Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם

שאלתי מיתיחסת לתיבה אטומה בלבד

האם כאשר מגדילים את התיבה רמת הדיוק עולה?

והאם כאשר מגדילים את התיבה ההגברה צריכה להיות יותר גבוהה?(הנתון של הסאב לא מישתנה)

HU: Premier 860MP AMP1: LANZAR 2000D

AMP2: LANZAR HTG434 REAR: PIONEER TSA6991S

FRONT: FOCAL K2P SUB: 2PIONEER 306C

פורסם

ככל שאתה מגדיל את נפח התיבה כך רמת הדיוק יורדת (אפילו אם היא עדיין נשארת אטומה).

 

ולגבי ההגברה אם הסאב מוצהר 400 אר אמ אס ואתה תזין לו 400 אר אמ אס אם תגדיל את התיבה לא תצטרך ותוכל להזין לו יותר מזה.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
שבת שלום לכולם

שאלתי מיתיחסת לתיבה אטומה בלבד

האם כאשר מגדילים את התיבה רמת הדיוק עולה?

והאם כאשר מגדילים את התיבה ההגברה צריכה להיות יותר גבוהה?(הנתון של הסאב לא מישתנה)

לא.

תיבה צריכה להיות בתחום נפחים מוגדר. בתחום זה היא תהיה מדוייקת.

בגדול, מה שאביב אומר זה נכון אבל לא מדוייק לגמרי.

ישנן תיבות גדולות מאוד מסוג איפריאליות שהם גם מנצלות טוב יותר אלמנטים ועדיין מדוייקות אבל זה כבר עניין אחר (אלו גם תיבות לא אטומות)

ת'כלס. תיבה אטומה תהיה מדוייקת אבל היא צריכה להיות בתחום נפחים שקבוע לה עפ"י נתונים של האלמנט עצמו.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

מדובר על תיבה שנקרת בשם המקצועי "imperial folded horn".

 

אין לך מה לעשות עם תיבה כזו ברכב. זו תיבה ענקית ונצילה מאוד שנמצאת בשימוש בעיקר בתיבות לרמקולים המיועדים לאירועים גדולים.

horn_path.jpg

 

השימוש הפרטי היחיד הידוע לי בתיבות כאלה הוא לבניית סאבים ביתיים לאנשים שמתעקשים לחבר סאב למגבר מנורות, מסתבר שיש מוזרים כאלה.

impsub.jpg

קצת קישורים:

חברת DECWARE מייצרת ציוד שפורפרתי וכן רמקולים נצילים במיוחד המתאימים לשיטת הגברה זו

http://www.decware.com/imperial.htm

פעם JBL בנו רמקולים כאלה

http://www.audioheritage.org/html/profiles/jbl/hartsfield.htm

תוכנית בנייה

http://www.audiosharing.com/archive/pdf_print/Imperial%20folded%20horn.pdf

 

 

חיפוש בגוגל יראה לך עוד הרבה קישורים לנושא זה אם משום מה תרצה ליישם אותו ברכב

http://www.google.com/search?hl=en&q=%22imperial+folded+horn%22

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם
מי זה אביב?

 

ומה זה תיבה אימפריאלית?

OOPPS, התבלבתלתי לרגע. יש גם אביב007. סליחה נדב :-D

אם זה מעניין אותך, תשקיע קצת ותקרא שם. קראתי פעם על הנושא, הם מתארים רמקול שבנו עם אלמנט 100 וואט RMS שהוכנס לתיבה כזו והם הרעידו קירות של רחוב שלם בהשמעת תדר 10HZ. יש שם קטע, אני לא אשכח. כשסיימו, הם הבחינו בעכבר שיוצא מחור בקיר, נופל ומת כשאוזנייו מדממות :shock: .

בקיצור, מפחיד.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם
מדובר על תיבה שנקרת בשם המקצועי "imperial folded horn".

 

 

השימוש הפרטי היחיד הידוע לי בתיבות כאלה הוא לבניית סאבים ביתיים לאנשים שמתעקשים לחבר סאב למגבר מנורות, מסתבר שיש מוזרים כאלה.

