Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

 

לגבי התקלה המדוברת אז ..יש להבין שיצרני מערכות הבילום הממוחשבות אינן מפרידים בין מחשב הבלמים לבין היחידה ההידראולית-למותר לציין למה!!

יש יצרן רכב אחד בלבד שהבין שיש לאפשר ללקוח לרכוש או מודולטור הידראולי או מחשב תלוי באופי התקלה.[VAG וגם כאן רק בסוג מאד מסויים].

יחידת המחשב יושבת על גבי יחידת המודולטור.

לא משנה איזה סוג מערכת יחידת הסלונואידים מחוברת למחשב .

לאור ניסיון רב לא ניתקלנו בבעיה הדורשת החלפת מודולטור-אלה-תמיד הבעיה במחשב.

מערכת הבלמים הממוחשבים אינה מערכת בטיחוטית אלה -מוגדרת- כמערכת גיבוי למערכת הבלימה.

בעולם פועלות כ4 מעבדות לתיקון שכאשר אנו בניהם.

באסטרא קיימת מערכת מסוג בוש-רמה 5.7 שידועה בתקלות החל מאין תקשורת ועד חישני גלגל

וכלה בסלונואידים.

מחשב שכזה חדש עולה מספר אלפים או מחול כ4000 ש"ח .

מאחר והאתר אינו פירסומי לא אפרסם מחירו אצלנו.

מקווה שיש אור בקצה המנהרה להת איל נוימן.

נ

פורסם
אח דניאל דניאל ........

הייתי בטוח שאתה בעניינים אני יכול להזמין את כל המעוניין להדרכה קטנה וככה לפחות לא תכתוב דברים לא מדויקים.

רפי לין מכיר את הנושא ביקר והתרשם. הגיע הזמן שגם אתה ותראה את פלאי הטכנולוגיה ולא דרך מסך מחשב .

הסולונואיד המדובר C0085 RL INLET SOLENOID CIRCUIT MALFUNCTION

יושב במחשב ולא פעם פתרתי את הבעיה בהחלפת מחשב בלבד!

ההזמנה דניאל היא בצורה חברית וחס וחלילה לא לפגוע !

ידיד קמיטק, אני את ההדרכות שלי בחיי המיקצועיים כבר עברתי ופתחתי כמה וכמה יח' ABS לאורך השנים. ומכל מיני סוגים, לא רק BOSCH.

מיחידת הבקרה האלקטרונית יוצאת פלטה עלייה יושבים רק סלילי הסולנואידים. החלק הפעיל, השסתום, מורכב בתוך היחידה ההידראולית האטומה, "המוח" כמו בגיר אוטו', אם תרצה לקרוא לזה כך.

התמונה למטה ממחישה זאת הייטב.

 

למעשה הסולנואיד מורכב משני חלקים, המכאני ביחידה ההידראולית וחשמלי (הסליל) כחלק מהמחשב.

אם התקלה היא אכן חשמלי, קרי הסליל לא תקין והיה ניתן להשיג/ להחליף יחידה כלשהי בנפרד, במקרה זה אכן היה דרוש להחליף את המחשב עם הסלילים.

 

abs.jpg

פורסם

ואיפה זה נוגד את מה שנכתב ???

אני מתייחס לשרשור ולקוד התקלה שעליו נשאל . שם הפיתרון הוא אך ורק במחשב והסולונאיד שעליו דובר יושב במחשב וזה לא יעזור זאת עובדה !

שהתמונה שאתה מראה רק מחזקת את דבריי .

אתה עברתה הדרכות ואני מעריך זאת אך אני מתעסק בחלק המעשי ולא רק בעיוני וזה יותר מעניין !

וההזמנה עדיין תקפה! לא נראה לי שזה יזיק או יוריד ממך !

ושוב אני חוזר ומדגיש זה מוצע בצורה חברית ולא שחצנית

בברכה !

 

KamiTech

פורסם

אל תדאג אדון צעיר (אני מניח שאתה צעיר) אך העיסוק המעשי היה חלק מרכזי בעבודתי בעבר, ואם לא הבנת את זה עד עכשיו...נו שואיין.

 

אם השתמע ממני שאתה טועה אז זאת טעות מצידי, אך היה צורך לחדד את הדברים הייטב מכוון שאי דיוקים עלו גם בטענותיך.

כפי שהובן עתה, הסולנואיד בנוי משני חלקים ואחד בלי השני לא עובד.

החלק במחשב הוא הסליל בלבד ואם התקלה היא חשמלית ולא מכאנית (שסתום תפוס) אזי התקלה במכלול המחשב.

ברוב המקרים אין אפשרות הפרדה בין היחידות או אין אפשרות להשיג רק יחידה אחת בנפרד, ולכן עניין מיקום הסולנואיד לא הובן על ידי כמה אנשים.

ואני דיי חוזר על עצמי...

פורסם
וגם נוזל בלמים נכנס למחשב..הצחקת אותי!

