Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למר דניאל לפחות בחור שלא מנסה לעסות רעש וצלצולים כל הכבוד על הסיכום הנהדר של השרשור

אהבתי את הרשימה המסכמת נחמד מאוד אך אתה בטוח שלגבי אום צירייה אתה משתמש בידית מומנט

קודם כל אשמח אם תתחיל לכתוב עם סימני פיסוק, כך הודעותך יהיו מובנות יותר, כי לא ברור אם אתה שואל או מציין עובדה, לדוגמא.

 

לגבי האום לצירייה זה תלוי, פטיש אוויר סוגר בין 20-25 קג"מ.

יש אומים לצירייה שמומנט הסגירה הוא גבוה יותר כ- 30 קג"מ.

לכן כדאי לסגור סופית אם ידית מומנט כאשר הרכב על הרצפה בסיום העבודה, במיוחד את אום הצירייה הימנית.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרשימה שצירף דניאל אכן מסכמת כמעט את כול הברגים ברכב למעט מאשר את הברגים של פנל הרדיו..

בנוסף רצוי עד מאוד לסגור את כול הברגים המיועדים לחיזוק בהברזות מחומרים רכים כגון: אלומיניום ומגנזיום שהשימוש בו התרחב מאוד.

לפותח האשכול אכן מומלץ לסגור את ברגי ההידוק של הגלגל עם ידית מומנט.

איזה כייף לי :)

פורסם
הרשימה שצירף דניאל אכן מסכמת כמעט את כול הברגים ברכב למעט מאשר את הברגים של פנל הרדיו..

תגובה כזו מזכירה לי כמה אתה חסר נסיון בעבודה מעשית ברכב. אלא אם כן אתה מתבדח :twisted: .

פורסם

ניסיון יש לי והותר אבל לא כמו שלך או של בני ל, היום עברתי משלב העבודה המעשית לשלב התיכנון המכני.

אני חושב שהמידע שרשמתי לפותח האשכול בתחילת אשכול היה די מקיף ובמיוחד עם המידע שצירפתי לו.

בקשר לפנל של הרדיו טייפ זו אכן היתה בדיחה.

 

כמו שציינתי קודם לכן בגלל השימוש בחומרים יחסית רכים מבצעים את ההברזות עמוק יותר בקרטר, לדוגמא בקרטר מברזל לעומת קרטר מאלומיניום יש להגדיל את עומק ההברזה פי 1.5-2 ובקרטר מסגסגות מגנזיום עד פי 2.5, לכן בקרטרים אלה יש להקפיד לסגור עם ידית את הברגים מומנט.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...