Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לציין שקניתי את הרכב עם הנורה דולקת.

בעל הרכב שממנו קניתי אמר שבמוסך טוענים שהלך מחשב abs ויש להחליפו בעלות 5000 שקל.

לאחרונה חיברתי את המחשב לסקאנר ועלו התקלות הבאות:

C0040 FR WHEEL SENSOR OPEN CIRCUIT

 

C0085 RL INLET SOLENOID CIRCUIT MALFUNCTION

האם באמת יש צורך בהחלפת מחשב או שניתן להחליף את הסולונואיד בלבד? אני מקווה שניתן לפתור את זה בכמה מאות שקלים:wink:

[SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE]

פורסם

למה אי אפשר לתקן את המחשב?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הסולונואיד בתוך היחידה ההידראולית תקול ואין בארץ בעלי מקצוע שיודעים לתקן את המערכת, יתרה מזאת היצרנים לא מפרסמים מידע הקשור לשיפוץ היחידה.

האם היית סומך על שיפוץ שנעשה ליחידה כזו ? אני לא.

ראה תמונה יחידת ABS + ESP בגולף !

Pages from SSP 204-ESP-Electronic Stability Programme.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

הבעיה היא לא במחשב ABS אלה ביחידה ההידראולית "נ. איל ושות' מעבדת רכב ממוחשב" לא מתקנים את המערכת ההידראולית.

איזה כייף לי :)

פורסם

אבל ציינו פה שבכל מקרה אין להשיג "יחידה הידראולית" אלא כמערכת אחת יחד עם המחשב

[SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE]

פורסם

התקלה היא לא ביחידה ההידראולית אלה במחשב.וכנראה שלא רבים פה מכירים את המבנה אז הסולונואיד המדובר יושב לו במחשב ולא ביחידה ויש מי שמתקן את זה וכנראה שאשדוד זה בארץ! לגבי החיישן יש בד' התנגדות פשוטה!

פנה לאייל וקבל הצעה אם נפתרה הבעיה מה טוב בכל אופן ישנה אפשרות להגיע עם הרכב ושם כבר יפתרו את התקלה אם בתיקון או בחלק מפרוק.

בברכה !

 

KamiTech

פורסם

וגם נוזל בלמים נכנס למחשב..הצחקת אותי!

 

היחידה ההידראולית והמחשב הן שתי יחידות שונות שיושבות להם צמודות יחדיו ולא ניתנות, במרבית המקרים, להח' בנפרד.

והסולנואידים שאחראים על בידוד וחיבור קו לחץ נוזל הבלמים בין הגלגל למשאבה המרכזית אינם במחשב, כי אם ביחידה ההידראולית הצמודה אליה.

פורסם

יכול להיות שיש ג'וקים חדשים שיש להם צינורות שמן בנוסף לרגליים, מה דניאל לא שמעת על זה?!

 

הכל בהומור שאף אחד לא יעלב. המכלול מורכב משתי יחידות צמודות שלא תמיד ניתנות להפרדה.

פורסם
התקלה היא לא ביחידה ההידראולית אלה במחשב.וכנראה שלא רבים פה מכירים את המבנה אז הסולונואיד המדובר יושב לו במחשב ולא ביחידה ויש מי שמתקן את זה וכנראה שאשדוד זה בארץ! לגבי החיישן יש בד' התנגדות פשוטה!

פנה לאייל וקבל הצעה אם נפתרה הבעיה מה טוב בכל אופן ישנה אפשרות להגיע עם הרכב ושם כבר יפתרו את התקלה אם בתיקון או בחלק מפרוק.

חבל שלא פתחת את הקובץ המצורף והיית רואה שאלה שתי יחידות נפרדות.

איזה כייף לי :)

פורסם
וגם נוזל בלמים נכנס למחשב..הצחקת אותי!

 

היחידה ההידראולית והמחשב הן שתי יחידות שונות שיושבות להם צמודות יחדיו ולא ניתנות, במרבית המקרים, להח' בנפרד.

והסולנואידים שאחראים על בידוד וחיבור קו לחץ נוזל הבלמים בין הגלגל למשאבה המרכזית אינם במחשב, כי אם ביחידה ההידראולית הצמודה אליה.

אח דניאל דניאל ........

הייתי בטוח שאתה בעניינים אני יכול להזמין את כל המעוניין להדרכה קטנה וככה לפחות לא תכתוב דברים לא מדויקים.

רפי לין מכיר את הנושא ביקר והתרשם. הגיע הזמן שגם אתה ותראה את פלאי הטכנולוגיה ולא דרך מסך מחשב .

הסולונואיד המדובר C0085 RL INLET SOLENOID CIRCUIT MALFUNCTION

יושב במחשב ולא פעם פתרתי את הבעיה בהחלפת מחשב בלבד!

ההזמנה דניאל היא בצורה חברית וחס וחלילה לא לפגוע !

בברכה !

 

KamiTech

×
×
  • תוכן חדש...