Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מומנט סגירת ברגים בפיז'ו 106 XSI!


NadavRally
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בשעה טובה ומוצלחת רכשתי לי ידית מד מומנט לסגירת ברגים!

עכשיו מה שנשאר זה רק לבדוק באיזה מומנט אני צריך לסגור אותם :oops:

 

גלגלים, כמה שידוע לי 85 Nm

פלאגים בבלוק אלומיניום 28Nm

פלאגים בבלוק ברזל לא יודע...

 

האם יש איזה כלל אצבע לפי סוג הבורג, משמע קוטר הבוקסא\אלן...

 

בתודה מראש

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הרכב הוא פיזו 106 XSI

 

הכוונה שלי הייתה, למשל בורג ואום (כמו זה שסוגר את בית הנאבה על הבולג'וינט של המשולש)... האם יש איזה כלל לדברים כאלו, מעבר לכך, האם אני חייב ספר רכב כמו היינז כדי לדעת מה מומנט סגירת הברגים???

 

בתודה

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למר נדב הזכרתה לי עכשיו את שירותי בחיל האויר בתור טכנאי F16

אכן כל בורג במטוס היה לו נתון סגירה וכל בורג היה מאובטח עם חוטי אבטחה

הרי בכל זאת המטוס באוויר וכמובן על טעויות משלמים ומטוס שעלה לשמיים אין דרך חזרה

עם הכל לא כמו שצריך

עז עד שלא יהיו לך נתונים של F16 (שווי 20 מיליון שקל,מהירות מרבית 2 מאך, יכולת העמסת 4 טון חומר נפץ ,ויפה)

לא חושב שיש טעם לנתונים שאתה דורש או טעם להתיחס לנתונים אלו באים קימים

 

בברכת שבת שלום

ניצן

http://www.shaft.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן!

טעות גמורה בידיך!!!

 

למשל, הבורג שציינתי בבסיס הנאבה, אם סוגרים אותו חזק מדי, הוא מתעקם לחלוטין (!)

 

ברגי הגלגלים, לכולם יש נטייה לסגור אותם חזק מדי, תהיתם פעם מדוע יצרני הרכב מספקים ידית כה קצרה? כדי שלא תסגרו חזק מדי!!!

 

כל בורג ובורג ראויי שיסגר במומנט מתאים!

 

לא מזמן החלפתי עם חבר משאבת מים בפורד מוסטנג 67 לפי הוראות מספר, וכן כל בורג היה עם נתוני מומנט ולפי זה עבדנו! וזה חשוב מאוד...

 

ניצן, גם אנחנו עולים באוויר כמו שאתה יודע, ואולי הרכב שלי לא שווה 20 מליון דולר, אבל באופן יחסי לתקציב הרכב שלי שווה הרבה יותר מF16 (אצלי זה 90% מהתקציב ואצלם זה אולי מאית מתקציב כל חיל האוויר)

 

בקיצור, אל תקפיד על מומנט בשבילי זה לא תשובה רצינית :wink:

 

בתודה מראש

נדב

 

נ.ב. תוכלו להמליץ על ספר מקצועי שאוכל לעבוד איתו?

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדב,

אכן אתה צודק בכול מה שכתבת, יתרה מזאת שהבחור עם ה-F16 יבצע חיפוש בפורום וימצא שפע של אנשים שהרסו את ההברזה של הקרטר והברזות בנאבה.

עלות החלפת קרטר לדוגמא בגולף היא בסביבות 2000 שקל !!

אנא ציין נפח מנוע ושנת ייצור על-מנת שאוכל לספק לך את המידע החשוב לגבי מומנט סגירה נדרש עבור הגלגלים ושאר רכיבים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדב היקר אין בידי שום טעות .

הטעות שלך היא במחשבה בריאה יתר על המידה .

בוא נבצע דוגמאות ,

1 : הפלגים החדשים שתסגור ע"י מומנט ,לו תהיה אותה סגירה ע"י ידית מומנט לאחר הוצאתם והחזרתם למקומם

2 : ברגי בולגוינט נתוני של מומנט כמו רוב הברגים ברכב הם מיתיחסים במצב של ברגים חדשים וכל העסק חדש ,את ברגי הבולגוינט שלך נפתחו ונסגרו מספיק פעמים שעם תסגור לפי הוראות יצרן אני בטוח ב 100 אחוז שיהיה חסר החיזוק הנכון שבעל מקצוע יודע לבצע,

אז אנא ממך על תדבר על תשובה רצינית כי יוצא ממה שאתה רושם כל המכונאים ובעלי הפנצריות לא מבצעים עבודה נכונה ואף מזיקה.

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למר מרק 10 היקר מבין כל הרשימה של תוחני הברגות למינהם

וליוצרי נזקים למינהם יש ברשמה הזאת גם מוסכניקים שבבתי העסק שלהם עם כל הציוד המתאים יצרו נזקים כמו שאתה רושם

בברכה ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן שלום,

 

אני בטוח שההצבות שלך בפורום ימחקו על-ידי ההנהלה מכיוון שאתה טועה ומטעה אנשים במה שאתה כותב.

נדב מבקש מידע חשוב ובסיסי ביותר במכונאות רכב שיש להקפיד.

דרך אגב גם אני הייתי מכונאי מסוקים בשרותי בצבא (יסעורים).

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למר מרק מחלקת ההנהלה בפורום

אין עדיין מחלקת הנעלה

ניצן האמירות שלך דורשות תגובה משתלחת אבל החלטתי לא לעשות כן ולו רק כדי להעמיד אותך על טעותך כדי שתחכים משהו.

 

מסכים שלמרות שלהרבה מאד ברגים ברכב יש נתוני סגירה אין הדבר קריטי לרובם. עם זאת ישנם מקומות מסויימים שאם לא תסגור את הבורג במידה התמאימה או שלא תסגור את כל הברגים בצורה שווה תגרום נזק מיידי!

נכון שמעבר לזה ישנם ברגים הדורשים סגירה במומנט מסויים ומוסכניק מומחה יוכל לסגור אותם במידה המתאימה ללא ידית מומנט, אין זה אומר שאין צורך לסגור אותם למידה המתאימה.

 

אני מציע שתקרא, תלמד ותחכים לפני שאתה שולל אנשים שמבינים ברכבים לפחות כמו שאתה מבין במטוסי קרב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן, לאחר התגובות שלך בת'רד זה, אמנע מלנסות ולהיכנס למוסך שלך (או לכל מוסך אחר), עקב חוסר מקצועיות שלך, וכנראה גם של העובדים שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...