Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, אז ככה.. היום לקחתי את האוטו למוסך קל נוע באזה"ת החדש, נתניה. באתי על מנת להחליף ציריות, והוא אמר לי כמה דברים שהיו ידועים לי מראש בנוגע למצב הגרוע של האוטו.

לאחר דיונים רבים הגענו להסכמה שאני אבצע אצלו את כל הטיפולים שנחוצים לפי דעתי ודעתו. אלו הטיפולים עליהם החלטנו, והצעות המחיר שהוא נתן לי:

1. טיפול 10,000: שזה כולל:

שמן מנוע חצי סינטטי באיכות טובה, פילטר שמן, פילטר אויר, 4 פלאגים- הכל ביחד 400 שקל.

2. תוסף שמן נגד עשן- 70 שקל.

3. סט דיסקיות בלם קדמיות- 200 שקל.

4. שמן גיר חדש, מתוצרת depot, או epot משהו כזה- 130 שקל.

5. 2 ציריות, כולל עבודה- 800 שקל.

סה"כ 1600 , כולל עבודה,לא כולל מע"מ.

 

אני חייב לציין, כי כל הטיפול לא כולל פילטר דלק.

אני מעוניין לשמוע חוות דעת על המחירים, והאם הטווח בסדר?. ובנוסף, האם יש צורך ממשי בפילטר דלק, אם כבר עושים טיפול שכזה?.

מדובר ביונדאי לאנטרה, שנת 95, 1.8 אוטומט.

הטיפול אמור להתבצע מחר, אשמח לשמוע תגובות מהירות.

בתודה מראש, עידן. :)

פורסם

המחירים נראים לי סבירים, תקנו אותי אם אני טועה.

פילטר דלק הוא חלק מטיפול 10K, ויש צורך ממשי להחליף גם אותו, זה עולה כמה גרושים.

 

רשמת: תוסף שמן נגד עשן- 70 שקל.- בשביל מה לרכוש את השמן דבש? הרכב מעשן? אם לא, אין צורך לרכוש אותו.

פורסם
המחירים נראים לי סבירים, תקנו אותי אם אני טועה.

פילטר דלק הוא חלק מטיפול 10K, ויש צורך ממשי להחליף גם אותו, זה עולה כמה גרושים.

 

רשמת: תוסף שמן נגד עשן- 70 שקל.- בשביל מה לרכוש את השמן דבש? הרכב מעשן? אם לא, אין צורך לרכוש אותו.

לגבי תוסף שמן

יש שני סוגים של תוספים:

1. תוסף ששים אותו לפני החלפת השמן הישן ותפקידו לדלל את השמן הישן ועד עמה שניתן הוא מנקה את הפיח והשמן השרוף מדפנות הרכב.

2. תוסף שמן אחר ששמים אותו לתוך השמן החדש. לגבי תוסף זה אין צורך לשים אותו חשוב שהשמן יהיה איכותי!!!

לגבי פילטר דלק חשוב להחליפו אם לא הוחלף בשנתיים האחרונות. ה - 400 ש"ח אמורים לכלול גם פילטר דלק עלותו לא צריכה לעלות על 50 ש"ח. חוץ מזה ניראה סביר

מה שחשוב הוא שיעשו את העבודה כמו שצריך!!!

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

עם הדלק בארץ הייתי מחליף כול 5 אלף ....

 

להחליף פילטר דלק זה בין בקלים לפי מה שאני יודע

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

אז אתה לא יודע!

 

החלפת פילטר דלק ביונדאי מהדור הזה זה חתיכת תיק, כזה שאף מכונאי שפוי לא יפתח בלי סיבה מוצדקת.

פורסם

להערכתי, מצתים אתה לא אמור להחליף בטיפול 10K אלא כל 40-50K ק"מ, וגם אז בחלק מהדגמים אתה אמור רק לבדוק את מצבם ולהחליף לפי הצורך. להחליף כל 10K ק"מ, כאילו יש לך רום-כרמל עם פלטינות ומאייד משנות ה70 זה לא חכם.

 

פילטר אוויר כנ"ל. החלף לפי המרווח המומלץ ע"י היצרן/יבואן.

×
×
  • תוכן חדש...