתו - ABS, כריות אוויר, בקרת שיוט, מערכת הידאורלית? מה עוד?

במערכת ההידרואלית- מה צריך לבדוק לפני הקניה, ואיך אפשר לעלות על כשל במערכת ללא ביקור במוסך?

 

אפשר עוד מידע על הרכב, כמו נתוני מנוע והאצה, והאם בכללי זאת עסקה טובה.

 

תודה!

 

 

ממה צריך להיזהר ??

כנראה שמהכל.., רכב עם ק"מ נכבד שכזה מחייב בדיקה יסודית של כל מערכות ההנעה, וההעברה, שלא לדבר על מערכות הידראוליות..

אם הרכב מטופל כפי שבעל הרכב טוען, יש לבדוק האם המנוע לא נפתח מעולם (קשה להאמין), ואם כן מה בוצע ??

האם הגיר שופץ ?? (סביר להניח..), ולבדוק את מצבו להיום..

בדיקת פרטנית של כל האיבזור ותקינות של כל אחד מהאביזרים.

 

מה שלימדו אותי , שמה שזול , בדוף תמיד עולה ביוקר..

כל תקלה במנוע\גיר תעלה אלפי שקלים, לכן יש להיכנס לקרבים של הרכב ולבדוק היטב את כל מערכות הרכב והשילדה, בק"מ כזה הבלאי גבוהה (פשוט כורך המציאות..)

 

בהצלחה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לפי מה שהבנתי, אבא שלי לא מתכוון לקחת את הרכב לבדיקה.

יש איזה מוסך שמתמצא בסיטוראנים למינהם, ויודע לבדוק טוב מערכות הידרואליות?

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
לפי מה שהבנתי, אבא שלי לא מתכוון לקחת את הרכב לבדיקה.

יש איזה מוסך שמתמצא בסיטוראנים למינהם, ויודע לבדוק טוב מערכות הידרואליות?

 

 

אם כך, מחיר הקנייה תהיה ההוצאה הקטנה ביותר שצפויה לכם..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מה זה מחיר ריצפה?

סכומים אפשר לשמוע?

אם אתה מדבר על עד 10000 ש"ח , בתוספת של עוד 10-15 תקבל מנוע גיר ומערכת הידראולית משופצת כחדשה.

(בוא נלך למקרה הגרוע ביותר ונגיד ששלושת אלו פשוט דפוקים)

 

מעבר למחיר הזה - זה לא שווה את המחיר אלא אם המנוע כבר עבר שיפוץ,כנ"ל הגיר וכנ"ל המערכת ההידראולית והאוטו במצב חיצוני מצויין.

פורסם

לפני חודש בערך ביררת על מונדאו 2002 ומכוניות מהקבוצה הזאת אם אני לא טועה,

עכשיו אתה פתאום בא עם קסנטייה עם 380,000 ק"מ.

מה הקשר ? ?

קודם רצית רכבים שעולים 60,000 ש"ח.

עכשיו אתה רוצה רכב ששווה בקושי 10,000.

נכון שהקסנטיה אחלה רכב,וארז עדי.

אבל למען השם הרכב עם 380,000 ק"מ, נראה לך שבאמת אין יותר קסנטיות בארץ ?

אני לא חושב שיש צורך בחיפוש אחר הרפתקאות,בייחוד לא עם רכב כזה שדורש טיפול ואחזקה יותר קפדניים מאשר לילד בן יומו.

וכמו שמישהו כבר רשם לך : "הקנייה תהייה ההוצאה הקטנה ביותר" (או משהו כזה...:roll: )

 

בברכה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

עם היית קורא את ההודעה הראשונה היית מבין.

