Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוצאות בדיקת מזדה לנטיס


rafi_33
שימו לב! השרשור הזה בן 6412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקחתי יום מזדה לנטיס שנת 99 אוטומט 1.6 יד 2 לבדיקה

רצוי לציין שזה מסוחר ולגבי זה אשמח לדעת מה דעתכם

תוצאות הבדיקה:

1. מנוע : לא תקין - בלוק מנוע- רעש יתר,נזילת שמן,החלף תומכים. בוכנות-תצרוכת שמן מהצילינדרים

מערכת תזמון - רעש שסתומים, החלף רצועת זימון לפי הוראות יצרן .

 

2. מערכת קירור: לא תקין - מערכת קירור מנוע , צינורות פגומים

 

3. מערכת דלק - תקין

 

4. מערכת הצתה -תקין

 

5. מערכת פליטה לא תקין 00 לא נבדק

 

6. קפיצים- לא תקין בולמי זעזועים, בלאי יתר

 

7. סרן קדמי ומערכת היגוי -לא תקין , מתלה קידמי- בדוק זווית שפיעה שלילית, לתקן/לכוון , מרווחי יתר

 

8.שלדת מרכב שילדה - תקין

 

שלדת מרכב מרכב - לא תקין : מצב פנימי- חלקי פלסטיק פגומים,שמשות /חלונות פגומים, לא מקורי. צבע מרכב- סריטות צבע מרכב+פגמים. תקוני מרכב- משמעות נמוכה- סימני פגיעה דופן ימין,תקוני מרכב וצבע,מעיכות/מעוך ,מעיכות בתחתית הרצפה , נזק בפנלים, נזק לפגושים .

 

9. מערכת בלמים ללא פרוק גלגלים - תקין

10.צמיגים - לא תקין צמיגים וגלגלים - קדמי שמאל פגום , אחורי ימני פגום.

11. מערכת תאורה +מצבר תקין

12. העברת כח - לא תקין תיבת הילוכים אוטומטית- בלאי דיסקיות, שמן כהה, נקישת יתר. גל הנע/ציריות- מרווחי יתר דיפרנציאלי מרווחי יתר, תומך גיר

13. מחוונים- תקין

14. הערות כלליות לא תקין - גומיות דלתות פגומות

סיכום משוכלל למצב מנוע 64 אחוז

סיכום משוכלל לממצב מערכת בלמים 100 אחוז

סיכום משוכלל למערכת הנעה 63 אחוז

דוח פליטת גזים 78 אחוז

דוח סריקת שילדה 74 אחוז

אשמח לחות דעתכם תודה ושבת שלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבדיקה עצמה סבירה בהתחשב בזה שהרוב כסת"ח לכל הרכבים אותו הדבר.

 

מה שלי לא ברור זה בהתחשב בשוק המטורף של הרכבים האלה,איך מאזדה לאנטיס מגיעה לסוחר?

 

זה כנראה היה רכב חברה או ליסינג, או רכב שגמע מאות אלפי ק"מ,או שעבר תאונת שילדה.

 

חפש אחת מפרטי,לא חסר, למה ללכת לסוחר?

 

קח בחשבון שלסוחרים יש קומבינות שאתה לא יודע עד כמה, עם מכוני הבדיקה ולכן,קח את כל הבדיקה הזאת בערבון מוגבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי את 2 הידיים ו הן פרטיות ,

 

לגבי הקילומטרז אין לי מושג אם הוריד וכמה

מה שמטריד אותי זה הסעיף הזה:

שלדת מרכב מרכב - לא תקין : מצב פנימי- חלקי פלסטיק פגומים,שמשות /חלונות פגומים, לא מקורי. צבע מרכב- סריטות צבע מרכב+פגמים. תקוני מרכב- משמעות נמוכה- סימני פגיעה דופן ימין,תקוני מרכב וצבע,מעיכות/מעוך ,מעיכות בתחתית הרצפה , נזק בפנלים, נזק לפגושים .

 

. מנוע : לא תקין - בלוק מנוע- רעש יתר,נזילת שמן,החלף תומכים. בוכנות-תצרוכת שמן מהצילינדרים

מערכת תזמון - רעש שסתומים, החלף רצועת זימון לפי הוראות יצרן

 

מה זה מעיכות מעוך בתחתי הרצפה ונזק לפנלים?

ושמן כהה במנוע אומר משהו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה לא אומר הרבה, ונראה ששיחת סיכום ראויה לאחר הבדיקה לא עשו, או שלא התעמקת בהקשבה לה.

כי אפשרות אחת שהרישומים הרבים הם כסת"ח, ואם לא, אז המצב שם חמור.

