Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההגה בפולו מתפורר כמו שבטח נתקלתם למי שמכיר את האוטו. מדובר בפולו 96 AEE (יש בהגה כרית אוויר).

האפשרויות הן:

1. הגה מעץ.

2. הגה מפירוקיה.

3. ציפוי עור בתפירה.

 

מצאתי 2 המלצות לתופר כיסוי מעור, אחת משהו באשקלות והשניה של רפי:

...פנה ל"נועם בריפודים", יצחק שדה 35 ת"א, טל' נייד 052-4499877 ובקש את מני.

 

1. האם מישהו מכיר הגה מעץ שניתן להרכיב עליו את הכרית אוויר ומתאים לרכב הנ"ל?

2. מעוניין בעוד המלצות, חוות דעת ומחירים בנוגע למקומות שתופרים בהם כיסוי מעור באזור המרכז.

3. המלצות נוספות יתקבלו בברכה. אנא המנעו מהמלצות לכיסוי סטנדרטי.

פורסם

איני משוכנע שמני עוסק גם בגלגלי הגה אבל ברר איתו ודרך אגב, הוא עבר מאז לרח' יצחק שדה 5 ת"א.

אם תצליח למצוא גלגל הגה תקין ומשומש בפרוקית רכב אז זה הכי כדאי.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לקליאו ספורט יש את אותה הבעייה - יהיה מעניין לראות מישהו שתופר איזה כיסוי עור\דמוי..

 

מישהו כבר עשה כיסוי כזה שניתן יהיה להתרשם מתמונות? דוגמאות בד\תפירה?

מה המחיר של דבר כזה?

רפי אולי תגיד לבחור שיעלה כאן כמה דוגמות שלו? הוא יעשה כאן יופי של כסף :)

פורסם

גם במגאן. הגה עור שמתקלףכבר פעם שנייה.

אני גם בדעה של רוי. תמונה של העבודה תעזור מאוד ולדעתי תספק לא מעט עבודה.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

לך תקנה איזה הגה שאתה רוצה יחד עם מתאם לרכב הספציפי שלך וזהו..

החיים קלים(ומסוכנים) יותר בלי כרית אוויר:)

ולרכב שאין לו כרית אוויר והוא מתפורר יש פתרון יותר קל?
פורסם

טוב בפולו אין בעיה לפרק את הכרית אוויר ולהחזיר אותה, עשיתי את זה כבר יותר מפעם אחת לאור בעיות בסוויטץ' ובטבעות המחליקות של הצופר.

 

לגבי הגה משומש, אני מפחד שלא יעבור הרבה זמן וגם הוא יתפורר. לכן אני לא מת על הרעיון הזה.

מקווה להמלצה נוספת לכיסוי ער.

פורסם

שלום,

 

הוצע לי ע"י "אוטו עור אלגנט" מחיפה (יש להם אתר ), ציפוי עור להגה תמורת 1500 ש"ח

בשבילי זה הרבה-וגם בשביל האוטו .

 

אם באמת היה בעל מקצוע עם מחירים נוחים יותר , מציע כאן ומראה הגה לדוגמא אני מאמין שהיה משתלם לכל הנוגעים בדבר.

יובל

פורסם

המלצה: "אוטו אלגנס", משק 21, מושב חמד (ליד בית דגן), טלפון 03-9603456 .

 

הוא יצפה לכם כל גלגל הגה בעור בצבע שתבחרו באיכות ובגימור מצוינים. המחיר 500 ש"ח.

הוא תיקן לי את ההגה בסאאב 99 שלי, והוא מטפל בכל גלגל הגה, עם כרית אוויר או בלי.

הוא מרפד בעור כל כלי רכב שיביאו אליו.

 

בברכה,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

×
×
  • תוכן חדש...