הרכב ישרת את אבא שלי חודש - חודשיים , אחר כך יעבור לידי אימא שלי, והוא קונה אוטו אחר לעצמו (מונדיאו, סאאב וכ'ו)

 

עקב במחיר הממש נמוך, אפשר להתפשר על הק"מ הגבוה (בגלל זה גם המחיר נמוך :| )

 

בקיצור, האוטו יד ראשונה, ומטופל בחברה, אני יגיד לאבא שלי שיבדוק הסטוריית טיפוליפ וכ'ו

 

יש מכוניות שיכולות להחזיק גם עד 700 אלף ק"מ, אולי הקסנטיה היא אחת מהן.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
הרכב ישרת את אבא שלי חודש - חודשיים , אחר כך יעבור לידי אימא שלי, והוא קונה אוטו אחר לעצמו (מונדיאו, סאאב וכ'ו)

 

לפי דבריך ניתן להבין שלאבא מאוד איכפת מאימא.

 

בכל מקרה, המערכת ההידראולית רגישה מאוד ובמקרה של הזנחה עלויות התיקון יכולות להיות די גבוהות (הצנרת די יקרה סתם בתור דוגמא). תוודא שאין נזילות ושהמערכת בונה לחץ בזמן סביר.

תבדוק גם בהיסטוריית טיפולים של הרכב (אמרת שהוא טופל רק במורשה) לגבי הטיפולים/תיקונים שבוצעו במנוע וגיר.

 

אני לא יודע מה המחיר שדורשים עבור הרכב הספציפי הזה אבל אם תעיף מבט ביד2 תראה עוד הרבה קסנטיות למכירה, חלקן הגדול עם ק"מ נמוך בהרבה והמחירים שמצויינים שם הם רק נקודת הפתיחה.

 

אסף

פורסם

אבא שלי קונה את הרכב במחיר הכי נמוך שתוכל לדמיין לקסנטיה שנת 2000 :)

קסנטיות 2000 נמכרות בין 30-55 אלף ש"ח, כבר בדקתי ביד 2.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אבא שלך קונה את הרכב במחיר נמוך בגלל מספר הק"מ הגבוה, שלא תהיה לך טעות.

אבל....אני ראיתי קסנטיה בנזין עם 500K ק"מ יד ראשונה במצב מעולה. הכל תלוי באיכות הטיפול שעבר הרכב.

 

ארז, קסנטיה עם מערכת מתלים אקטיבית לא בהכרח אקטיבה, יש הבדל:

האקטיבה מצויידת במערכת המתלים שמונעת/ מקטינה את זוית הגלגול, האקטיבית הרגילה לא מצויידת במערכת שכזו, באקטיבית הרגילה ישנו כפתו שליטה בקשיחות המתלים, יש שני מצבים, אחד קשיח (יענו ספורטיבי..) ואחד רך יותר לנוחות.

בריאות לכולם!

פורסם

עדכון מצער :(

אבא שלי הלך לראות את האוטו, ובוא נגיד ככה שהוא לא הקאפ אוף טי שלו.

בקיצור, הוא אמר שהמערכת ההידרואלית איטית ולוקח לה הרבה מאוד זמן לעלות ולרדת, המנוע משמיע רעשים מוזרים, והפנים- באמת ניראה כמו אחד שעבר 400K ק"מ, זוועה.

 

הוא חשב שעל הניר מוצאים מציאה, אך בסוף התברר שלא....

 

תודה לכולם!

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

גם אם זה לא רלוונטי, הרעשים שהוא שמע סביר להניח שאלה הם תיקתוקים, מה שמצביע על בומבה מרכזית גמורה, שוב, סיפור של 200 שקל, אבל למען האמת, גם אני לא הייתי מתקרב לקסנטיה עם כמעט 400K, זה גובל בהתאבדות.

פורסם
עדכון מצער :(

אבא שלי הלך לראות את האוטו, ובוא נגיד ככה שהוא לא הקאפ אוף טי שלו.

 

 

גם לי יש עדכון מצער בשבילך:

 

זול - מתחיל בזין.

×
×
  • תוכן חדש...