צריך שמישהו מבין יראה את האוטו, לי לא מוצא חן, פגיעה בדופן. עבורי אישית זה מהותי. עבור אחרים לעיתים לא.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב,

 

בקריאה הראשונה זה נשמע דוח טיפה מדאיג עם המון "לא תקין" אבל בקריאה שניה אני חושב שבעצם כמעט הכל כסת"ח, כלומר הרכב בן 7 שנים, לא יכול להיות פחות מזה הערות.

בעצם :

א. אין שסי.

ב. המנוע תקין.

ג. הגיר תקין.

מעבר לכך תחליף צמיגים, תבצע טיפול 10K ונראה לי סביר.

כמובן שלשם התמקחות תוריד אותם קצת במחיר וכו' אבל לא הייתי פוסל את הרכב על הסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. פגיעה בדופן = תיקוני פחחות וצבע, אין תאונה רצינית.

2. מהי כמות הנסועה שהרכב עבר?

3. מעיכות תחתית ופנלים - רכב שעבר נסיעות ע"ג מדרכות וכד' ללא זהירות.

4. דברים לתיקון מיידי - בולמי זעזועים, צמיגים, כיוון פרונט, בדיקה והחלפת תושבות מנוע/גיר.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עבר 138 אלף קילומטר

 

לגבי הדברים שצויינו לתיקון מיידי - מה פחות או יותר עלותם ?

רכב כזה באיזה מחיר צריך להמכר ? המחירון שלו זה 41 אלף שנת 99

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי,אם זה היה הרכב שלי,הייתי דורש 2000 מעל המחירון,לאחר הבדיקה ולאור הממצאים,הייתי יורד ומבקש מחירון.

בתור קונה, הייתי מנסה להוריד פה 2000 ש"ח מהמחירון על תיקונים.

בכללי,הרכבים האלה נמכרים מעל המחירון ,יש להם שוק מעולה,היום בבוקר דיברתי עם חבר שמכר רק אתמול לאנטיס ב 4 מעל המחירון,אבל שלו הייתה שמורה ומטופלת טיטופ,הכל שאלה של מצב הרכב.

 

שוב, ברכב מסוחר לא הייתי נוגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט להיות נודניקים.

כשיושבים עם הבוחן בסוף הבדיקה, תנדנדו לו ותציקו בשאלות לגבי הממצאים. אל תתנו לו לדקלם את הכתוב בטופס, לקרוא מן הכתוב גם אתם יודעים אך להבין את המשמעות של כל סעיף וסעיף מחובתו להסביר לכם(הרי בשביל זאת שילמתם ממיטב כספכם).

 

בקשר למאזדה הנידונה פה:

138K הם נסועה נכבדת לתבת-ההילוכים והיא כבר בשלבי גסיסה, נהג ממוצע לא יבחין בהבדל אך ההילוך לנסיעה אחורנית® בשלבים אלו כבר מתחיל להחליק תחת עומס.

 

עלות החלפת בולמי-זעזועים קדמיים כ-1,500 ש"ח(כולל עבודה).

צמיגים טובים במידה 185/65R14 כ-300-350 ש"ח ליחידה.

כיוון פרונט כ-250 ש"ח(לבצע אחרי החלפת הבולמ"ז והצמיגים).

תושבות - תלוי איזו וכמה - 600-1500 ש"ח ליחידה(רצוי לברר במוסך).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קונים מסוחר! במיוחד לא לנטיס. אין שום סיבה שאדם פרטי לא יצליח למכור רכב כזה לבד. (נכון שיש אנשים שלא אוהבים להתעסק עם מכירה והכל... אבל לנטיס זה רכב שפשוט למכור. אין שום סיבה שמי שידע לקנות רכב משומש (ולא 'מפחד' מכל קטע המכירה והקנייה) לא ידע למכור).

 

לגבי המכון: אתה בחרת אותו? הוא נמצא ליד איפה שיושב הסוחר? לפי הבדיקה נשמע כמו קומפיוטסט עם הדוח הצבעוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא הגיע לסוחר סתם כך, הבעיות של הרכב אומנם אינן קריטיות, אך לעניות דעתי מצביעות על ק"מ גבוהה מזה הרשום במונה..

 

נסה לבדוק היסטורית טיפולים של הרכב על מנת לדעת מידע חשוב ורלוונטי כגון ביצוע טיימינג וכדומה, זה גם יכול להביא אותך לנתון הנסועה האמיתי של הרכב.

חפש מדבקות של מוסכים, או נסה להרים טלפון ליבואן לפי מ"ס הרישוי לקבל מידע על הק"מ שהרכב עשה באחריות, וראה אם זה עושה היגיון לק"מ הנוכחי..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...