Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפניי כ4 שנים קיבלתי רכב שרירים אמריקאי מתנה ליום הולדת,נסעתי בו בשנה הראשונה ונהנתי מאוד,לאחר מכן התחילו הצרות הכלכליות ולכן לא היתה לי ברירה "והשבטתי" את הרכב עד היום, למרות שאני מאוד אוהב וקשור לרכב הזה והשקעתי בו אלפיי שקלים במשך השנים שבו עמד הגעתי למסקנה שעליי למכור אותו ולהמשיך את חיי בלעדיו, הבעיה היא שהרכב ללא טסט וביטוחים כבר בערך 3 שנים והרשיונות לא מוקפאים ,ע"מ להחזיר אותו לכביש עליי לשלם את עלות הטסטים החסרים עד היום שזה בערך 6.000 ש"ח ועוד השקעה גדולה מבחינה מכנית כולל צמיגים שמסתכמת בעוד לפחות 10.000 ש"ח וממש אין לי את הכסף והזמן להתעסק איתו יותר, עכשיו ידוע לי שרכב ללא טסט אי אפשר להעביר בעלות ולמכור אותו באופן חוקי ואני ממש תקוע איתו ולא יודע מה לעשות, אשמח לשמוע את דעתם של מביניי עניין האם בכל זאת ישנה איזה דרך למכור אותו במצבו הנוכחי בצורה חוקית כולל העברת בעלות?

פורסם

אם הוא מעל 30 שנה, אז הקונה יוכל להעביר אותו לסטאטוס אספנות ואז אין צורך להשלים את הטסטים. בכל מקרה אחר, יהיה צורך להשלים את הטסטים.

 

אסף

 

נ.ב. אופציות אחרות יהיו לפירוק, או למישהו שיהיה מוכן לקנות את הרכב ולאכסן אותו עד לגיל אספנות. בשני המקרים מחיר המכירה לא יהיה גבוה במיוחד.

פורסם

לכן ציינתי שהרכב אינו בן 30 שנה ומוגדר כרכב אספנות

לצורך העניין הרכב בין 15

עכשיו ניתן להקפיא את הרשיונות ע"מ שהחוב לא יטפח?

ואגב למכור לפירוק לא בא בחשבון בכלל ובטח שאף אחד לא יקנה רכב ויחכה 15 שנה עד שיהיה מוגדר כרכב אספנות

ואני מאוד צריך את הכסף אחרת בכלל לא הייתי חושב למכור אותו, זה רכב מיוחד מייבוא אישי שגם בפירוקיה אין להם כל כך למי למכור את חלקיו מכיוון שאין יותר מדאי רכבים כאלה בארץ, וחוץ מזה שהרכב שווה בסביבות 60-70 אלף ש"ח וממש לא שווה למכור אותו לחלקים/פירוקיה

פורסם

ברגע שאני מקפיא את הרשיונות ומתיי שאני ירצה להפשיר אותם לא יהיה צורך בבדיקת מעבדה לפניי הטסט?

ממתיי צריך גם להציג אישור בלמים לפניי הטסט,שהרכב מגיע לאיזה גיל?

פורסם

קודם תקפיא את הרישינות. כשיופשרו [אם יופשרו]- תעשה את מה שצריך כדי להחזירו. בכל מצב שלא תהיה, עדיף לך להקפיא את הרשיונות וצמצם את הנזק.

 

זה לא רלוונטי מבחינתך, אין לך טסט לעשות. 15 שנים, בשביל הידע הכללי.

dirty old man

need love too

פורסם

איזה רשיונות בדיוק, הריי אין לי רשיונות בתוקף כבר 4 שנים ומשרד הרישויי כבר לא שולח לי אותם אוטומטית לחידוש?

פורסם

אולי תוכל למכור את הרכב (או רק להעביר את הרכב לרשות אחר ע"י סיכום כלשהו) למישהו שמעוניין לשפץ רכב כזה ותעשו הסכם כתוב, שבו אתה מתחייב להעביר את הרכב טסט ולאחר מכן בעלות, מיד עם סיום השיפוץ.

פורסם

ואם במהלך השיפוץ ואפילו אחריו הוא ימשיך לנסוע ברכב ע"מ להזיזו ממקום למקום או אפילו סתם לשימושו האישי ויקבל דוחות אז כל הקנס/משפט יגיע על שמי כי עוד לו עשינו העברת בעלות מסודרת שהרכב יהיה רשום על שמו ויש בזה סיכון לא?

פורסם

אני יכול "להפשיר" אותו מתיי שאני רוצה ללא שום בעיות?

כדיי להפשיר בבא הזמן עליי גם לגשת למשרד הרשויי עם ת"ז וזהו?

הקפאת הרשיונות כלולה בתשלום או לא? אם כן כמה?

×
×
  • תוכן חדש...