מה מוזר בסאב למגבר מנורות ? יש לי רק הגברת מנורות בבית , ואני יודע על חברה קנדית שמייצרת רמקול גדול מאוד, שמישהו שאני מכיר ויודע שטעמו זהה לשלי שמע והוא אומר שהוא מוציא סאב עמוק ומדוייק עם ה845 של קארי . הבעיה היחידה עם הרמקול דנן הוא "מחירו" זה לזוג קצת מעל 100K .

אז ברור שירצו להשיג סאב . הבעיה היחידה שאנני יודע אם פתרו , זו העובדה שסאב ככול שיהיה נציל הוא לא כ"כ נציל ומהיר כמו המיד והטוויטר ומגבר מנורות מצטיין בתחומים האלו , וכשמוסיפים סאב חיצוני שומעים את העיכובון הקטנטן של הסאב , אב זה שמיע ומעיק בד"כ . אז אם הצליחו אנני חושב שזה מוזר

 

 

חיפוש בגוגל יראה לך עוד הרבה קישורים לנושא זה אם משום מה תרצה ליישם אותו ברכב

http://www.google.com/search?hl=en&q=%22imperial+folded+horn%22

ותודה על הידע שכרגיל אתה מפגין

בתודה מראש יהודה

בברכה יהודה

פורסם

מאהל - קיבלת כאן תשובות שלא הייתי יכול לתת לך אפילו אם הייתי רוצה - פשוט לא היה לי מושג שדברים כאלה קיימים!

 

אבל - מה בעצם אתה רוצה לעשות? הסאב שלך לא מדוייק מספיק? זאת הבעיה?

 

גודל התיבה צריך להיות מותאם לנתוני הסאב.

אבל יש גם סאבים שהם פשוט לא מדוייקים - אם הסאב שלך הוא במקרה פיוניר 306C או משהו בסגנון - הוא לא יהיה מדוייק גם בתיבה האטומה הכי קטנה שאפשר להתאים לו - כי הרכיב פשוט לא מדויק בפני עצמו.

 

אולי אם תאמר איזה סאב יש לך - חברי הפורום יעזרו לך להתאים לו תיבה אטומה אם בכלל הנתונים שלו מתאימים לשכזאת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש לו זוג פיונירים 306c

כתוב לו בחתימה.

אוגי וקוואטרו תודה רבה

תשובות לעניין ומעניינות.

שמתי במועדפים ואני ארקא בזמני הפנוי.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

יש לו זוג פיונירים 306c...

 

דיוק אתה לא תמצא שם גם אם תחפש טוב טוב ואם ממש תהיה ילד טוב - אתה אולי תראה את כפר הדרדסים (ביחד עם הנרגילה של נדב) אבל דיוק אתה לא תראה מהסבים האלה.

 

תחליף סאבים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מיצטער על האיחור באמת תשובות ברמה

נכון יש לי זוג 306C שאלתי נבעה מכך שבהתחלה הם היו מוגברים ע"י הלאנזר HGT434

בתיבות פתוחות (סטנדרתיות) והם היו עוצמתים, עכשיו אטמתי את התיבות והמגבר נכנס למצב הגנה

במעמס. החלפתי את המגבר בלאנזר אופטי 2000 והסאבים לא עוצמתים כמו שהיו כשהתיבות היו פתוחות אבל הם יותר מדויקים ונעימים לאוזן(לא דופקים בראש בלי קשר)

אז מה ההסבר לזה?

HU: Premier 860MP AMP1: LANZAR 2000D

AMP2: LANZAR HTG434 REAR: PIONEER TSA6991S

FRONT: FOCAL K2P SUB: 2PIONEER 306C

פורסם
מיצטער על האיחור באמת תשובות ברמה

נכון יש לי זוג 306C שאלתי נבעה מכך שבהתחלה הם היו מוגברים ע"י הלאנזר HGT434

בתיבות פתוחות (סטנדרתיות) והם היו עוצמתים, עכשיו אטמתי את התיבות והמגבר נכנס למצב הגנה

במעמס. החלפתי את המגבר בלאנזר אופטי 2000 והסאבים לא עוצמתים כמו שהיו כשהתיבות היו פתוחות אבל הם יותר מדויקים ונעימים לאוזן(לא דופקים בראש בלי קשר)

אז מה ההסבר לזה?

ההסבר הוא שהסאבים כעט בתיבות אטומות והם לא מתפוצצים מעוצמה כתוצאה מההגברה החדשה שלך..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...