 

היחידה ההידראולית והמחשב הן שתי יחידות שונות שיושבות להם צמודות יחדיו ולא ניתנות, במרבית המקרים, להח' בנפרד.

והסולנואידים שאחראים על בידוד וחיבור קו לחץ נוזל הבלמים בין הגלגל למשאבה המרכזית אינם במחשב, כי אם ביחידה ההידראולית הצמודה אליה.

את זה אתה כתבתה לא? אף אחד לא הזכיר שמן פשוט התייחסתי לבעיה של פותח השרשור ומנסיון.

ואני חוזר ואומר אני מתייחס לשרשור לקוד תקלה ולבעיה !!!!

נתנתי לפותח השרשור את הפתרון המדוייק למקור הבעיה ואת האפשרות התיקון

 

שהגיל שלי לא יטעה אותך ובגלל זה אני מזמין אותך בצורה חברית לבוא להתרשם ולראות וככה בעתיד ויכוחי סרק לא יעלו בכל נושא ענייני מה שהופך את הנושא מענייני למשעמם וגורם לי לחשוב פעמיים אם להגיב לשואל כדי לא להיכנס לוויכוחים האלה (ואתה יודע על מה אני מדבר)

דבר שיכול סהכ' לפגוע בחברי הפורום ואני חושב שיש לי לא מעט ידע להציע וזאת הרי מטרת הפורום. להציע ולשתף ולחלוק בידע עם אחרים ..

בברכה !

 

KamiTech

פורסם
את זה אתה כתבתה לא? אף אחד לא הזכיר שמן פשוט התייחסתי לבעיה של פותח השרשור ומנסיון.

ואני חוזר ואומר אני מתייחס לשרשור לקוד תקלה ולבעיה !!!!

נתנתי לפותח השרשור את הפתרון המדוייק למקור הבעיה ואת האפשרות הזולה ביותר ****נמחקה השתלחות מיותרת בחבר פורום ומנהלו*******

 

ואני חושב שיש לי לא מעט ידע להציע וזאת הרי מטרת הפורום. להציע ולשתף ולחלוק בידע עם אחרים ..

לילה טוב !

יופי, זוהי מטרת הפורום העקרית וזה מה שאני ועוד כמה נסינו לעשות, לשפוך יותר אור ומידע מאשר להציע פתרון מסחרי ותו לא.

 

ווכוחים? מה רע בהם? כל עוד הם מעניניים ומוספים עוד פיסות מידע.

להזכירך את שרשור הפלגים לקליאו ספורט, ששם גם אתה למדת משהו מכל הויכוחים.

פורסם

עד כמה שזכור לי לאחר שהצגתי את העובדות מישהו נעלם מהזירה ונגמר הויכוח אז מעניין מי זה היה ומי צריך ללמוד בוא נזכר .****נמחקה הטענה להנהלת הפורום****

  1. אם יש לכם טענות כלפי ההנהלה (מחיקות, ניהול כללי ונעילות), רק בה"פ לאחד מהמנהלים. לא על גבי הפורום.
    שוב - אם אתם חושבים שמחקו לכם הודעה, שרשור או כל דבר אחר - אין לפרסם
    על כך בפורום עצמו, אבל ניתן כמובן לפנות אל מנהלי אותו פורום בה"פ. שימו לב שהודעות
    בד"כ לא נמחקות "סתם ככה" - קחו לעצמכם מספר רגעים לחשוב על תוכן ההודעה, כנראה
    שהיה בו משהו שהביא למחיקתה. לסיכום: "מי מחק לי את ההודעה למה איפה כיצד מתי אני רוצה את אמא" - רק בה"פ.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=132253&page

קריאה מהנה אני נהנתי מזה שהזכרתה לי את הויכוח הזה !

בברכה !

 

KamiTech

פורסם

לא מכחיש את העובדה שלמדתי קצת על קליאו ספורט בשרשור הזה אבל גם אתה למדת ומצער לדעת שאתה לעומתי מכחיש זאת.

 

ושוב אני מזכיר לך, אין כל פסול בויכוח, כולנו טועים מדי פעם ומתקנים אחרים על טעותם מידי פעם, מה יש?

 

אגב, אחלה שרשור זה יצא: גם למדנו שאפשר להחליף יותר בזול רק את יחידת המחשב וגם איך כל העסק יושב ביחד, יותר טוב מיזה לא היה יכול להיות.

פורסם

אם נסכם שאני צודק אז אין פה ויכוח ס.........תם!

 

אני שמח ללמוד כל יום ואני לומד כל יום וזה היופי של התחום שאין בו שגרה וכל יום מביא איתו משהו חדש שמחשל יותר לגבי השרשור אני מקווה שלפותח עזרנו (ובלי להיות מסחרים) והוא יביא קצת בירות עם הכסף שהוא חסך .... ולגבי הקליאו אני מבין שאתה מתעקש לא ללמוד מ"צעיר"

בברכה !

 

KamiTech

×
×
  • תוכן חדש...